کار سیاه داماد شب عروسی برملا شد

تازه‌داماد زمانی که متوجه شد همسرش اجازه نمی‌دهد او برای ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر کند، دست به انتقامگیری عجیبی زد. او عکس‌های دستکاری شده همسرش را در شبکه های مجازی منتشر کرد و او را به دردسر انداخت.

کار سیاه داماد شب عروسی برملا شد
کدخبر : 4918
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

زنی جوان با حضور در پلیس فتا با طرح شکایتی مدعی شد، عکس‌های خصوصی‌اش در شبکه مجازی منتشر شده و او را به دردسر انداخته است.

این زن ادامه داد: چهار ماه پیش با مردی آشنا شدم. او به طور سنتی به خواستگاری‌ام آمد و با هم عقد کردیم. قرار بود او در شرکتی که متعلق به اقوامش بود کاری پیدا کند و بعد از چند ماه با هم ازدواج کرده و به خانه بخت برویم. اما چند روز پیش شوهرم بنای ناسازگاری گذاشت و می‌گفت دیگر حاضر به ادامه این زندگی نیست و می‌خواهد مرا طلاق دهد.

وی افزود: زمانی که علتش را پرسیدم، متوجه شدم او عکس‌های خصوصی مرا در شبکه مجازی دیده و با خواندن مطالب غیراخلاقی که همراه نام من در آن درج شده، حاضر به ادامه این زندگی نیست و می‌خواهد طلاقم دهد.

گفته‌هایش را باور نکردم. وقتی موضوع را بررسی کردم، متوجه شدم گفته‌های او صحت دارد. نمی‌دانم چه کسی به این عکس‌های خصوصی دسترسی داشته و آن را منتشر کرده تا مرا به دردسر بیندازد. من همسرم را دوست دارم اما این ماجرا باعث شده او تصمیم به جدایی از من بگیرد.

در این مرحله با دستور قضایی، تحقیقات پلیس فتا آغاز شد تا این‌که ماموران متوجه شدند عکس‌ ها دستکاری شده است.

در ادامه تحقیقات ماموران ردپای مردی جوان را به دست آوردند. او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. متهم دربازجویی‌ها مدعی شد شاکی را نمی‌شناسد و نمی‌داند چه کسی به این کار دست زده است. در ادامه ماموران، شاکی را برای ادامه تحقیقات به پلیس فتا فراخواندند که زن جوان با مشاهده متهم عنوان کرد؛ این مرد شوهرم است.

متهم در مرحله بعدی تحقیقات گفت: بعد از آن‌که من و همسرم با هم عقد کردیم، نامه‌ای به دستم رسید که نشان می‌داد در دانشگاهی خارج از کشور برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری پذیرفته شده‌ام و باید هرچه سریع‌تر برای ثبت‌نام به اروپا سفر کنم.

خیلی خوشحال شدم که می‌توانم ادامه تحصیل دهم. موضوع را با همسرم در میان گذاشتم و از او خواستم برای چند سال منتظرم بماند تا من دکترا بگیرم. همچنین پیشنهاد دادم اگر تمایلی برای آمدن با من دارد تا چند ماه منتظر بماند تا کارهایم درست شود و او را هم با خود به خارج از کشور ببرم.

به محض این‌که ماجرا را برای همسرم بازگو کردم او بنای ناسازگاری گذاشت. وی اجازه نمی‌داد من برای ادامه تحصیل به اروپا بروم. این کشمکش‌ها ادامه داشت و اگر زود ثبت‌نام نمی‌کردم فرصت ثبت‌نام درآن دانشگاه معتبر و ادامه تحصیل در مقطع دکتری را از دست می‌دادم .

متهم تصریح کرد: همسرم می‌گفت، اگر برای ادامه تحصیل بروم مهریه 500 سکه‌ای‌اش را در دادگاه خانواده به اجرا می‌گذارد. سرانجام تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم شاید با این کار کمی کوتاه بیاید.

عکس‌های خصوصی‌اش را در شبکه مجازی همراه نوشتن متن‌های غیراخلاقی منتشر کردم تا به این بهانه از او طلاق بگیرم.  با اعتراف‌های مرد جوان، برای او قرار قانونی صادر شد.

منبع: آرشیو روزنامه خراسان

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان