فال امروز پنجشنبه 24 شهریور | امروز چه اتفاق جذابی در انتظار شماست؟

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال امروز پنجشنبه 24 شهریور | امروز چه اتفاق جذابی در انتظار شماست؟
کدخبر : 4795
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال روزانه  فروردین (پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ )

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

متولدین فروردین

رنگ شانس : قرمزملایم

اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

اگر به فکر تغییرات هستید، امروز روز خوبی برای آن نیست. هر چند ممکن است که پیشنهادهای خوبی به شما شود اما دست نگه دارید. بهتر است در مورد صحت اطلاعاتی که به دست تان می رسد، اطمینان حاصل کنید سپس در چند روز آینده در مورد آن تصمیم بگیرید. نگران از دست رفتن این فرصت نباشید، مطمئن باشید که اگر همه چیز صحت داشته باشد، این فرصت به زودی از دست تان در نخواهد رفت. اگر گره ای در راهی که در پیش گرفته اید، افتاده است، به ارتباطات بیشتر آن را حل خواهید کرد. در مورد مسائل عاطفی فرصتی بدست می آید تا به شخصی که علاقمند هستید نزدیک تر شوید این فرصت را از دست ندهید، این روزها شما به حمایت روحی احتیاج دارید. شما رابطه خوبی با حیوانات خانگی دارید برای نگهداری از یک حیوان خانگی اقدام کنید تلفنی خبر مهمی را خواهید شنید.

فکری به حال افزایش مهارت‌ها و دانش خود بردارید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. غم و غصه‌های زندگی را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید.  به لحاظ کاری با مشکلی روبرو خواهید شد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. روحیه‌ای خلاق دارید، اما از این روحیه در انجام کارها بهره نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان قدر توانایی‌های شما را ندانند و آن‌گونه که باید و شاید پیشرفت نکنید. امروز زمان مناسبی است تا خلاقیت بیشتری در کارها انجام دهید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام میدهد و زمینه ‌دلخوریتان را فراهم می‌کند. چشم بر این کار ناشایست ببندید و به ایشان ثابت کنید که بخشش از بزرگان است.

فال روزانه  اردیبهشت ( پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین اردیبهشت

رنگ شانس : صورتی وآبی روشن

اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز سعی کنید خودتان را با کارهایی که به آنها علاقه دارید، مشغول کنید. با انرژی مثبتی که امروز در فضا پراکنده است، دست به هر کاری بزنید، موفقیت شما حتمی خواهد بود. شاید شما خودتان را دست کم بگیرید اما هستند افرادی که شما و توانایی هایتان را ستایش می کنند، بنابراین اعتماد به نفس تان را بالا برده و قدم هایتان را محکم تر بردارید. دوستی انتظار تلفن شما را می کشد، هر چه زودتر با او تماس بگیرید. برای دادن جواب نیز بیش از این معطل نکنید. یک تعویض یا جابجایی پیش رو دارید که می تواند منزل، محل کار و یا حتی تغییراتی در دکوراسیون منزل باشد. این تغییر می تواند از لحاظ روحی کمک بزرگی به شما بکند. به انجام یک کار هنری مشغول شوید، هر چیز که روحتان را آرام کند. حرفی می شنوید که بهتر است در باره آن بیشتر فکر کنید.

روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روحیه تا پایان روز با شما همراه باشد و فکری برای نگرانیهای خود بردارید. عادت ناپسندی دارید که سلامت شما را به خطر انداخته است. قبل از اینکه این عادت ناپسند کار شما را به جاهای باریک بکشاند، آن را کنار بگذارید و سبک سالمی را در زندگی در پیش بگیرید.  اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شماست و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید.

فال روزانه خرداد (پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین خرداد

رنگ شانس : نارنجی

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

اتفاق ناگواری در پیش ‌روی شما قرار دارد. به صلاح است که امروز بیشتر از همیشه حواس‌‌تان را جمع کنید.  قصد انجام کار مهمی دارید، اما با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نکرده‌اید و به همین دلیل نیز تمامی جوانب این کار مهم را در نظر نگرفته‌‌اید. امروز فرصت مناسبی است تا نظر افراد با تجربه را جویا شوید و پس از مشورت و نظرخواهی، بهترین تصمیم را برای انجام این کار مهم اتخاذ کنید. مهمانی از راه خواهد رسید و از آنجایی که حوصله مهمان‌ را ندارید، ممکن است با این مهمان بدرفتاری کنید. امروز بیشتر از همیشه مواظب رفتارتان باشید. ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را آزرده‌خاطر کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز زمان عاشقی شما فرا می‌رسد و چشم شما به محبوبی خوش‌ قدوبالا خواهد افتاد، این عشق را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین سروکار دارید. علاقه‌ بی‌پایانی به یادگیری علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، به این علاقه اهمیت بدهید و به‌خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان فراگیری مهارت‌های جدید می‌گذرد. برای رسیدن به موفقیت دامنه آشنایی خود با افراد سرشناس را گسترش دهید.

موضوعی ذهن تان را درگیر کرده اما شما برای تصمیم گیری هیچ کاری نمی کنید. بهتر است که فرصت را از دست ندهید و با دیگران مشورت کنید. وسط زمین و آسمان ماندن شما را به هیچ کجا نخواهد رساند. حتی اگر راه سختی در پیش دارید، باید قدم اول را بردارید. هم چیز در میانه راه به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت. از کمک گرفتن از دیگران نهراسید و خجالت نکشید، آنها می توانند راهنمای خوبی برایتان باشند. شریک زندگی تان منتظر است تا به قول تان عمل کنید، بیش از این او را در انتظار نگذارید. عشق و محبت را در کانون خانواده پیدا کنید. به حرف طرف مقابل تان گوش کنید و با هم تصمیم بگیرید. اگر مجرد هستید، امکان دارد وارد یک رابطه عاشقانه بشوید. برای حل مشکل کاری تان با یک دوست صحبت کنید و از او کمک بگیرید. او راه یا شخصی را می شناسد که به حل مشکلتان کمک می کند.

فال روزانه  تیر ( پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱)

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین تیر

رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی

اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

برای جلوگیری از اضافه‌ وزن از ورزش و تحرک کمک بگیرید. قبل از انجام هر نقشه‌ای، جوانب کار را بسنجید و هیچ‌ کاری را بدون فکر و مشورت با افراد باتجربه انجام ندهید. درغیراین‌صورت نقشه‌های شما نقش بر آب می‌شود. اهل حضور در جمع نیستید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعیتان را گسترش دهید.   قرار است برای خرید بیرون بروید، اما از آنجایی که احتمال زیادی وجود دارد که ولخرجی کنید، بیشتر از همیشه حواس‌تان به خرید باشد و کالاهای ضروری و مهم را خریداری نمایید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید.

احساس می کنید که هیچ پیشرفتی در کار ندارید اما نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است و به زودی فرصت های جدیدی پیش پایتان قرار می گیرد. در حال حاضر بهتر است نسبت به خرج کردن پول خود محتاط تر باشید تا همه چیز به شرایط قبلی خود باز گردد. از موضوعی نگران هستید اما بدانید که غصه آینده را خوردن تنها لذت حال را از شما خواهد گرفت. دوستی که مدت ها از او خبر نداشته اید به زودی به سمت تان باز خواهد گشت. بهتر است اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. بزودی حکمی اداری، نامه یا سندی به دست تان می رسد که سودی برایتان خواهد داشت و باعث باز شدن گرهی از مشکلات تان می شود. دل اطرافیان را به دست آورید تا به شما کمک کنند. همیشه انتظار نداشته باشید که دیگران ضعف های شما را نادیده بگیرند. بهترین کار این است که در رفع ضعف های تان بکوشید.

فال روزانه  مرداد (پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱)

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد

رنگ شانس : زرد ، طلایی

اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، آذر

انسان نامنظم و شلوغی هستید. ادامه این وضعیت اصلاُبه صلاح شما نیست. از حال فروافتادگان غافل نشوید و دست افراد نیازمند را بگیرید. مطمئن باشید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و افرادی که امروز به آنها کمک می‌‌کنید در گرفتاری‌های آینده دست شما را خواهند گرفت. برای حل مشکلی که میان اعضای خانواده ایجاد شده، آستین بالا بزنید. دوستان و آشنایان امروز شما را غرق محبت می‌کنند. لطف دوستان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.  کار مهمی که مشغول انجام آن هستید به بار خواهد نشست و مزد زحمت‌هایتان را می‌گیرید. احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند گذشته به شما توجه ندارد و خبری از عشق و محبت در زندگی‌‌تان نیست. اما امروز عشق ‌زندگیتان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که کاملا در اشتباه بوده‌اید و شما را بیشتر از هر کسی در دنیا دوست دارد.اگر مدت ها به فکر یک سفر هستید، حالی زمان مناسبی است. این تغییر بر روحیه شما نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. شما با حرف تان دل فردی را شکسته اید و فکر می کنید که حق با شماست اما بهتر است که دو طرفه به موضوع نگاه کنید تا جای هیچ نگرانی و سوتفاهمی باقی نماند. به زودی راهی در زندگی تان باز می شود که انتظارش را ندارید. اگر چه در ابتدا ترس قدم برداشتن در این راه را دارید اما خیلی زود می فهمید که این راه آینده تان را تضمین خواهد کرد. ادامه تحصیل یا یادگیری فنی شما را به رضایت خاطر می رساند، اما مهم است که منتظر معجزه نباشید. از خودتان و دیگران توقع غیر واقعی نداشته باشید. در کمال بی میلی و دو دلی دست به یک معامله می زنید. بر خلاف انتظارتان نتیجه اش خوب است.

فال روزانه شهریور (پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱)

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین شهریور

رنگ شانس : قهوه ای وکرم

اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. فردی از شما درخواست پول دارد، اما به صلاحتان است که دست رد به سینه او بزنید. در غیر این صورت پولی که به ایشان قرض می‌دهید را هرگز باز پس نخواهید گرفت. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوایتان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید.  قصد مشارکت تجاری یا عقدقراردادی را دارید، اما قبل از هرگونه فعالیت مالی، یک بار دیگر تمام شرایط کار را بررسی کنید. وقت خود را با فکر به چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت، تلف نکنید. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

بهتر است امروز در خانه بمانید و کمی استراحت کنید. شما روزهای پر تنشی را تجربه کرده اید و حال باید به فکر آرامش تان باشید. اگر چه کارهای عقب مانده زیادی روی سرتان ریخته اما وقت برای آنها بسیار است. تنها چیزی که امروز باید به آن توجه کنید سلامتی تان است. اخیرا در رابطه با شریک زندگی تان به مشکل برخورده اید، اگر هر دو بنشینید و با صداقت با هم گفتگو کنید، تمام مشکلات تان حل خواهد شد. از گیر دادن های بیش از حد نیز خودداری کنید. این هفته پروژه جدیدی را شروع نکنید. هفته آینده برای انجام آن فرصت مناسب تری است و از وارد شدن به یک جنگ خانوادگی حذر کنید. برای هیچ کس تعیین تکلیف نکنید، تا برایتان تعیین تکلیف نکنند. در مورد مسایل احساسی برای یک شروع تازه هیچ وقت دیر نیست.

فال روزانه مهر (پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱)

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین مهر

رنگ شانس : بنفش وقهوه ای

اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

زودرنج نباشید و استقامت بیشتری در حل مشکلات به خرج دهید. با چندین فرصت جدید برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، شرایط این فرصت‌ها را دوباره بررسی کنید.   اعضای خانواده به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌هایتان را می‌دانند. قبل از اینکه مشکلی که به آن برخورد کرده‌اید دردسرهای زیادی برای شما درست کند، این مشکل را امروز حل کنید. سفارش کالای مهمی را داده‌اید و چند روزی است که چشم‌انتظار رسیدن این کالا هستید، امروز انتظارتان به پایان می‌رسد و این کالا را دریافت خواهید کرد.

ثباتی در کارتان ایجاد شده، بهتر است این راه را ادامه دهید تا به موفقیت ایده آل خود برسید. اگر بر مشکلات غلبه نکنید، آنها بر شما غلبه خواهند کرد. سورپرایزی در راه خواهید داشت که ممکن است دیدار یک دوست باشد، پس خودتان را برای آن آماده کنید. سعی کنید خود واقعی تان باشید، این ساده ترین راه ممکن برای برقراری رابطه ای سالم با دیگران است. شخصی این روزها بیش از همیشه حواس اش به شما است، شما نیز محتاط تر عمل کنید تا سوتفاهمی پیش نیاید. هر کسی را بهر کاری ساخته اند. توقع تان را از دیگران کم کنید و به همه عشق بورزید. انسان بی ریا همیشه موفق و آسوده خاطر خواهد بود، به ویژه وقتی به دیگران کمک می کنید. برای انجام کاری تازه آرام و قرار ندارید. با شخصی با تجربه مشورت خواهید کرد.

فال روزانه آبان (پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱)

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین آبان

رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : تیر و اسفند

حجم زیاد کارهای امروز حسابی شما را خسته و آزرده خواهد کرد. اما اجازه ندهید خستگی به وجود شما رخنه کند و به هر قیمتی که شده انرژی خود را حفظ کنید. عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. خبر فرخنده‌ای از جانب یکی از دوستان به دست شما خواهد رسید. این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان سپری کنید. اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراهم می‌کنید. امروز عشق‌ زندگیتان دلتنگ شوخی‌های شما است و دلش هوای شما را کرده، در نتیجه فرصتی از روز را به بودن در کنار عشق ‌زندگیتان اختصاص دهید و با شوخی و خنده، شادابی و نشاط را به وی هدیه دهید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کارها به کمکتان می‌آیند. علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی با خودتان خلوت کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است.

امروز کمی ناامید به نظر می رسید و حتی ممکن است بی دلیل از دست یکی از عزیزان تان ناراحت و عصبی شوید اما سعی کنید خودتان را کنترل کنید و بر اساس احساسات منفی خود تصمیم نگیرید. اگر عجولانه و بی فکر عمل کنید، نتایج بدی برایتان به همراه خواهد داشت. در رابطه عاطفی خود دچار ابهام شده اید. نمی دانید چه کنید اما یادتان باشد که با نشستن و فکر کردن، هیچ اتفاق خوشایند و رضایت بخشی برایتان به خودی خود نخواهد افتاد. انگیزه ای قوی کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. نگران اوضاع مالی نباشید. بزودی گره از کارتان باز می شود و فردی به شما کمک می کند، بزودی شاهد تغییر و تحولی در زندگی تان خواهید بود. در جمعی به خودتان مسلط باشید و رفتارهای بچگانه نشان ندهید. نگران سلامتی شخصی هستید، بلا دور است. همراهش باشید.

فال روزانه آذر (پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر

رنگ شانس : آبی وسفید

اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز، روز شماست و به غیر از شادکامی و خوشی، چیز دیگری نخواهید دید. در چنین روزهایی تا می‌توانید خوش بگذرانید و دوستان و آشنایان را در شادیهای خود سهیم کنید. دزدی در کمین مال شما نشسته و امروز اگر چشم چپ کنید، اموالتان به سرقت می‌رود. خبری شاد و خوشحال‌کننده به دست شما می‌رسد. این خبر را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان سپری کنید.  برنامه‌های زیادی برای آینده کشیده‌اید، اما همسر یا عشق ‌زندگیتان اهمیتی برای این برنامه‌ها قائل نیست و نقشه‌های شما را دست‌کم می‌گیرد. در اولین فرصت با وی صحبت کنید و با دلایل منطقی و محکمه‌پسند به عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که برنامه‌های مهمی برای آینده کشیده‌اید و پشتیبانی ایشان را برای اجرای این برنامه‌ها بدست آورید. با شرکت در کارهای خیر و خداپسندانه به لحاظ روحی به آرامش برسید.

اگر می خواهید تاثیر بیشتری بر دیگران بگذارید، باید از ته قلب تان حرف بزنید. تظاهر کردن دیر یا زود دست تان را رو می کند. امروز یکی از اهداف شما که احتمالا مربوط به زمینه کاریتان است، رنگ واقعیت به خود می گیرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نشانه های این پیروزی را به دقت شناسایی کنید و قدم های بعدی تان را بر اساس آنها بر دارید. اگر به فکر تغییری در زندگی تان هستید، هر چه زودتر اقدامات آن را فراهم کنید. روابط عاطفی تان را مستحکم تر کنید و اجازه دهید عشق تمامی لحظه هایتان را پر کند. برای خوب زندگی کردن اهمیت زیادی قائل هستید، شعار شما این است که باید به من خوش بگذرد. به سبب بزرگی روح و دست و دلبازی‌تان مورد تحسین و توجه دیگران قرار خواهید گرفت.

فال روزانه  دی (پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱)

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین دی

رنگ شانس : سفید و قهوه ای

اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه

همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

نگرانیهای خود را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد. غم به دل خود راه ندهید زیرا دوستان و آشنایان به کمک شما می‌آیند و این مشکل زودتر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد.  قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید. عشقی غیر‌منتظره و آتشین در انتظار شما است و امروز عشق محبوبی در دل شما می‌افتد و دل و دین خود را به معشوق می‌بازید.  در کنار انجام کارهای روزانه شرایطی مهیا می شود تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید.

در حال حاضر به فکر تغییر شغل تان هستید اما آنچه باید در اولویت قرار دهید، رابطه عاطفی تان است. زندگی عاطفی شما دچار دگرگونی شده است و اگر حالا به فکر درست کردنش نباشید برای همیشه پشیمان خواهید شد. خودتان را از موضوعاتی که شما را آزار می دهد دور می کنید، اما این راه حل خوبی نیست بلکه باید با اعتماد به نفس کامل مقابل آنها بیاستید و برای اهداف خود بجنگید. یکی از دوستان تان خبر خوبی را به شما می رساند که دیدتان را نسبت به برخی مسایل تغییر خواهد داد. از بد قولی شخصی عصبانی خواهید شد و شکایت می کنید. شما فردی فعال و با گذشت هستید اما از لحاظ احساسی کمتر به دیگران توجه می کنید. تلاش خستگی ناپذیر شما در انجام کاری واقعا تحسین برانگیز است. اواخر هفته با رسیدن خبری خوش نفسی به راحتی می کشید.

فال روزانه بهمن ( پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱)

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین بهمن

رنگ شانس : آبی تیره

اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و بیشتر از همیشه به فکر سلامتیتان باشید.  قصد انجام کار مهمی را دارید، اما پول لازم برای انجام این کار فراهم نشده و این وضعیت زمینه بلاتکلیفی شما را فراهم کرده است. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک اطرافیان در جریان این کار مهم شما قرار می‌گیرند و پولی که به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهند. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. اهل‌ گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌ زندگیتان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله‌ و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید. نقشه‌های مهمی که برای کار و پیشرفت کشیده‌اید را با هر کس درمیان نگذارید و رازنگه‌داری پیشه کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان حسابی خوش ‌بگذرانید، اما در تفریح و شادی زیاد‌ه‌روی نکنید.

این روزها درگیری هایتان زیاد است، از نیازهای خود گرفته تا نیازهای خانواده و مسئولیت های کاری که روی سرتان انبار شده است. استرس شما زیاد شده و فکر می کنید که ممکن است در رسیدن به آنها به مشکل بر خورید اما نترسید. کلید موفقیت شما ایجاد تعادل میان کارها و مسئولیت هایتان است. اگر در رابطه عاطفی خود کمی گیج و ناامید شده اید، به جای دوری از شریک زندگی تان بهتر است با او قرارملاقاتی بگذارید و تمام سوتفاهم ها را برطرف کنید. خودتان و نظراتتان را جدی بگیرید. لزومی ندارد با شرایط متفاوت شما نیز تغییر کنید، مطمئن باشید دوستانتان شما را به همین صورتی که هستید دوست دارند. در مورد مشکل احساسی تازه بوجود آمده، شما قدرات کافی برای کنترل اوضاع را دارید، کافیست به او هم حق بدهید.

فال روزانه  اسفند (پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱)

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین اسفند

رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن

اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

  احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر خوشحال‌کننده را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و اهل منزل را در شادیهای خود سهیم کنید.  روحیه مهربان و ساده‌دلی دارید و حرف ‌دلتان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دست‌تان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. کارها را با دقت بیشتری انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که از عهده هر کاری بر می‌آیید. تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت. مدتی است که تفاهم سابق را با همسر یا عشق ‌زندگیتان ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و شرایط تفاهم و همدلی را فراهم نمایید.

یکی از دوستان تان حال ناخوشی دارد اما شما دلیلش را نمی دانید و همین موضوع نگران تان کرده استو بهتر است امروز کمی زودتر کارهایتان را جمع و جور کنید و نزد او بروید. همین حضور شما برای تغییر روحیه او کافی ست. اگر می خواهید روابط عاطفی تان بهتر از قبل شود، احساسات خود را پنهان نکنید و آن را برای فردی که به او علاقه دارید بازگو کنید. به زودی اتفاقی شما را به شریک زندگی تان نزدیک تر می کند. قدر داشته هایتان را بدانید و از مقایسه کردن خود با دیگران خودداری کنید. با اتفاقات اخیر این روزها شما ترجیح می دهید فقط به خودتان و برنامه هایی که در سر دارید فکر کنید. از روابط عمومی خوبی برخوردارید این روزها با عجله و بدون تحقیق کافی تصمیمی می گیرید و کاری را انجام می دهید، اما متاسفانه بعد از اینکه به هدف نمی رسید پشیمان می شوید.

منبع: رصد روز
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان