درگیری خونین مادر برای نجات کودکش؛ عشق مادری غوغا کرد

مادر جوان در حال قدم زدن با فرزند خردسالش ناگهان مورد حمله قرار گرفت، حمله ای که با وجود تمام وحشت انگیز بودنش مانع عشق مادرش نشد.

درگیری خونین مادر برای نجات کودکش؛ عشق مادری غوغا کرد
کدخبر : 4696
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

عشق مادر به فرزندش با تمام عشق های جهان متفاوت است و این تفاوت را زن 25 ساله اهل مادیا پرادش هند که برای نجات پسر خردسالش با دستان خالی خود با ببر مبارزه کرد ثابت میکند.

یک زن جوان روستایی به همراه پسر 15 ماهه اش در حال قدم زدن در مزرعه ای در حومه منطقه حفاظت شده ببر بانداوگاره بودند که ناگهان یک ببر بالغ از بوته ها بیرون پرید، دندان هایش را در سر پسر فرو برد و شروع به کشیدن او به سمت جنگل کرد. مادر جوان که از دیدن صحنه وحشت زده شده بود بی توجه به ایمنی خود، با دستان خالی به ببر درشت هیکل حمله کرد تا پسرش را نجات دهد.

درگیری او با ببر لحظات نفس گیری برایش بود و در نهایت او را از ناحیه کمر، بازوها و قسمت های دیگری از بدنش دچار جراحت کرد. او که به هر شکلی سعی داشت ببر را از فرزندش دور کند، همزمان با درگیری فیزیکی با حیوان درنده، فریادهای بلندی برای درخواست کمک از مردم سر میداد.

فریادهای او در طول این درگیری، روستاییان را متوجه ماجرا کرد و آنها توانستند با چوب به سمت ببر حمله و او را فراری دهند و جان مادر و فرزند از نفس افتاده را نجات دهند.

زن جوان و فرزندش هر دو به مراقبت های پزشکی نیاز داشتند و به سرعت به بیمارستان منطقه منتقل شدند. کودک نوپا فقط از ناحیه سر آسیب دید، اما جراحات مادر کودک به طور قابل توجهی جدی تر بود، و زخم های عمیق روی بدن او و آسیبی که به ریه اش وارد شده بود، او را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد.

 

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان