جزئیات قتل عام مسلحانه در خاش | 3 جوان به رگبار بسته شدند + فیلم

تیراندازی در یکی از روستاهای خاش منجر به قتل سه جوان شد.

جزئیات قتل عام مسلحانه در خاش | 3 جوان به رگبار بسته شدند + فیلم
کدخبر : 4636
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

قتل خاش منجر به کشته شدن 3 جوان شد که گفته می شود از اعضای یک طایفه بودند.بعد از تیراندازی مسلحانه و وقوع قتل خاش، عاملان این جنایت متواری شدند و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل خاش ادامه دارد. اهالی روستا می گویند قتل خاش به دلیل اختلافات مالی رخ داده است اما تا زمانی که عاملان قتل خاش دستگیر نشوند و انگیزه خود را از این جنایت فاش نکنند، در مورد علت اصلی این جنایت اظهار نظر نمی شود.

غروب 26 بهمن امسال تیراندازی مرگبار در روستای چاهوک گورچان بخش پشت کوه شهرستان خاش، به قتل 3 جوان از اهالی این روستا منجر شد.

یکی از اهالی روستا در گفتگو با خبرنگار رکنا در مورد جزئیات این جنایت می گوید:«3 مقتول این حادثه به نام شعیب و سامین و بلال از اعضای طایفه بزرگ شهنوازی بودند.این طایفه کینه و درگیری قدیمی با یکی دیگر از طوایف دارد اما گفته می شود درگیری اخیر ربطی به آن طایفه ندارد و اعضای طایفه بر سر مسائل مالی با یکدیگر درگیر شده اند که این درگیری منجر به تیراندازی شده است.»

عاملان این تیراندازی هنوز شناسایی نشده اند.اما رسیدگی های پلیسی و قضایی برای رازگشایی از ماجرا ادامه دارد.

تیراندازی مرگبار در خاش

فرمانده انتظامی خاش سرهنگ حبیب رازدار اظهار کرد: سه نفر در این شهرستان به صورت مسلحانه به قتل رسیدند که تلاش مأموران انتظامی برای شناسایی عاملان این جنایت ادامه دارد.

وی افزود: حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته در پی اعلام خبری مبنی بر تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خاش، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خاش تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده و اظهارات شاهدان عینی در محل مشخص شد فردی ناشناس با سلاح گرم به سمت چهار نفر شلیک، که متأسفانه سه نفر در محل فوت و یک نفر دیگر زخمی که سریعاً به بیمارستان منتقل می‌شود که با توجه به وخیم بودن حال فرد مصدوم در بخش ICU بستری است.

به گفته فرمانده انتظامی خاش اقدامات تخصصی و تحقیقات بیشتر از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان خاش و همچنین علت و انگیزه این اقدام در دست بررسی است و تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل در دستور کار قرار دارد.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان