سیگنال برجامی ژاپنی‌ها به خودروسازان ایران

کازو توشی آیکاوا، سفیر ژاپن بازار خودروی ایران بازاری بزرگی محسوب می‌شود و این بازار فرصت های فراوانی برای همه خودروسازان دنیا برای همکاری بوجود خواهد آورد.

سیگنال برجامی ژاپنی‌ها به خودروسازان ایران
کدخبر : 4422
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 سفیر ژاپن گفت: با توجه به روابط بسیار حسنه ای که خودروسازان ژاپنی با خودروسازان ایرانی داشته اند، اگر تحریم ها برداشته شوند، فرصت های جدیدی برای این همکاری ها به وجود خواهد آمد.

کازو توشی آیکاوا که در خلال بازدید از نمایشگاه تحول صنعت خودرو صحبت می کرد گفت محصولات عرضه شده در این نمایشگاه نشان از پیشرفت‌های خودروسازان ایرانی دارد.

سفیر ژاپن حضور خودروهای برقی و همچنین وانت های جدید را از نکات برجسته این نمایشگاه عنوان کرد.

به نظر آیکاوا بازار خودروی ایران بازاری بزرگی محسوب می شود و این بازار فرصت های فراوانی برای همه خودروسازان دنیا بوجود خواهد آورد.  

سفیر ژاپن  معتقد است آنچه سبب مغفول ماندن صنعت و بازار خودروی ایران شده تحریم هایی است که آن را محدود کرده است.

این دیپلمات ژاپنی ضمن ابراز امیدواری برای برداشته شدن تحریم های خودارویی، تاکید می کند برداشته شدن تحریم‌ها برای خودروسازان ایرانی فرصت‌های زیادی ایجاد خواهد کرد.

هر دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا با برندهای خودروساز ژاپنی مانند سوزوکی و نیسان همکاری داشتند و محصولاتی مانند سوزوکی ویتارا، نیسان ماکسیما، نیسان قشقایی، نیسان تیانا حاصلاین  همکاری های مشترک هستند.

خودروسازان ایرانی نیز مترصد احیای توافق نامه برجام و حذف تحریم های صنعت خودرو هستند تا همکاری خود را با برندهای خودروساز این کشور جنوب شرق آسیایی از سر بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان