با انجام این تست به شخصیت خود پی ببرید

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر نگاه کنید و ابتدا فردی را که قرار است به آن کمک کنید انتخاب کنید. پاسخ شما باید اولین پاسخی باشد که به ذهنتان می رسد. با این حال زیاد فکر نکنید به تصویر نگاه کنید و فکر کنید اگر در شرایط سختی هستید، ابتدا چه کاری انجام می دهید؟ اکنون که یکی را انتخاب کردید، به ادامه مطلب مراجعه کرده تا آنچه در مورد شما می گوید بخوانید.

با انجام این تست به شخصیت خود پی ببرید
کدخبر : 4378
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

تست روانشناسی

1. اگر پرستار را انتخاب کردید

کمک به پرستار به این معنی است که شما فردی معتقد به خوش شانسی هستید. پرستار احتمالاً همان کسی است که در تصویر نیازی به کمک جدی ندارد پس انتخاب کمک به او به این معنی است که شما بیشتر در جستجوی شرایط راحت تر هستید.

به‌طور کلی از مشکلات جدی این دنیا ناراحت نیستید و بیشتر جذب رنگ‌های روشن و جنبه های خوش بینانه زندگی می‌شوید. درکل آنقدر خوش‌بین هستید که فکر می‌کنید همه اطرافیانتان و شرایط موجود خوب خواهند بود و به راحتی میتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

شما نگرشی آرام و اعتقادی قوی به این مسئله دارید که مراحل تاریک زندگی موقتی هستند. از آنجایی که فرد خوش شانسی هستید، از محدود شدن متنفرید.

2. اگر مرد با عصا را انتخاب کردید

کمک به مرد جوانی که عصایش به زمن افتاده است به این معنی است که شما یک رهبر متولد شده اید. اینکه با دیدن این صحنه مستقیم به سراغ آن مرد رفته و برای کمکش اقدام میکنید نشان از آن دارد که نمی‌خواهید این شخص وقتش را در انتظار کمک از دست بدهد و به او کمک می کنید تا هر چه سریعتر بایستد و برود و این یعنی کاری که متوقف شده است را به جریان انداخته اید و همین نشان دهنده مهارت های رهبری شماست.

شما قلب و روح مهربانی دارید و به دیگران کمک می کنید و افراد اطرافتان را جذب می کنید. شما طبیعتی پویا، سازمان یافته، منطقی و در زندگی خود بسیار متمرکز دارید.

3. اگر کودک گریان را انتخاب کردید

وقتی به کودک گریان کمک می کنید، به این معنی است که شما همدل هستید و تحمل دیدن اشک فردی را ندارید. کودک حاضر در این تصویر گریه می کند و شما حتی دلیل واقعی گریه های او را نمی دانید ولی با این وجود باز هم تصمیم میگیرید به او کمک کنید و کمک به کودک به این معنی است که شما بسیار حساس هستید و نمی توانید رنج دیگران را تحمل کنید.

می‌دانید که کودک نمی‌تواند درد خود را بیان کند و از این رو گریه تنها راه ابراز وجود اوست.

گرایش به سمت کودک بدون دانستن واقعیت به این معنی است که شما به درخواست کمک دیگران پاسخ مثبت می دهید و همین باعث شده است که شما بارها آسیب ببینید. پس اجازه ندهید دیگران از شما سوء استفاده کنند، این نصیحت احتمالاً چیزی است که اغلب از عزیزان خود می شنوید.

داشتن روحیه همدردی بالا در شما دلیلی شده که دوستان تان را به شما وابسته گرده و آنها پس از صحبت با شما به آرامش می رسند.

4. اگر بانوی پیر را انتخاب کردید

کمک به خانم مسن به این معنی است که شما خوش قلب و از روح بزرگی برخوردار هستید. تصویر به خوبی نشان می دهد که بانوی مسن در هنگام راه رفتن به کمک نیاز دارد. از آنجایی که او عینک تیره دارد، نمی توان حدس زد که آیا او نابینا است یا نه.

کمک به او نشان می دهد که شما با یک حس انسان دوستانه قوی تربیت شده اید. شما ارزش های سنتی را گرامی می دارید و برای فرهنگ و میراث احترام عمیق قائل هستید. احترام شما به بزرگترها و تمایل شما به کمک به آنها با دانستن این موضوع که آنها احتمالاً نمی توانند لطف شما را برگردانند نشان دهنده نوع دوستی شما است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان