بهاره افشاری | اینستاگرام بهاره افشاری

پشیمانی بهاره افشاری بعد از عمل زیبایی | چهره زشت بهاره افشاری بعد از عمل

بهاره افشاری استوری ای در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و توضیحاتی راجب به عمل زیبایی اش داد که در ادامه خواهید خواند.

پشیمانی بهاره افشاری بعد از عمل زیبایی | چهره زشت بهاره افشاری بعد از عمل
کدخبر : 4338
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

بهاره افشاری بازیگر پرحاشیه سینما و تلوزیون ایران است. بهاره افشاری با بازی در سریال او یک فرشته بود بسیار معروف شد. بهاره افشاری مجرد است و قصد ازدواج هم ندارد. علاوه بر بازیگری بهاره افشاری کارگردانی یک کار با همکاری سردار آزمون را نیز در کارنامه هنری خود دارد. شغل اصلی بهاره افشاری خیاطی و طراحی لباس است. در ادامه به حواشی جدید بهاره افشاری می پردازیم.

بهاره افشاری

بیوگرافی بهاره افشاری

بهاره افشاری متولد 14 تیر 1363 در شاهرود سمنان ، بازیگر و کارگردان می باشد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی و دیپلمه بازیگری است که از کار مونتاژ شروع کرد و در کار بازیگری درخشید و حالا در کارگردانی هم صاحب تجربه است.

خانواده مذهبی بهاره افشاری

من در یک خانواده بسیار مذهبی بزرگ شدم ، بیشتر خاطرات و دوره بچگی ام در محرم ها و تکیه بوده ولی هیچ وقت هیچ کجا نگفتم.

تمام این سال ها آدم معتقدی بزرگ شدم نه مذهبی یا هر چیز دیگری که اسمش هست ، بیشتر معتقد بزرگ شدم و به اسلام واقعی اعتقاد دارم.

تولیدی لباس پدر بهاره افشاری

پدرش تولیدی لباس داشت برای همین از کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بود اما از مدرسه سوره در رشته تئاتر دیپلم گرفت.

بهاره افشاری

مزون لباس بهاره افشاری

بعدا از گرفتن دیپلم ، معلم اختصاصی گرفت و پیگیر صنعت مد و لباس شد.

او خیلی زود با افتتاح مزون لباس وارد حرفه طراحی لباس شد و در سال 1383 وقتی 20 ساله بود توسط مجله «چلچراغ» لقب جوانترین طراح لباس ایران را گرفت.

ورود به بازیگری بهاره افشاری

با رفت و آمد چهره های هنری به مزون ، پایش به عرصه هنر باز شد.

اولین بار در سال 81 زمانی که 18 ساله بود نقش کوتاهی در یک سریال تلویزیونی بازی کرد اما این تجربه آنقدر بد بود که حاضر نیست نام آن در کارنامه هنری اش باشد.

بهاره افشاری

شهرت بهاره افشاری با او یک فرشته بود

با سریال «روزگار غریب» در سال 1383 اولین تجربه حرفه ای را بدست آورد تا اینکه یکسال بعد با سریال «او یک فرشته بود» در نقش شیطان ، چهره اش به شهرت رسید.

در سال 1389 هم در سریال «فاصله ها» کنار چهره هایی چون شاهرخ استخری و دانیال حکیمی خوش درخشید.

طراحی با برادر

او در حال حاضر با تنها برادرش یک شرکت طراحی از لباس تا معماری و طراحی صنعتی دارد و صبا سهیلی دختر آقای سهیلی نیز جز هئیت مدیره شرکت است.

رفقای صمیمی

بهاره افشاری رفیق باز است و از دوستای هنری معروف اش می توان به الناز حبیبی و نرگس محمدی اشاره کرد که اکثر اوقات خود را با این دوستانش سپری می کند.

علت ممنوع التصویری بهاره افشاری

خانوم بازیگر به علت عدم تمایل به بازی در فیلم سیاسی سال 89 تقاضای کناره گیری از فیلم «پایان نامه» را کرد اما تهیه کننده از او خسارت 80 میلیونی خواست.

در نهایت با اجبار در این فیلم بازی کرد اما بعد پایان فیلم از طرف روح الله شمقدری تهیه کننده فیلم و برادرش جواد شمقدری به مدت سه سال در سینما ممنوع الکار شد.

ازدواج بهاره افشاری

مدتی شایعه شد او در شرف ازدواج با بنیامین بهادری است اما مدتی بعد با ازدواج بنیامین با شایلی محمودی این خبر به فراموشی سپرده شد.

رنگ مورد علاقه

من عاشق رنگ های شادم و همیشه رنگ شاد را به رنگ های تیره ترجیح می دهم رنگ های مورد علاقه من سبز و سفید یا زرد و قرمز هستند.

اخلاق بهاره افشاری در خانه

من بسیار رک هستم و تاکنون پشت سر کسی صحبت نکردم تا جایی که بتوانم دروغ نمی گویم برای مردم خوش اخلاقم اما در خانواده معتقدند که من بداخلاق هستم.

مادرم می ‌گوید کسی که با تو ازدواج کند به او چک سفید امضا می‌ دهم.

گزیده کاری

در خصوص بازیگری همه سعی ام اینست که سالی دو یا سه فیلم بیشتر نداشته باشم و کارهایم را گزیده انتخاب کنم تا ماندگار شوند.

در مورد هنر طراحی لباس هم دلم می خواهد بتوانم کارم را گسترش دهم تا جایی که در خارج از کشور هم شعبه داشته باشم و بتوانم مدل مانتوهایم را جهانی کنم.

عاشق رنگ شادم

من عاشقم رنگ های شادم و همیشه رنگ شاد را به رنگ های تیره ترجیح می دهم ، رنگ های مورد علاقه من سبز و سفید یا زرد و قرمز هستند.

پیرو تفکر عیاری

در زندگی شخصی و کاری کیانوش عیاری (کارگردان) و برادرم بسیار من را تحت تاثیر قرار می دهند ، در واقع من بسیار پیرو تفکر آنها هستم.

 تجربه کارگردانی بهاره افشاری

سال 1397 بهاره افشاری در مقام کارگردان فیلم «سریک» را ساخت که در مورد اسب مسابقه ای سردار آزمون است که در این فیلم درگیر ماجرای دوپینگ می شود.

ماجرای تشنج بهاره افشاری در کودکی

زمانی کودکی در جنگ ایران و عراق بعد از اصابت یک موشک به خانه ای در نزدیکیشان از صدای آن دچار تشنج شده و به مدت 3 ماه در بیمارستان بستری می شود.

بهاره افشاری

در نهایت پزشکان به خانوادش اطلاع می دهند تا 24 ساعت آینده خواهد مُرد که مادربزرگش که بسیار معتقد به امام رضا بوده با شنیدن این خبر بیهوش می شود.

در زمان بیهوشی مادربزرگ ، شخصی به خواب او می آید و می گوید شما به یک ضامن آهویی اعتقاد دارید و من مربوط به آن خطه ام و «بایزید بسطامی» هستم و این قول را می دهم که نوه شما نخواهد مرد و خیلی زود در جوانی آدم شناخته شده ای شده و تا 105 سالگی عمر می کند.

در نهایت مادربزرگ بعد از به هوش آمدن متوجه می شود نوه اش (بهاره) به زندگی برگشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان