امروز چه چیزایی در انتظارته | فال امروزتو اینجا بخون

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

امروز چه چیزایی در انتظارته | فال امروزتو اینجا بخون
کدخبر : 4196
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ذهن شما خیلی باز شده است و به خوبی کار می کند، اما عملی کردن افکار و ایده هایتان به این سادگی نخواهد بود. نیرویی مرموز از درون شما را محدود می کند و محافظه کاری باعث می شود نتوانید آنچه در سرتان می گذرد را عملی کنید. شاید بهتر باشد امروز را با انجام کارهایی بگذرانید که خیالتان از بابت آنها راحت است و خطری برایتان ندارند. این که با دیگران در مورد عقاید و نظراتتان به بحث و گفتگو بپردازید خیلی هم خوب است و باعث گسترش افق های دیدتان می شود، با این حال باید بدانید که با چه افرادی و در مورد چه چیزهایی به بحث بپردازید. پرداختن به بعضی موضوعات می تواند اثراتی منفی روی نگرشی که دیگران نسبت به شما دارند داشته باشد. شما نمی دانید آینده چه خوابی برایتان دیده، کار امروز را به فردا نیندازید تضمینی نیست فردا همچنان فرصت باقی باشد. قدر عزیزی را بیشتر بدانید و با او به نیکی رفتار کنید و با ادب سخن بگویید. برای رفتن به جایی دل دل نکنید وگرنه وسوسه رفتن و افسوس اش همیشه با شما خواهد ماند.

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر می بینید کاری به آن روشی که شما دلتان می خواهد پیش نمی رود سعی نکنید دیگران را مجبور کنید همان راهی را که شما می خواهید ادامه بدهند. با اصرار به این کار تنها برای خودتان دشمن درست خواهید کرد و موانع بیشتری را سر راه خود به وجود خواهید آورد. امروز افکار و نقشه های دیگران به نظرتان خیلی غیر منطقی و همراه با خوش باوری می رسند و به همین دلیل هم نمی توانید به آنها اعتماد کنید؛ اما اگر با دقت به گفته هایشان گوش فرا دهید می بینید که آنقدر ها هم که شما فکر می کرده اید دور از ذهن نیستند و نبوغ زیادی در آنها نهفته است و می توانند زمینه ساز فرصتی غیر منتظره و موفقیت آمیز برای شما باشند. قرضی دارید ولو اندک اندک پس بدهید. شخصی را دوست دارید و شادی تان در گرو بود و نبود اوست، او نیز همین احساس را به شما دارد. این روزها بیش از حد به یک تعطیلات یا استراحت کوتاه احتیاج دارید. شما جسماً و روحاً بیش از حد از خودتان کار کشیده اید و فشار را تحمل کرده اید، حالا اما خسته اید و دیگر توانی برای ادامه ندارید.

♊ فال امروز متولدین خرداد

شما امروز از نظم و حس وظیفه شناسی کافی برای کارهایی که قصد دارید انجام دهید برخوردار هستید و می توانید تا حدود زیادی موفق باشید. ذهن شما خیلی خوب کار می کند و وقت شناسی همیشگی تان نیز به کمک شما خواهد آمد تا از پس هر معمایی که سر راهتان قرار بگیرد بربیایید. امروز احساسات انسان دوستانه شما در اوج خود هستند. دوست دارید هر کاری که از دستتان بر می آید برای دیگران انجام دهید. می توانید برای انجام کارهای خیریه و ارزشمند داوطلب شوید یا به یکی از افراد فامیل که می دانید دستش تنگ است کمک کنید. احساس خوبی که از شرکت کردن در این کارها خواهید داشت شما را شگفت زده خواهد کرد. به تصورات خود بیش از حد پر و بال می دهید، رویا پردازی برای شما لازم است اما نه در این حد که باعث سقوط تان شود. اکنون زمان آن فرا رسیده که یک پرش به آینده ای بهتر داشته باشید. راز خود را به هر کسی نگویید و مراقب وسوسه های شخصی در اطرافتان باشید. نیتی که در دل دارید بسیار نیکوست اما برای رسیدن به آن صبر و کوشش بیشتری لازم است.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز تلاش برای شانه خالی کردن از کارهایی که به عهده دارید و قانع کردن دیگران به پذیرش مسئولیت هایی که در واقع به عهده ی شما هستند نتایجی که انتظار دارید را برای شما به همراه نخواهد داشت. وقت آن رسیده است که کمی به خودتان زحمت بدهید و مسئولیت کارهایی که می کنید را خودتان به عهده بگیرید. اگر زمانی را که به نقشه کشیدن برای فرار از کارها اختصاص می دهید برای انجام آنها صرف کنید خواهید دید که همه ی کارهایتان را خوب و به موقع انجام خواهید داد. بهتر است یاد بگیرید برای دیگران، اهداف و برنامه هایی که برای زندگی خودشان دارند احترام بیشتری قائل باشید. برای حل مشکلاتتان باید بیشتر مطالعه کنید و از افراد با تجربه مشاوره بگیرید. در مورد نیتی که در سر دارید بهتر است هر چقدر هم که از انتظار خسته شده اید اما بی گدار به آب نزنید، این مسئله ای نیست که بشود در موردش اشتباه کرد. برای رساند خبری عجله نکنید و کمی دست نگه دارید، این خبر اگر از طرف کس دیگری شنیده شود بهتر است.

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز درست زمانی که فکر می کنید از همه چیز سر درآورده اید و برنامه ریزی درستی برای کارهایتان دارید یک مانع دیگر سر راهتان قرار خواهد گرفت. شاید واکنش ابتدایی شما خشم و ناراحتی شدیدی باشد که کنترل آن برایتان دشوار است، اما خشم و عصبانیت هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. شما نمی توانید همیشه همه چیز را تحت کنترل داشته باشید و گاهی برخی چیزها را نمی توان پیش بینی کرد. برای آنچه قابل کنترل است برنامه ریزی کنید و بقیه ی کارها را به دست خدا بسپارید. در پایان روز یک غافلگیری خوشایند تمام اتفاقات ناخوشایندی که در طول روز برایتان پیش آمده اند را از ذهنتان پاک خواهد کرد. اجازه ندهید حرفی که شخص حسود به شما می زند روحیه تان را تضعیف کند و روی عملکردتان تاثیر بگذارد. شخصی وارد زندگی تان شده و هم صحبتتان خواهد شد، تا به او اعتماد ندارید و امتحانش را پس نداده راز دلتان را به او نگویید. اتفاقی می افتد و شما در کمال ناباوری حرف هایی خواهید شنید که بسیار خوشحال و شادتان می کند.

♍ فال امروز متولدین شهریور

نام آن را هر چه دلتان می خواهد بگذارید، نیروی الهی، فرشته ی نجات یا پری رویاها، نام آن هر چه که باشد، امروز نیرویی عجیب و مرموز به کمک شما آمده است تا به شما کمک کند سالم و سلامت تمام مشکلاتی که سر راهتان قرار گرفته اند را با موفقیت پشت سر بگذارید. در حال حاضر شما می توانید با اتکا به این نیروی جادویی که به کمکتان آمده است در انجام هر کاری که دلتان بخواهد موفق باشید. شما می توانید با خیال راحت حتی به تغییر سبک و یا محل زندگیتان هم فکر کنید. هدفتان هر چه که باشد شما به طور معجزه آسایی به ساده ترین و بی دردسرترین شکل ممکن به آن دست پیدا خواهید کرد. صدقه دادن را فراموش نکنید بلایی را از شما دور می کند. شما به راحتی نمی توانید هیجانات و صحبت هایتان را کنترل کنید، شاید به نظرتان آنچه بر زبان می آورید بی اهمیت و کوچک باشد و تاثیرش بر دیگران ناچیز به نظر برسد. بهتر است تجدید نظر کنید و به صحبت هایتان دقت کنید وگرنه ممکن است از همین صحبت ها بر علیه تان استفاده کنند.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز کارها و مسئولیت های زیادی به عهده تان هستند که باعث شده اند فکر کنید هیچ وقتی برای رسیدن به کارهایی که خودتان دوست دارید برایتان باقی نخواهد ماند و این موضوع شما را ناراحت کرده است. شما از آن آدم هایی نیستید که عاشق کار کردن هستند و وقت گذراندن با دوستانتان را به کارهای دیگر ترجیح می دهید. اگر صبح زود بیدار شوید می توانید کارهایتان را زودتر تمام کرده و باقی ساعات روز را با دوستان خود و همان طوری که دلتان می خواهد بگذرانید. مسائل احساسی ذهن شما را بیش از هر چیز دیگری به خود مشغول خواهند کرد، خیلی آنها را تجزیه و تحلیل نکنید، وگرنه همه چیز را پیچیده تر خواهید کرد. حواستان باشد بی احتیاطی نکنید و در کارهای خود با بی دقتی عمل نکنید اگر حواستان نباشد وقتی به خودتان می آیید که می بیند خراب کاری کرده اید که حالا مجبورید تاوانش را چند برابر پس بدهید. اکنون زمان مناسبی برای شروع کاری جدید است، برخیزید و با امید به فردا و با بهره گیری از استعدادهایتان به سوی هدفتان حرکت کنید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

آنقدر فکر های مختلفی در سرتان هستند و ذهنتان درگیر است که نمی توانید روی هیچ یک از آنها تمرکز کنید. هر بار که می خواهید حرفی بزنید حواستان پرت شده و چیزی را می گویید که نمی خواسته اید به زبان بیاورید. سعی کنید در خانه تنها نمانید و بیش از این خودتان را با این افکار بیهوده آزار ندهید. حواستان را پرت کنید و به کارهایی مشغول شوید که باعث خوشحالی و آرامشتان می شوند. این اواخر خیلی مشغول کار بوده اید. کمی هم زندگی کنید! این نشانه بی مسئولیتی شما نخواهد بود. شما هم انسان هستید و به استراحت نیاز دارید. اگر می توانید به مسافرت بروید و در این سفر عزیزانتان را نیز با خود همراه کنید. نامه ای دریافت خواهید کرد. اتفاقات تازه ای برایتان پیش می آید. چشمتان به روی واقعیتی باز می شود، مراقب باشید شاید لازم است این بار کمی عصبانیت به خرج دهید، نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما تمام می شود. حواستان باشد هرچه پیش آمد یا هر اتفاقی برایتان رخ داد شما نباید راهتان را عوض کنید.

♐ فال روزانه متولدین آذر

کارها و مسئولیت هایی که در خانه دارید امروز بسیار زیاد شده اند و احساس می کنید وقت کافی برای رسیدن به همه این کارها را نخواهید داشت. چرا خودتان را اذیت می کنید؟ مجبور نیستید همه کارها را حتما همین امروز تمام کنید، کارهایی که اولویت و ضرورت بیشتری دارند را انجام دهید و بقیه کارها را برای روز دیگری بگذارید. شاید برخی مسائل حل نشده در خانه و خانواده شما وجود داشته باشند که شما و خواهر و برادرهایتان باید آنها را حل کنید. امروز روز خوبی است برای رسیدگی به این مسائل است. شاید برخی واکنش های احساسی و یا تند نسبت به این موضوع مشاهده کنید، ولی در نهایت نتایج خوبی به دست خواهید آورد. در زندگی تان پیگیر باشید و انقدر به مسائل با دید منفی نگاه نکنید، این کار باعث می شود که به سلامتی تان آسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید. فراق و دوری سخت است اما به زودی روزهای هجران به پایان می رسد و وصال حاصل می شود. به نیازمندی کمک کنید و مطمئن باشید، او که باید نیز همیشه و همه جا به شما کمک خواهد کرد.

♑ فال روز متولدین دی

امروز درست از آن روزهایی است که شما دوست دارید- پر از انرژی و فعالیت، درست مثل خودتان! فرصتتان برای انجام کاری که برای آن زمان خاصی تعیین شده بوده دارد به پایان می رسد. کارهای بسیاری برای انجام دادن و زمانی اندک پیش رو دارید. با این حال الان از آن وقت هایی است که بیشترین بازدهی ممکن را دارید. فقط یادتان باشد که غذا خوردن و نوشیدن آب را فراموش نکنید. حتی سوپر قهرمان ها هم برای موفقیت در عملیات خود به سوخت نیاز دارند. اگر در رابطه عاطفیتان مشکلاتی وجود دارند انتظار نداشته باشید که معجزه رخ داده و همه چیز یک شبه روبراه شود، ولی نسبت به حل این مشکلات نیز بی تفاوت نباشید و برای آنها به اندازه کافی وقت بگذارید. علی رغم میلتان در جمعی حضور پیدا خواهید کرد. کسی از شما تقاضایی دارد که بیجا نیست، بهتر است با مشکلاتتان کنار بیایید و او را کمک کنید. فکرهای سازنده بکنید تا اتفاقات خوب بیافتند، این طور که منفی بافی می کنید و انرژی منفی که به اطرافتان پراکنده می کنید، درهای باز را هم به رویتان می بندد. برای خودتان گل بخرید.

♒ فال متولدین بهمن

امروز بهترین روز ماه و روز خوش شانسی شما خواهد بود. البته نباید فکر کنید که چون شانس به شما روی آورده است می توانید دست به سینه نشسته و منتظر دیدن موفقیت ها و خوش اقبالی هایتان بمانید. خود شما هم باید در این روند نقش فعالی داشته باشید و تمام توانایی ها و انرژی خود را برای رسیدن به خواسته هایتان به کار بگیرید. در واقع این خوش شانسی امروزتان هم به واسطه ی تلاش های قبلی شما به وجود آمده است! اگر به دنبال اطلاعات تماس شخصی هستید که فکر می کرده اید دیگر هیچ وقت با او تماسی نخواهید داشت اما حالا ناگهان گذرتان به او افتاده است، متأسفانه شانس زیادی برای پیدا کردن او نخواهید داشت. هیچکس جز خودتان نمی تواند شادی را به زندگی تان بیاورد. به جای حرف زدن عمل کنید، کاری را باید هرچه زودتر شروع کنید بهانه نیاورید و زمان خود را به بطالت نگذرانید، بهتر است که با قدم های کوچک تر شروع کنید، به نفعتان است این که بخواهید یک باره سنگ بزرگی را بلند کنید باعث می شود همه توانایی هایتان را زیر سوال ببرید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما احساس می کنید به خاطر احساس وظیفه ای که نسبت به خانواده و عزیزان خود دارید مجبور به انجام کاری هستید که علاقه ی چندانی به آن ندارید. حالا که قبول کرده اید چنین کاری را انجام بدهید به شخصی کمک کنید که واقعا به کمک و حمایت شما نیاز دارد و می توانید در مسیر زندگی او تأثیر قابل توجهی داشته باشید. بعد از این همه کاری که در هفته گذشته کرده اید شایستگی یک زنگ تفریح خوب را خواهید داشت. شب را با دوستانتان بگذرانید، البته اگر متاهل هستید این یعنی باید وقتتان را با دوستان خانوادگی خود بگذرانید تا عشقتان نیز با شما همراه باشد، امروز حتما باید برای خانواده تان وقت بگذارید. در رابطه با شخصی قضاوت های نادرستی انجام می دهید، در نگاه و افکارتان تجدید نظر کنید وگرنه شرمنده خودتان می شوید. زندگی شما در گذشته گره های بسیاری داشته اما این دلیل نمی شود که ناامید باشید و دست روی دست بگذارید، بهتر است تا قدرت و توان کار کردن دارید، برای جبران گذشته و فردای بهتر دست به کار شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان