شخصیت شناسی از روی قد / قد بلندا موفق ترن یا قد کوتاه ها

تا به حال به این اندیشیده اید که آیا قد بلند ها موفق ترند و یا کوتاه قد ها؟ واقعا قد می تواند بر موفقیت افراد تاثیر گذار باشد؟ شخصیت افراد مختلف بر اساس قد آنها را می شود بررسی کرد.

شخصیت شناسی از روی قد / قد بلندا موفق ترن یا قد کوتاه ها
کدخبر : 4191
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 

تا به حال به این اندیشیده اید که آیا قد بلند ها موفق ترند و یا کوتاه قد ها؟ واقعا قد می تواند بر موفقیت افراد تاثیر گذار باشد؟ شخصیت افراد مختلف بر اساس قد آنها را می شود بررسی کرد. با پرشین وی همراه باشید تا درباره شخصیت شناسی از روی قد بیشتر بدانید.

بسیاری از افراد بر این باورند که افراد کوتاه قد در مقایسه با بلندقدها درآمد کمتری دارند و اغلب روسای این گروه از افراد قدبلند هستند.بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که بیش از نیمی از افراد در کشور آمریکا به عنوان سرپرست ادارات و سازمان‌ها منصوب می‌‌شوند و بیش از ۱۸۳ سانتی‌متر قد دارند.

اگر تاکنون از شنیدن این همه نتایج غم ‌انگیز درباره عاقبت زندگی افراد کوتاه‌ قد نا امید نشده‌اید،این را هم بدانید که براساس نتایج به دست آمده از تحقیقات انجام شده توسط محققان دانشگاه جان‌هاپکینز،در قدبلندها بویژه زن‌های قد‌‌بلند در مقایسه احتمال ابتلا به بیماری‌های ناشی از زوال عقل کمتر است.

همان طور که محققان دانشگاه جان‌هاپکینز اعلام کرده‌اند، آنچه در ابتدا بیان شد موضوعی است که تحقیقات علمی نیز آن را مورد تایید قرار داده‌اند.در‌صورتی‌که تغذیه فرد در دو سال اول تولد مناسب نباشد،توانمندی‌های ذهنی و جسمی او در زندگی آینده به شدت تحت تاثیر قرارگرفت.بر این اساس به ازای هر ۵/۲ سانتی‌متر افزایش طول زانو احتمال زوال عقل و ابتلا به بیماری‌هایی نظیر آلزایمر ۱۶ درصد کاهش خواهد یافت،گر چه در مردان نیز احتمال ابتلا به این گروه از بیماری‌ها با افزایش قد،کاهش خواهد یافت اما با توجه به این‌که مردان و زنان از نظر رژیم غذایی بهینه با هم متفاوت هستند،کاهش میزان ابتلا به بیماری‌ها در میان آنها متفاوت خواهد بود.

نیت کن و فال حافـظ تو بگیر ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی

پبررسی و شخصیت شناسی از روی قد

جالب است بدانید که افرادی که حتی در سن نوجوانی در مقایسه با دیگر همسالان خود،کوتاه قد‌تر بوده‌اند نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.بنابراین اگر دو فرد هم قد را مورد مقایسه قرار دهیم متوجه می‌شویم که درآمد یکی از آنها که در سن نوجوانی کوتاه‌قدتر بوده است ۵/۱ تا ۲ درصد کمتر از دیگری خواهد بود.شاید این طور به نظر برسد که معمولا افراد کوتاه قد کمتر در فعالیت‌های اجتماعی مشارکت داشته و بنابراین مهارت‌های اجتماعی کمتری را کسب خواهند کرد.

شخصیت شناسی از روی قدشخصیت شناسی از روی قد افراد

اما باید پذیرفت که علی‌رغم وجود شواهد علمی برای تایید این نـظـریـه، راهـکـارهـای مـخـتـلـفی نظیر رژیم غذایی مناسب،فعالیت‌های فیزیکی و برقراری روابط اجتماعی در زندگی وجود دارند که می‌توان از آنها برای کاهش خطر احتمال ابتلا به بیماری‌های ذهنی و آلزایمر استفاده کرد.این در حالی است که در برخی از افراد کوتاه‌ قد،جهش ژنتیکی نادری رخ می‌دهد که منجر به افزایش طول عمر آنها خواهد شد.

این ناهنجاری روشی که سلول‌های بدن آن را برای استفاده از عامل رشد هورمون شبیه به انسولین به کار می‌برند تحت تاثیر قرار می‌دهد.در حالی که این عامل رشد،نقش بسیار مهمی در رشد فرد در دوران کودکی داشته و از آن به عنوان یک راهکار منحصر به فرد برای افزایش حجم ماهیچه‌ها و عضلات بدن، جلوگیری از مرگ سلول‌ها و کاهش تجمع چربی در بدن استفاده می‌کنند.

درباره میزان اعتماد به نفس قدبلندها بیشتر بدانید

گفتیم که بلند قدها بیشتر پول در می‌آورند و جایگاه شغلی بالاتری هم دارند. از نظر محققان تنها بخشی از این موضوع به هوش بالای آنها بر می‌گردد و بخش اصلی این موفقیت به دلیل نگاه متفاوت دیگران به افراد بلند قد اتفاق می‌افتد. از نظر محققان افراد به توانایی کسانی که قد بلندتری دارند بیشتر اعتماد می‌کنند و خود این افراد هم به‌دلیل موفقیت‌های مالی و ارتباطی که به‌دست می‌آورند، اعتماد به نفس بیشتر و احساس خوشایندتری دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان