سرکرده گروه داعش در عراق کشته شد

ستاد مبارزه با تروریسم در عراق اعلام کرد که عملیات با هدایت فرماندهی کل نیروهای مسلح و با مشارکت دستگاه اطلاعاتی و تحقیقات فدرال در وزارت کشور و نیروی هوایی عراق انجام شد.

سرکرده گروه داعش در عراق کشته شد
کدخبر : 4143
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

دستگاه های امنیتی عراق از به هلاکت رسیدن « ابو مریم القحطانی » سرکرده گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین و پنج تروریست دیگر در حمله هوایی خبر دادند.

به گزارش ایرنا، ستاد مبارزه با تروریسم در این کشور امروز (شنبه) با صدور بیانه‌ای اعلام کرد که  «ابومریم القحطانی» که نزد داعشی‌ها به عنوان مدیر کل «استان صلاح الدین» شناخته می‌شد، به همراه پنج تروریست داعش در سلسله کوه‌های « حمرین» به هلاکت رسید.  

بر اساس این گزارش، القحطانی و همراهان وی در پی حمله جنگنده‌های عراق به مخفیگاه این تروریست در رشته کوه حمرین کشته شده است.  

ستاد مبارزه با تروریسم در عراق اعلام کرد که این عملیات با هدایت فرماندهی کل نیروهای مسلح و با مشارکت دستگاه اطلاعاتی و تحقیقات فدرال در وزارت کشور و نیروی هوایی عراق انجام شد.  

این ستاد اضافه کرد که «القحطانی» با ایجاد پست‌های بازرسی ساختگی در نزدیکی مناطق اطراف کوه‌های حمرین، بر ترور و آدم ربایی شهروندان و نیروهای امنیتی نظارت می‌کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان