درگیری خونین خانوادگی جان گرفت

جمعیت زیادی آنجا بود. من نمی‌توانستم فرار کنم و در نهایت پسرخاله‌ام را زدم، البته قصدم کشتن او نبود. فقط می‌خواستم از دستش فرار کنم.

درگیری خونین خانوادگی جان گرفت
کدخبر : 4043
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

اختلاف دو خانواده در افغانستان به درگیری فرزندان آنها در تهران کشیده شد و یکی از آنها دیگری را به قتل رساند. اسفند سال گذشته درگیری بین دو پسرخاله به مأموران پلیس گزارش داده شد. وقتی مأموران به بیمارستانی که جوان مضروب در آنجا بستری بود رفتند، این جوان به آنها گفت پسرخاله‌اش او را زده است.

او در بازجویی کوتاهی که از سوی مأموران انجام شد، گفت: ما برای دیدن یک مسابقه کشتی رفته‌ بودیم که این اتفاق رخ داد. پسرخاله‌ام تازه به ایران آمده بود. خانواده‌های ما با هم اختلاف شدیدی دارند. او برای انتقام‌گیری از من به ایران آمد و بعد هم من را با ضربه چاقو زد.

این جوان ساعاتی بعد از این گفته‌ها جانش را از دست داد. مأموران پسرخاله او به نام وحید را بازداشت کردند. وحید در اعترافات اولیه توضیح داد چطور پسرخاله‌اش را کشته است. او گفت: خانواده‌های هردوی ما در افغانستان زندگی می‌کنند. ما خانواده بسیار فقیری هستیم.

فقر ما آن‌قدر شدید بود که فقط یک وعده در روز غذای بسیار ساده می‌خوردیم تا نمیریم. تا اینکه یکی از اقوام شوهرخاله‌ام فوت شد. رسم فامیلی ما این است که اقوام برای تسلیت مقداری غذا درست می‌کنند و به خانه صاحب‌عزا می‌برند، اما ما نتوانستیم غذا درست کنیم. همین موضوع باعث شد تا شوهرخاله‌ام بسیار عصبانی شود و کینه شدیدی از ما به دل بگیرد. این موضوع باعث درگیری شدیدی حتی بین مادرم و خاله‌ام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان