10 میلیارد تومان وام ازدواج برای این افراد

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان گفت: بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان وام ازدواج به جوانان تویسرکانی اعطا شده است.

10 میلیارد تومان وام ازدواج برای این افراد
کدخبر : 4033
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

محسن شایسته گفت: بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان وام ازدواج به زوج‌های تویسرکانی اعطا شده و در سال ۱۴۰۰ اعتباری افزون بر ۹ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان در قالب وام ازدواج و یک هزار و ۱۲۴ فقره در شهرستان تویسرکان اعطا شد.

او گفت: میزان تسهیلات پرداخت شده به زوج‌های جوان شهرستان تویسرکان در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل از آن بیش از ۷۲ درصد رشد داشته است.

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان به برگزاری اولین جلسه ساماندهی امور جوانان با موضوع اوقات فراغت با تعداد ۳ کارگاه، دیدار با خانواده‌های شهدا به مناسبت‌های مختلف، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری جشنواره روز دختر، برگزاری جشنواره جهادگران فاطمی، برگزاری مراسم ازدواج آسان و برگزاری مراسم عید غدیر اشاره کرد و گفت: تعداد ۲۴ نفر نیز برای شرکت در مسابقات استانی از این شهرستان اعزام شدند.

شایسته می‌گوید: ۱۳ مورد میزبانی مسابقات ورزشی، ۱۳ مورد اعزام مسابقات کشوری و۴ مورد میزبانی مسابقات کشوری شطرنج و کاراته نیز در این شهرستان انجام شده است.

او از مدال آوری کشوری ۹ نفر در طی این مسابقات خبر داد و گفت: به همین منظور مدال آوران استانی ۹۲ مورد، مقام تیمی کسب شده ۱۴ مورد، اعزام مسابقات کشوری ۱۹ مورد، اعزام به مسابقات بالاتر از کشوری ۳ مورد، مدال آوران ملی ۶ مورد، دعوت و اعزام به اردو ۴ مورد، میزبانی اردو ۲ مورد و دعوت و اعزام داور ومربی ۴ مورد بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان