فروش خودرو | فروش خودرو جدید | فروش خودرو قرعه کشی

فروش خودرو به قیمت کارخانه بدون قرعه کشی | فروش خودرو با وام و شرایط ویژه برای همه

بانک سامان تسهیلاتی تحت عنوان «وام خرید خودرو» به مشتریان خود ارائه می‌دهد. سقف این وام تا ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصدی است.

فروش خودرو به قیمت کارخانه بدون قرعه کشی | فروش خودرو با وام و شرایط ویژه برای همه
کدخبر : 3992
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 فروش خودرو در سال های اخیر حواشی بسیاری داشته است . فروش خودرو در سال های اخیر در غالب قرعه کشی انجام شده است . قرعه کشی و فروش خودرودر سایپا و ایران خودرو بسیار مورد توجه مردم بوده است . فروش خودرو در این شرکت ها به صورت پیش فروش و فروش فوق العاده انجام شده است. در ادامه به بررسی آخرین اخبار فروش خودرو می پردازیم.

سامانه فروش خودرو

برای بهره‌مندی از تسهیلات خودروی بانک سامان، متقاضی باید بالای ۱۸ سال بوده و سابقه چک برگشتی یا مطالبات غیر جاری در سیستم بانکی کشور نداشته باشد. همچنین، نتیجه ارزیابی اعتباری و اعتبارسنجی توسط بانک باید تایید شود.

برای دریافت این وام، ضمن داشتن سپرده در بانک، باید حساب شما دارای ۳ تا ۶ ماه گردش حساب باشد. ۱۵٪ از مبلغ وام هم تا زمان تسویه کامل نزد بانک مسدود می‌شود.

نکاتی درباره وام فروش خودرو

اصل مبایعه‌نامه یا قرارداد خرید خودرو یا سند مالکیت خودرو باید به نام وام گیرنده باشد.

این تسهیلات برای خرید خودروهای تولید داخلی که تولید سال جاری یا حداکثر یک سال ماقبل آن باشد، قابل پرداخت است.

مبلغ وام پرداختی متناسب با توان بازپرداخت مشتری تعیین می‌شود.

نرخ سود تسهیلات یادشده مطابق با نرخ‌های اعلامی از سوی بانک مرکزی است.

برای بازپرداخت این وام هم تا حداکثر تا ۳۶ ماه فرصت دارید.

فروش 8 خودروی جدید بدون قرعه کشی   قرار است چند خودرو در بورس کالا عرضه شود، کدام یک خودروها و با چه شرایطی در بازار سرمایه عرضه می‌شود؟  صبح روز ۱۸ خردادماه و در حالی که خریداران دیگنیتی و فیدلیتی در انتظار شروع معاملات ۴۳۰ دستگاه خودرو بودند، شرکت بورس کالای ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با دستور وزارت صمت، عرضه خودرو در بورس کالا تعلیق می‌شود.  طبق این نامه، بر اساس مصوبات شصت و سومین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در مهرماه سال گذشته، مسئولیت تنظیم بازار خودرو برعهده وزارت صمت بوده و با هماهنگی ستاد تنظیم بازار انجام خواهد شد.

 این عرضه در حالی متوقف شد که ثبت سفارش این تعداد خودرو، از ۱۱ خردادماه شروع و تا روز پیش از معاملات ادامه داشت. درواقع مشتریان، هفت روز فرصت داشتند که ثبت شفارش را انجام دهند و مبالغی نیز به عنوان پیش پرداخت، واریز شده بود! اما به یکباره و تنها نیم ساعت قبل انجام عملیات این عرضه لغو شد.  اما پس از در ۱۹ تیر ماه امسال معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالا، از بررسی عرضه خودرو در بورس در شورای عالی بورس خبر داد و گفت در صورت موافقت قطعی این شورا، خودرو در بورس عرضه خواهد شد. در نهایت موافقیت‌های لازم گرفته شد و قرار است خودرو در بورس کالا عرضه شود. کدام خودروها در بورس عرضه می‌شوند؟  گروه بهمن برای عرضه ۶۰۰ دستگاه خودرو فیدلیتی و دیگنیتی در تاریخ ۲۶ مردادماه، در تازه‌ترین خبر گروه خودروسازی سایپا نیز برای عرضه در هفته چهارم مردادماه اعلام آمادگی کرد.  از سوی دیگر ساپیا نیز اعلام کرده بود قصد دارد خودرو شاهین را بورس کالا عرضه کند. البته شاهین ۲۴ اسفند سال گذشته در بورس کالا پذیرش شد.  ایران خودرو اعلام کرد که خودروی هایما را در بورس کالا عرضه می‌کند. در اطلاعیه ایران خودرو آمده است که  گروه صنعتی ایران خودرو با هدف شفاف‌سازی فروش محصولات و حذف تدریجی قرعه‌کشی، برای عرضه خودرو در بورس کالا اقدام کرده است. در نخستین گام، بخشی از تولیدات دو مدل هایما S۵ و S۷ از این طریق به فروش خواهد رسید.

 

فروش خودرو در ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف کنترل اختلاف قیمت خودرو از درب کارخانه تا بازار، با برگزاری طرح‌های ثبت نام پیش فروش یکساله و ۹۰ روزه از طریق قرعه کشی محصولات خود برای عرضه خودروها اقدام می‌کند.  اجرای قرعه کشی‌های متعدد گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا طی دو سال گذشته به حذف واسطه‌گری و متعادل شدن قیمت خودرو در بازار کمک کرده است. افراد می توانند با دراطلاع از قیمت روز محصولات ایران خودرو و در نظر گرفتن بودجه مورد نظر جهت خرید خودرو اقدام کنند.

 

شرایط پیش فروش ایران خودرو

    شماره تلفن همراه باید به نام متقاضی باشد

     لزوم نداشتن پلاک انتظامی فعال   

  عدم امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی 

    لزوم گذشت حداقل ۴۸ ماه از آخرین خرید   

  عدم امکان صلح، نقل و انتقال خودرو    

لزوم داشتن شماره شبا هنگام ثبت نام    

هر کد ملی، یک دستگاه خودرو    

ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی    

عدم امکان ثبت‌نام همزمان در دو قرعه کشی    

ابطال گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل    

لزوم داشتن حساب بانکی معتبر و فعال جهت واریز وجه    

ممنوعیت انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث    

لزوم انطباق کد نمایندگی در مرحله دوم و در زمان واریز وجه با آدرس و کد پستی

فروش خودرو

فروش فوق العاده خودرو شرکت بهمن موتور

  فروش فوق العاده محصولات بهمن موتور با قیمت قطعی و به صورت اینترنتی خواهد بود. زمان تحویل خودروها هفته دوم مهرماه ۱۴۰۱ است. کلیه محصولات با سود سالیانه انصراف ۱۳ درصد و جریمه تاخیر ۲.۵ درصد ماهانه و با مدل ۱۴۰۱ به فروش می‌رسد. متقاضیان جهت شرکت در این طرح فروش بایستی به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مراجعه نمایند.  کلیه محصولات عرضه شده در طرح فروش اعتباری محصولات بهمن موتور با نرخ سود سالانه ۲۰ درصد به متقاضیان ارائه خواهد شد. در این طرح فروش محصولات در اقساط ۱۲ الی ۱۸ ماهه صورت می پذیرد و کلیه محصولات با مدل ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل داده خواهد شد. موعد تحویل خودروهای طرح فروش اعتباری هفته دوم مهرماه ۱۴۰۱ می باشد.

محمد ضرابیان عضو هیات مدیره گروه بهمن و مدیرعامل بهمن موتور بیان کرد: علی‌رغم تمام سخنان و فشارهایی که برای شفافیت مطرح می شود، بحث سند در رهن خودرو را برداشته و موجب شده‌اند تا یک فضای دلالی از مرحله فروش کارخانه تا رسیدن به دست مصرف کننده شکل بگیرد.  او با بیان اینکه لغو در رهن بودن سند خودرو که موجب حذف دلالی می‌شد را ضوابط اعلام شده عنوان کرده‌اند، گفت: اگر ما با تعصب و شدت از سلامت کار در عرصه فروش سخن می‌گوییم به این علت است که تمام روند عرضه خودرو از درب کارخانه را راست آزمایی و رصد کرده‌ایم.  مدیرعامل بهمن موتور با تاکید بر اینکه هیچ عاملیت و کارگزار گروه بهمن امکان ثبت نام در سامانه خرید خودرو ندارد، گفت: امنیت اجرای فروش اینترنتی خودرو نیز از طریق روش متمرکز فروش و استفاده از پلتفرم فروش اینترنتی خودروها دنبال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان