ترفندهای کاربردی برای افزایش لایک ایسنتاگرام

کسانی که یک پیج کاری در اینستاگرام دارند، به فکر افزایش بازدید پیج به خصوص در اکسپلور اینستاگرام کاربران هستند. افزایش لایک اینستاگرام این شرایط را برای شما فراهم خواهد کرد تا بتوانید شانس دیده شدن پست های خود را توسط تعداد زیادی از فالوورها افزایش دهید.

ترفندهای کاربردی برای افزایش لایک ایسنتاگرام
کدخبر : 3626
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

کسانی که یک پیج کاری در اینستاگرام دارند، به فکر افزایش بازدید پیج به خصوص در اکسپلور اینستاگرام کاربران هستند. افزایش لایک اینستاگرام این شرایط را برای شما فراهم خواهد کرد تا بتوانید شانس دیده شدن پست های خود را توسط تعداد زیادی از فالوورها افزایش دهید. در این مطلب با ما همراه باشید تا راهکارهای موثر بر افزایش لایک اینستاگرام را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام

از زمانی که وارد اینستاگرام می شوید، باید به فکر افزایش بازدید از پست های خود باشید تا از این طریق بتوانید میزان فروش خود را بیشتر کنید.

در صورتی که بتوانید تعداد لایک های پست خود را افزایش دهید، اینستاگرام چنین محتوایی را به عنوان محتوای محبوب در نظر گرفته و آن را در لیست اکسپلور اینستاگرام کاربران قرار می‌دهد.

برای اینکه به چنین جایگاهی برسید، راهکارهایی را به منظور افزایش لایک اینستاگرام بیان خواهیم کرد:

استفاده از هشتگ های مناسب و پربازدید

در اولین قدم این نکته را در نظر بگیرید که هشتگ گذاری، یک برگ برنده برای دیده شدن پست های شما به حساب می‌آید. در انتهای هر پست، هشتگ های مناسب را قرار دهید که می دانید این هشتگ ها بیشترین میزان جستجو توسط کاربران را به خود اختصاص داده‌اند.

در این صورت محتوای پیج شما به احتمال بیشتری در اکسپلور اینستاگرام کاربران به نمایش در می‌آید و شانس لایک گذاری بر روی محتواها افزایش خواهد یافت.

در کنار هشتگ گذاری مناسب برای پست هایتان تا در اکسپلور قرار بگیرند، استفاده از بسته ورود به اکسپلور، نیز کمک زیادی می کند.

تولید محتوای بسیار جذاب

مسلما در زمینه کاری شما افراد زیادی حضور دارند و همین میدان رقابتی باعث می شود کاربران با دقت بیشتری محتوای پیج شما را مورد بررسی قرار دهند. بنابراین شما به سختی می توانید از آن ها لایک بگیرید. پس باید بر روی تولید محتوا تمرکز بیشتری داشته باشید. حتماً از ویدیوها و عکس های جذاب استفاده کنید و بر روی عکس ها فیلتر قرار دهید تا برای فالورها جذاب بوده و در نتیجه احتمال لایک این پست از سوی کاربران افزایش پیدا کند.

تولید محتوای به روز

اشتباهی که برخی از ادمین ها مرتکب می ‌شوند این است که فکر می ‌کنند در پیج خود فقط باید محتوای مربوط به حوزه کاری را قرار دهند. در صورتی که شما می توانید از موضوعات روز به عنوان یک فرصت برای تعامل بیشتر با کاربران استفاده کنید. بنابراین از اخبار روز غافل نشوید و در صورتی که خبرهای مهیج و چالش برانگیز وجود دارد حتما آن ها را در پیج خود برای کاربران ارائه کنید. مردم به شنیدن خبرهای تازه به خصوص خبرهایی که در سطح جامعه اتفاق می ‌افتد علاقه بسیار زیادی دارند.

حضور فعال در اینستاگرام

حتماً باید هر روز به صورت فعال در پیج خود حضور داشته باشید. میزان تعامل شما با کاربران، تعیین کننده میزان بازدید از پیج شما خواهد بود. برای مثال زمانی که پست جدیدی در پیج می گذارید، حتما آن را در استوری به اطلاع کاربران برساند. از طرف دیگر در پست گذاری باید زمان بندی منظم داشته باشید برای مثال بهتر است محتوای جدید را شب داخل پست قرار دهید تا مطمئن شوید که امور کاری کاربران باعث نمی شود از پیج شما غافل باشند.

سخن پایانی ما

در این مطلب سعی کردیم راهکارهایی را برای شما ارائه کنیم که به افزایش لایک اینستاگرام کمک می‌کنند. به طور کلی این نکته را در نظر داشته باشید که خرید لایک اینستاگرام از سایت های معتبر همانند فالوجت یک راهکار بسیار حرفه‌ای و موثر است که کمک می کند در کوتاه زمان بتوانید بیشترین لایک را به دست بیاورید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان