امروز منتظر این اتفاقا باش | فال روزانه متولدین هر ماه

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

امروز منتظر این اتفاقا باش | فال روزانه متولدین هر ماه
کدخبر : 3505
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز اطرافیانتان را نادیده نگیرید. حرف های آنها می تواند تاثیرات مثبت زیادی در تصمیم گیری های شما داشته باشد. بنابراین تا می توانید با آنها حرف بزنید و اطلاعات کسب کنید. به زودی در محیط کار مورد تشویق دیگران قرار می گیرید. اگر می خواهید که همین روند را ادامه دهید و به درجات بالاتر صعود کنید، خودی نشان دهید. کلید موفقیت این روزهای شما تنها اعتماد به نفس است. مشکلی در رابطه عاطفی، نگران تان کرده است، مطمئنا از آنچه فکرش را بکنید زودتر به مراد دلتان خواهید رسید. دعاهایی که می کنید به زودی نتیجه خواهد داد. ایمان تان را به خودتان بیشتر کنید. صبر داشته باشید، به دنبال راه حل مسئله باشید. تا می توانید با دیگران مشورت کنید. شخصی به شما چیزی خواهد گفت که شما را زودتر به مقصد می رساند. در مورد مسئله ای احساسی سعی کنید آتش بیار معرکه نشوید.

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز خیلی سریع از دست حرف های دیگران عصبانی و دلگیر می‌شوید. بهتر است به جای این که آنها را مقصر بدانید، کمی به رفتارهای خودتان نگاه کنید. مشکلات زندگی تان باعث شده که کمی زودرنج بشوید اما نگران نباشید زیرا خیلی زود به شرایط قبل باز خواهید گشت. شاید فکر کنید که سرگرم شدن با کار می تواند حال شما را بهتر کند اما بهتر است که در آن افراط نکنید زیر در بلند مدت مدت نتیجه ای عکس می دهد. حواستان باشد، اگر احساس کردید که جر و بحثی می خواهد شروع شود، حرفی بزنید که مثل آبی بر روی آتش باشد، وگرنه بی برو برگرد این آتش شما را می سوزاند. شما وفادار و متعهد هستید. به کم قانع نشوید. به محلی جدید خواهید رفت و در آنجا محیطی امن را تجربه خواهید کرد.

♊ فال امروز متولدین خرداد

به فکر گرفتن تصمیمات مهمی هستید اما سعی کنید که در مورد مسائل و مشکلاتتان خیلی احساسی برخورد نکنید. منتظر نمانید تا دیگران دست شما را بگیرند، خود نیز برای رهایی تان تلاش کنید. کمک گرفتن از افراد غیر قابل اعتماد شما را در مشکلاتتان بیشتر فرو می برد. یک ندای درونی شما را وادار می‌کند تا به فردی نزدیک شوید. اگر چه نمی‌دانید که فردی در زندگی او است یا خیر اما این ریسک را می‌کنید و به جلو قدم بر می دارید. جسارت تا همین جا کافی ست. قدم های بعدی تان را آهسته تر بردارید. کار اداری تان درست می شود. پیامی خوشحال کننده شوقی را در وجودتان شعله ور می سازد. به جشنی دعوت می شوید. با احتیاط و محترمانه این دعوت را رد کنید و به حفظ سلامت خود و خانواده تان بیشتر اهمیت بدهید. بی خودی انرژی تان را صرف توجیه دیگران نکنید. مردم گوششان بدهکار نیست.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز وقت تان را بیشتر به تنهایی خود اختصاص دهید و در مورد تصمیم هایی که باید در زندگی تان بگیرید، خوب بیاندیشید. با احتیاط قدم بردارید زیرا در صورت اشتباه ضررهای بزرگی خواهید کرد. اتفاقاتی که اخیراً برای شما پیش آمده، تأثیر زیادی بر روحیه‌تان گذاشته است. اگر واقعا می خواهید از این مخمصه خلاص شوید، حال بهترین فرصت برای رهایی است. زندگی پر از تغییرات است و شما به زودی متوجه می‌شوید مشکلاتی که برایتان بوجود آمده نه تنها بر تجربه تان افزوده است بلکه مسیر روشن تری را برایتان باز خواهد کرد. فردی با خبری خوش در انتهای روز حال شما را از این رو به آن می کند. شخصی در اطرافتان از فشار روحی رنج می برد. هر روز حالش را بپرسید و تنها نگذاریدش. در مورد گره مالی تان تا می توانید قرض نگیرید، مشکلات دیگری برایتان درست می کند. به خانواده تان بیشتر اهمیت بدهید. مسئولیت های شما نسبت به خانواده اهمیت و اولویت بیشتری از دوستانتان دارد.

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

فرصت هایی که امروز در اختیارتان قرار می گیرد را به سادگی از دست ندهید. در محیط کار خودتان را به خوبی نشان دهید تا دیگران نیز به توانایی های شما اعتماد کنند. اگر به دنبال فرصتی برای ملاقات با فردی بوده‌اید، امروز روز مناسبی است. شاید فکر کنید که پنهان کردن احساسات تان کار درستی باشد اما این اشتباه را نکنید و صادقانه حرف دلتان را بزنید. به دنبال تغییری در زندگی تان هستید، بهتر است که اکنون وارد عمل نشوید زیرا تمرکز لازم را برای برداشتن قدم های بعدی ندارید.

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز از توضیح دادن های بیش از حد برای دیگران خودداری کنید. هر چه کمتر در مورد کارهایی که انجام می دهید، توضیح دهید، بهتر است. مطمئن باشید که هیچ سوتفاهمی پیش نخواهد آمد. در مورد موضوعی نگران هستید اما هیچ اقدامی برای آن نمی کنید. اتفاق‌های زندگی کاملاً بستگی به خودتان دارد. بنابراین این شمایید که باید مسیر آنها را تغییر دهید. حال زمان خوبی است تا بلند شوید و برای ساخت آینده ای که دوستش دارید، تلاش کنید.

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

اگر انگیزه لازم را برای شروع کارهایتان ندارید، این روزها با افرادی که اهداف و آرزوهای مشابهی با شما دارند بیشتر در ارتباط باشید. هر چه خلاقیت و اطلاعات تان بیشتر باشید، موفق تر خواهید شد. شاید در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شوید، اما به جای منفی بافی با دیدی مثبت به مسائل بنگرید. پنهان کردن مشکلات، راه مناسبی نیست. بنابراین با عشق تان صادق باشید و در مورد مشکلات تان بیشتر و البته منطقی تر گفتگو کنید. با این کار او نیز انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان خواهد داد.

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

حرفی زده اید که از گفتن آن پشیمان هستید. بهتر است که به جای غصه خوردن، به طور مستقیم با طرف مقابل تان گفتگو کنید و منظورتان را به او بفهمانید. اگر صادق باشید، او نیز شما را خواهد بخشید. اگر به فکر خرید چیزی هستید اما اطلاعات کافی ندارید، دست نگه دارید. با جستجوی بیشتر شما نیز از خریدتان راضی تر خواهید بود. احساس می کنید که شریک زندگی‌تان با شما رو راست نیست اما به جای عصبانیت بهتر است با نرمی دلیل آن را بپرسید. کنترل احساسات مهم‌ترین کاری است که در این شرایط باید انجام دهید. برای گذشتن از سدی باید جسور باشید اما عجله نکنید. دنبال آرامش در اتفاقات بزرگ نگردید، به دور و برتان نگاه کنید و قدر داشته هایتان را بدانید. برای رسیدن به چیزی یا کسی نیازمند برنامه ریزی دقیق تری هستید. در جواب دعوتی آنچه را که دلتان می‌گوید درست است انجام بدهید.

♐ فال روزانه متولدین آذر

با خودتان رو راست باشید، بعضی چیزها هستند که شما می توانید درستشان کنید و بعضی چیزها هستند که از کنترل شما خارج هستند. با تمام توانتان هر آنچه که از دستتان برمی آید را انجام دهید و از آن به بعد را به دست سرنوشت بسپارید. امروز از آن روزهایی است که باید برای رابطه ی عاطفی خود وقت بگذارید. اگر احساس می کنید که رابطه تان به بن بست رسیده است باید خودتان برای جان بخشیدن به آن تلاش کنید و هیچ کس دیگری به کمکتان نخواهد آمد. خودتان خوب بلد هستید که در این شرایط هیچ چیزی به اندازه ی تنها بودن با هم و فراهم کردن شرایط لازم برای بیان احساستان به دردتان نخواهد خورد. به دوستی بی بهانه هدیه کوچکی بدهید، این محبت خودتان را از او بیشتر خوشحال می کند. مشغول پس انداز هستید حواستان به حساب و کتاب مردم باشد، قرضی دارید که باید هرچه زودتر ادا کنید. راهی که به روی شما بسته شده از طریق قانونی باز می شود. شخصی بدون توقع کاری برایتان انجام می دهد.

♑ فال روز متولدین دی

شما در مورد موضوعی بسیار هیجان زده هستید به طوری که نمی توانید روی دیگر کارهایتان تمرکز کنید. مشتاقید به پله‌های بالاتری قدم بگذارید تا وسعت دیدتان نسبت به اطراف وسیع تر شود. نگران نباشید و با اعتماد به نفس کامل به جلو پیش روید زیرا آینده ای روشن در انتظارتان است. در مورد مسائل عاطفی بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید. فردی که به شما علاقه نشان داده بود، حال از شما دور شده است. نگران نباشید زیرا او خیلی زود به سمت شما بازخواهد گشت. تنها چیزی که او نیاز دارد، کمی تنهایی ست. در مورد مسئله ای فکر می کندی حق شما را ضایع کرده اند، نگران نباشید نهایتا حق به حق دار می رسد. پیشرفت درسی یا کاریتان حتمی است. خبری می شنوید که شما را کمی عصبانی می کند، بالاخره باید چهره بعضی ها را می شناختید نهایتا تصمیمی که می گیرید شما را به آرامش می رساند.

♒ فال متولدین بهمن

امروز برای گرفتن تصمیمی، به قلبتان اجازه دهید که تصمیم نهایی را بگیرد. شک و دودلی را کنار بگذارید و هر آنچه را که ندای قلب تان می گوید، انتخاب کنید. جسور باشید و با مشکلات کوچک خودتان را نبازید. همین مسیر را پیش بروید تا در نهایت به هدفتان برسید. مدتی است بر اثر فشارهای زندگی، به خصوص در مقابل شریک زندگی تان، کم صبر شده اید اما یادتان باشد که آب رفته به جوی، باز نمی گردد. پس کمی مرز تحمل تان را گسترش دهید و حرمت ها را نگه دارید تا در آینده پشیمانی به سراغتان نیاید. جشن بسیار کوچکی برگزار می شود، در شادی های دیگران سهیم باشید و از لحظات زندگی تان لذت ببرید. قهری به آشتی منجر می شود. در جایی مراقب وسایل شخصی تان باشید. ضرر مالی دیده اید که به زودی جبران می شود. چیزی را از دست داده اید که هنوز نمی توانید فراموشش کنید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز روزی نیست که در ارتباطات تان سخت بگیرید. برعکس، هر چه با دیگران به خصوص در محیط کاری بیشتر در ارتباط باشید، به نفع تان است. تغییراتی در زندگی شما رخ می‌دهد و به این نتیجه می‌رسید که هنوز به فردی که قبلاً در زندگی شما بوده، تمایل دارید. اگر عاقلانه و با احتیاط عمل کنید، می‌توانید او را برای بار دیگر به خود جذب کنید. مشکلی مدت ها در زندگی تان است که فکر می کنید هیچ درمانی ندارد، اما خیلی زود می بینید که اشتباه می کردید. این گره به دستی یکی از اعضای خانواده تان باز می شود. شما علاقمندید به دیگران کمک کنید، از جایی شروع کنید که به بچه ها کمک می کند. کاری را که به دیگری واگذار کرده اید آنطور که به دلخواهتان است پیش نمی رود، بهتر است تا دیر نشده وارد عمل شوید. در جمعی بالاخره از پس گفتن حرفی سخت که در دلتان سنگینی می کند برخواهید آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان