سفر استانی رئیس جمهور به همدان

آیت‌الله رئیسی به همراه جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم، در سی‌امین سفر استانی خود وارد همدان شد.

سفر استانی رئیس جمهور به همدان
کدخبر : 3407
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

دیدار با اقشار مختلف مردمی در شهرستان کبودراهنگ و همدان، جلسه با نخبگان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با خبرنگاران از برنامه‌های رئیس جمهور در سفر یک روزه به همدان است.

در جریان این سفر هر یک از وزرا نیز به نمایندگی از دولت در شهرستان‌های استان حضور می‌یابند و در دیدارهای مردمی و بازدیدهای میدانی خود، مسائل شهرستانی را جمع‌بندی کرده و موارد را در شورای اداری برای تصمیم‌گیری و نتیجه‌گیری ارائه خواهند داد.

بر این اساس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان‌های رزن و درگزین، وزیر جهاد کشاورزی در ملایر، وزیر علوم در شهرستان اسدآباد، رئیس سازمان محیط زیست در شهرستان بهار، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان کبودراهنگ، وزیر میراث فرهنگی در شهرستان تویسرکان و وزیر آموزش و پرورش در شهرستان نهاوند حضور خواهند یافت.

وزیر نیرو، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، وزیر کشور، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی رئیس جمهور نیز آیت‌الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

گزارش لحظه به لحظه سفر آیت الله رییسی به استان همدان را در ادامه مطالعه خواهید کرد:

۰۸:۰۰ - رئیسی: استان همدان مهد حکیمان و فرزانگان است

رئیس جمهور در بدو وردود به استان همدان اظهار داشت: ظرفیت استان همدان زیاد است یکی از آنها که همدان را نماد کرده، کشاورزی، گردشگری و شرایط معدنی استان است که همدان را دارای ظرفیت های قابل توجه کرده است.

وی افزود: این ظرفیت ها با موانع و مشکلات مواجه است از ظرفیت نیروی کارآمد و جوان تحصیلکرده که در استان همدان داریم بسیاری از این مشکلات قابل حل است.

۰۷:۵۰ - ورود آیت الله رییسی به همدان

دقایقی قبل آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به همراه جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم، در سی‌امین سفر استانی خود با استقبال استاندار همدان، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسؤولان وارد فرودگاه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان