وام بانکی | وام بانکی با سود کم

دریافت وام بانکی 200 میلیونی بدون سپرده | شرایط دریافت وام بانکی فوری

در طرح صبا بانک کارآفرین بدون سپرده و میانگین حساب تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنید.

دریافت وام بانکی 200 میلیونی بدون سپرده | شرایط دریافت وام بانکی فوری
کدخبر : 3365
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام بانکی از طرف بانک های مختلف با شرایط و اقساط مختلف از بانک به مردم متقاضی داده می شود. هر بانک برای اعطای وام بانکی شرایط مخصوص به خود را در نظر می گیرد. وام بانکی راهکاری است که دولت و بانک ها برای تامین کمک هزینه مالی به مردم می دهد. وام بانکی می تواند سود و کارمزد متفاوتی را هم داشته باشد. متقاضیان وام بانکی می توانند آخرین و جدیدترین اخبار مربوط به وام بانکی از سمت بانک های مختلف را اینجا بخوانند.

مشتریان واجد شرایط بانک کارآفرین در صورت داشتن سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه امکان دریافت وام ۲۰۰ میلیونی را دارند. ۲۲ درصد مبلغ وام تا زمان تسویه کامل اقساط نزد بانک مسدود خواهد شد. مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماه و میزان سود ۲۴ درصد است. افرادی امکان دریافت این وام را دارند که بتوانند یک سند ملکی را در بانک به رهن بگذارند. لازم به ذکر است سند ملکی که برای تضمین وام به بانک ارائه می‌شود نباید در رهن بانک یا جای دیگری باشد.

با توجه به مبلغ وام، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط این تسهیلات ۵ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۵۹۳ تومان است. کل سود وام ۱۴۵ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۵۹۰ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۳۴۶ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۹۰ تومان خواهد بود.

کارفرمایان واجد شرایط در صورتی این مبلغ تسهیلات را دریافت خواهند کرد که به ازای طرح‌های اشتغال زایی مناسب ایشان، ۲۰ نفر مشغول کار شده باشند. مبلغ این وام برای مددجویان معرفی شده و واجد شرایط حداکثر ۱ میلیارد تومان خواهد بود. مدت زمان بازپرداخت این وام ۷ ساله و کارمزد آن ۴ درصد است.

با توجه به مبلغ وام، مدت بازپرداخت و کارمزد، مبلغ هر قسط ۲۵ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۲۶ تومان است. جمع کل اقساط به ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان می‌رسد. کل سود وام نیز ۳۲۰ میلیون تومان اعلام شده است

 

طبق بخشنامه بانک مرکزی تمامی بانک ها می توانند  جهت پرداخت تسهیلات خرد و رفع نیازهای اساسی خانوارها (خرید کالاهای اساسی ، خرید خودرو ، ...) کارت اعتباری صادر کنند.

سقف کارت اعتباری برای عموم جامعه  ۲  میلیارد ریال است. بانک ملی هم با توجه به بخشنامه بانک مرکزی پرداخت وام در قالب کارت اعتباری تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به عموم افراد جامعه که واجد شرایط باشند را در دستور کار شعب خود در سراسر کشور قرار داده است.

مهمترین شرط برای دریافت این وام داشتن مدرک شغلی معتبر است. این مدرک شغلی می تواند فیش حقوقی برای کارمندان و کارگران , و یا جواز کسب برای کسبه , کارت هوشمند برای رانندگان و ... باشد.

ﻣﻴﺰﺍﻥ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﻛﺎﺭﺕ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﻯ:

ﻫــﻢ ﺍﻛﻨــﻮﻥ ﺍﻣــﻜﺎﻥ ﺻــﺪﻭﺭ وام ﻛﺎﺭﺕ ﺍﻋﺘﺒــﺎﺭﻯ ﺑــﻪ ﺻــﻮﺭﺕ ﺍﻧﻔــﺮﺍﺩﻯ ﻭ ﮔﺮﻭﻫــﻰ ﺍﺯ ﻣﺒﻠــﻎ ﺩﻩ ﻣﻴﻠﻴــﻮﻥ تومان تا ۲۰۰ میلیون تومانﺩﺭ تمامی ﺷﻌﺐ ﺑﺎﻧﻚ ﻣﻠﻰ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﻣﻰ‌ﺑﺎﺷﺪ. 

  نکته:   سقف وام کارت اعتباری ۲۰۰ میلیون تومان است و چنانچه شخصی قادر به پرداخت اقساط آن نباشد و یا به مبلغ کمتری وام نیاز داشته باشد ٬ می توانند مبالغ کمتر مثلا ۱۰۰ میلیون و یا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند.

مزایا و ویژگی‌های تسهیلات  کارت اعتباری بانک ملی ایران:

 افزایش قدرت خرید

 مدیریت هزینه و آزادی عمل در پرداخت

 راهکار مدرن و آسان بجای تسهیلات خرد

 شارژ مجدد اعتبار کارت پس‌از پرداخت هر قسط

 انتخاب شرایط بازپرداخت اقساط طبق انتخاب دارنده کارت

  شرایط عمومی دریافت کارت اعتباری بانک ملی:

۱- داشتن حداقل سن ۱۸ سال تمام

۲- دارا بودن یکی از انواع حساب‌های قرض الحسنه جاری، پس‌انداز یا سپرده سرمایه‌ گذاری کوتاه‌ مدت نزد شعب بانک ملی ایران

۳- عدم سابقه چک برگشتی و نداشتن بدهی غیرجاری نزد شبکه بانکی کشور

۴- ارائه تضامین یا وثایق مورد قبول بانک

 نرخ سود وام  کارت اعتباری ملی:

نرخ سود کارت اعتباری بانک ملی ایران بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار (نرخ سود عقود مبادله‌ای) در حال حاضر سالانه ۱۸% می‌باشد.

حق (آبونمان) اشتراک سالانه کارت اعتباری:

یک درصد از اعتبار تخصیصی در کارت‌های اعتباری، بعنوان حق اشتراک ارائه خدمات یکساله کارت اعتباری دریافت می‌گردد.مثلا برای کارت اعتباری ۲۰۰ میلیون تومانی , ۲ میلیون تومان آبونمان دریافت می شود.

وثایق لازم جهت دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی:

وثایق و ضامنین جهت دریافت این وام با توجه به رتبه اعتباری شخص متقاضی و بنا بر تصمیم کمیته اعتباری شعبه است و معمولا ۳ یا ۲ ضامن با ترکیب کسر اقساط و حساب جاری اخذ می گردد.

سایر شرایط دریافت وام کارت اعتباری :

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد هر گونه چک برگشتی و تسهیلات معوق و سررسید گذشته  و مشکوک الوصول باشند.

چنانچه مشتری قبلا از بانک های دیگر کارت اعتباری دریافت کرده است ٬ می تواند مابه التفاوت تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان را از کلیه شعب بانک ملی دریافت کند ولی چنانچه از شعب بانک ملی قبلا وام کارت اعتباری دریافت کرده است  پس از تسویه وام فعلی می تواند از کارت اعتباری ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومانی جدید استفاده نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان