احتمال وقوع سیل در یزد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد از بارش باران‌های سیل آسا در روزهای پایانی هفته جاری و احتمال وقوع سیل خبر داد.

احتمال وقوع سیل در یزد
کدخبر : 3324
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد از بارش باران‌های سیل آسا در روزهای پایانی هفته جاری و احتمال وقوع سیل خبر داد.

محمدمهدی جوادیان زاده در گفتگو با مهر اظهار کرد: با توجه به گزارش های هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در یزد، مردم از تردد در رودخانه ها، مسیل ها و شنا کردن در بندهای کنترل سیل به طور جدی پرهیز کنند.

وی بیان کرد: با توجه به بارش های سیل آسای اواخرهفته و وقوع سیل، ممکن است در مناطقی از استان بارشی رخ ندهد ولی به دلیل بارش و انتقال سیلاب از بالادست، مردم غافلگیر شده و در محاصره سیلاب قرار بگیرند.

جوادیان زاده با تاکید بر خودداری از تردد و توقف در مناطق ییلاقی یزد اظهار امیدواری کرد با همراهی شهروندان و اقدامات به موقع بتوانیم از خطرات و آسیب های احتمالی جلوگیری کنیم.

سیلاب ۳ مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان را مسدود کرد

به نقل از ایرنا، جلال الدین قادری اظهار کرد: با توجه به فعالیت مونسون در نواحی جنوبی استان و تقویت این سامانه تا پایان هفته و صدور هشدار سطح قرمز در استان شاهد بارش و جاری شدن سیلاب در برخی شهرهای جنوبی استان هستیم که این پدیده تاکنون سه مسیر را مسدود کرده است.

وی ادامه داد: هم اینک ۳۴۰ نیروی راهداری این اداره کل با تجهیزات و امکانات کامل در قالب ۵۰ اکیپ در راههای تحت پوشش این اداره کل مستقر هستند تا در کمترین زمان خدمات لازم را ارائه دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به پیش بینی فراگیری و مقدار بارندگی قابل ملاحظه در مناطق جنوبی استان و احتمال جاری شدن سیلاب در حجم بالا و طغیان رودخانه های محلی از تمامی شهروندان درخواست می شود با توجه به حساسیت شرایط( هشدار وضعیت قرمز) از سفر غیرضروری خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان