امروز چه چیزی در انتظارته | فال روزانه متولدین هرماه

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید

امروز چه چیزی در انتظارته | فال روزانه متولدین هرماه
کدخبر : 3322
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال روزانه متولدین فروردین

امروز برای بیان افکارتان روز فوق العاده ای خواهد بود. ذهن شما کاملا باز و آماده است و می توانید با هر مسئله ای که سر راهتان قرار بگیرد به راحتی دست و پنجه نرم کنید. شما به دنبال راه های جدید و غیرعادی برای حل مشکلات خود هستید. اگر قصد دارید با شخصی که برای مدتی از شما دلخور بود است صحبت کرده و راه حلی برای مشکلاتتان پیدا کنید امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای انجام این کار باشد. برای او یک نامه، پیام و یا ایمیل بنویسید، با او تماس بگیرید و یا حضوری به دیدنش بروید. این رابطه ارزش این را دارد که برای آن زمانی صرف کرده و راهی برای ادامه اش پیدا کنید. غوطه ور بودن در گذشته و نگران آینده بودن باعث می شود که قدر زمان حال را ندانید و از فرصت های موجود هم استفاده نکنید. به شخصی که با شما مهربان است بیشتر توجه کنید. در مورد مسئله ای شخصی با دروغ های پشت سرهم شما را فریب داده، قبل از آنکه دیر شود به شک‌هایتان توجه کنید.

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است که یک نفر بخواهد توانایی های ذهنی شما را به چالش بکشد. شما عادت دارید که همیشه اطلاعاتی که دریافت می کنید را برای مدتی مورد تجزیه و تحیل قرار داده و بعد از مدتی تصمیم یا نظر خود را در مورد آن اعلام کنید. واقعیت مسئله این است که در حال حاضر کارهادارند خیلی سریعتر از آن چیزی پیش می روند که فکرش را می کنید و شما باید خیلی سریعتر تصمیم گیری کنید. با اعتماد به نفس تمام پیش بروید و به قدرت ذهن و منطق خود اعتماد داشته باشید. خیلی خوب است که احساسات واقعیتان را به زبان آورده و با کسی که دوست دارید از صمیم قلبتان حرف بزنید، ولی تنها حرف زدن کافی نیست، در عمل هم گفته هایتان را ثابت کنید. این روزها مهربانی کالای کمیابی است. با غریبه و آشنا مهربانتر باشید. غمی در دلتان خانه کرده و هیچ چیز عمیقا خوشحالتان نمی کند. شما حق دارید، اما باید هر طور شده به خودتان تکانی بدهید. یادتان باشد، شما فقط به خودتان تعلق ندارید، دیگران به شما وابسته هستند.

 فال امروز متولدین خرداد

امروز همه چیز دارد کم و بیش طبق خواسته ی شما پیش می رود. رفتار شما طوری است که می توانید دیگران را به راحتی قانع کرده و با اندکی تلاش نامحسوس آنها را به همان جهتی که خودتان دلتان می خواهد هدایت کنید. در شرایط فعلی اگر خودتان بخواهید می توانید کنترل همه چیز را به راحتی در دست بگیرید. فقط این را به یاد داشته باشید که هر چند شانس موفقیتتان خیلی بیشتر است، اما همانطور که از تشویق و تحسین های بعد از موفقیت لذت می برید باید خودتان را برای سرزنش های بعد از شکست نیز آماده کنید. نتیجه ی هر ریسکی که امروز می کنید به احتمال زیاد به نفع شما تمام خواهد شد. چشمتان همچنان دنبال کسی است که دیگر نیست. برای تغییری ولو کوچک، ولو ظاهری، کافی است اراده کنید و تسلیم نشوید. صبح نزدیک است. خبری خوشحال کننده باعث شادی‌تان می شود. پست و یا موقعیت جدید کاری به شما پیشنهاد می شود، به این موقعیت با چشم باز نگاه کنید.

 فال روزانه متولدین تیر

امروز سعی کنید اینقدر در کارها و مسائل دیگران دخالت نکنید! اگر قرار بود شما هم در مورد موضوعی اظهارنظر کنید و یا در بحثی شرکت کنید قطعا از شما هم دعوت به عمل می آمد، پس تا وقتی کسی از شما نظر نخواسته است نظرتان را برای خودتان نگه دارید. زیر سؤال بردن کارها و انگیزه های دیگران تنها باعث خواهد شد که آنها اعتمادشان را نسبت به شما از دست بدهند، پس افکار منتقدانه تان را به زبان نیاورید. شما انسانی کمال گرا هستید اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که تنها کسی را که می توانید کنترل کنید و از تمام کارهاو کوچکترین ضعف هایش ایراد بگیرید خودتان هستید! فردی عاشق پیشه، روشن فکر و البته کمی وسواسی هستید. گاهی گذشتن از خواسته تان به خاطر دیگری نهایت عاشق بودن است. به فکر ادامه تحصیل یا یاد گرفتن مهارتی افتاده اید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. به یک پیروزی دست می یابید که شما را از خودتان راضی می کند.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز ممکن است در مورد این که کارها چطور باید انجام شوند با دیگران اختلاف نظرهای جدی داشته باشید. خودتان را برای مبارزه آماده کنید، چون آنها زبانی همچون شمشیر دارند و قصد کوتاه آمدن هم ندارند! بهترین کاری که در این شرایط از دست شما برمی آید این است که یک راه میانه پیدا کنید که هیچ یک از طرفین به تنهایی آن را انتخاب نکرده است. سعی کنید با همراهی یکدیگر راهی را پیدا کنید که برای همه بهترین شرایط ممکن را به همراه داشته باشد. این ضرب المثل که «نابرده رنج گنج میسر نمی شود» را امروز شعار خود قرار داده و تا می توانید برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید. سوالی را که می دانید جوابش خیر است، بهتر است نپرسید و خودتان را سنگ روی یخ نکنید. رفتن به یک راه‌هایی بی برگشت است. احتیاط کنید. اجازه ندهید غم امروز فردای شما را هم خراب کند. هیچ کاری و هیچ دری تا ابد بسته نمی‌ماند. این روزها هم می گذرد.

فال امروز متولدین شهریور

امروز اطلاعات زیادی به طور پراکنده و بی نظم در اختیار شما قرار خواهند گرفت. در نظر داشته باشید که شنیدن با گوش هایتان کافی نخواهد بود و باید چشم و قلب و ذهنتان همه همزمان مشغول باشند. پیش از آن که بخواهید در مورد دیگران قضاوت کنید خوب به حرف هایشان گوش کنید و اجازه بدهید افکارشان را به طور کامل بیان کنند. امروز روز خوشگذرانی است. اگر کسی را دوست دارید همراه با او به تفریح بروید و با خیال راحت ولخرجی کنید، تازه اول ماه است پس نگران کمبود منابع مالی نباشید. احساس خود نسبت به او را با کلماتی زیبا بیان کنید و جسارت به زبان آوردن احساس واقعی خود را داشته باشید. در مورد مسئله ای مالی نتیجه صبرتان را خواهید دید. حرف های کسی که شما را درست و خوب نمی‌شناسد، از این گوش بشنوید و از آن گوش به در کنید و هدفتان را دنبال کنید. شما باعث افتخار خانواده تان هستید. استعدادهای زیادی دارید. فقط باید به خودتان باور داشته باشید.

 طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شما باید در ارتباط با موضوع مهمی تصمیم گیری کنید، اما چندین گزینه ی خوب و وسوسه کننده پیش رویتان قرار دارند که تصمیم گیری را برایتان دشوار کرده اند. اگر برایتان امکان دارد دو و یا حتی بیشتر از دو گزینه را برای خود انتخاب کنید و اجازه ندهید این بلاتکلیفی شما را از ادامه ی راه باز دارد. به این وضعیت به چشم یک فرصت نگاه کنید. امروز کلید موفقیت شما همراه شدن با جریان امور و دست برداشتن از تلاش بی وقفه برای هدایت کارها در همان مسیری که خودتان می خواهید خواهد بود. رویاپردازی کنید و پر و بال پرنده ی خیالتان را با محدودیت های ساختگی نچینید. شما آنقدر نسبت به مسئولیت هایتان تعهد دارید که کمی خیال بافی ضرری نداشته باشد. شما مشکلات زیادی را با صبر و تحمل از سر راه برداشته‌اید. قدم های آخر مانده، نا امید نباشید. کسانی که شاهد تلاش شما بوده‌اند، احترام ویژه ای برای شما قائل هستند. شخصی ناخواسته با رفتارش شما را در جمع معذب می کند. از او فاصله بگیرید تا روزگارتان آرامتر بگذرد.

 فال روزانه متولدین آبان

امروز اگر حواستان را خوب جمع نکنید فرصت شنیدن حرف های مهمی که مخاطبش شما هستید و یا حداقل شنیدنشان به دردتان می خورد را از دست خواهید داد. اطلاعات مهمی در جریان هستند که نباید نسبت به آنها بی تفاوت باشید و اگر آنها را به کار بگیرید نتایج فوق العاده ای به دست خواهید آورد. لازم نیست با هر چیزی که می شنوید موافقت کنید، همین که گوش کنید و نکاتی که به دردتان می خورند را یک گوشه ی ذهنتان یادداشت کنید کافی خواهد بود. با نظرات و عقاید دیگران فقط به خاطر اینکه جدید هستند و با افکار و عقاید شما فرق دارند مخالفت نکنید و سعی کنید ذهنی باز و انعطاف پذیر داشته باشید. روزهای خوب و آرامی پیش رو خواهید داشت. در مورد مسئله ای خانوادگی کمی سرسخت هستید. شما تنهایی‌تان را دوست دارید و گاهی دلتان نمیخواهد آن را با کسی شریک شوید. شخصی که بعد از چندین بار تذکر همچنان احترامتان را نگه نمیدارد و شوخی را از حد می گذراند از خودتان دور کنید.

 فال روزانه متولدین آذر

امروز افکار خود را با اعتمادبه نفس تمام به زبان بیاورید. این کار باعث خواهد شد که ببینید اطلاعات زیادی هستند که باید مبادله شوند. شما این قدرت را دارید که پیامی محکم و حساب شده به دیگران بدهید، پس این فرصت را از دست ندهید و به ذهنتان اجازه بدهید که خودش را نشان بدهد. شاید دیگران رفتاری تهاجمی از خودشان نشان دهند و بخواهند بحث به راه بیندازند، اما اجازه ندهید که این موضوع جلوی شما را گرفته و نگذارد افکار و احساسات واقعی خود را به زبان بیاورید. امروز حال و حوصله روابط عاشقانه را ندارید و ترجیح می دهید تنها باشید و برای کارتان وقت بیشتری بگذارید. اگر فکر می کنید این طوری راحت تر هستید در مورد این نیاز خود با او حرف بزنید. برای وصول طلبتان کمی دست نگه دارید ضرر نمی‌کنید. تا دیر نشده از کسی که آرامشتان را برهم می زند فاصله بگیرید، خوشی های دنیا کم نیست، خوشی‌هایتان را به خوشی این آدم گره نزنید. پی کار خیری که از شما خواسته شده بگیرید. آماده رویارویی با مسئله ای خانوادگی باشید.

 فال روز متولدین دی

شما امروز احساس می کنید که از دیگران عقب مانده اید و تفکرات و احساساتی که در حال حاضر دارید با مکالماتی که در جریان هستند هیچ هماهنگی و سنخیتی ندارند. فکر نکنید که فقط برای این که نشان دهید با دیگران در هماهنگی هستید و می توانید بخشی از گروه آنها باشید باید با آنها موافقت کنید. شما باید نقطه نظرات خودتان را حفظ کرده و به خودتان و عقایدتان احترام بگذارید، البته که نباید لجباز و یک دنده باشید، اما حزب باد هم نباشید. امروز حال و هوای عاشقی در سر شما است ولی یادتان باشد که قدم هایتان را حساب شده بردارید تا بتوانید به آنچه که دلتان می خواهد برسید. شما از جای دیگری عصبانی هستید. شخصی با مظلوم نمایی ساختگی می خواهد از شما یک ناجی بسازد، حواستان را جمع کنید و اجازه ندهید از شما سو استفاده کنند، شما این روزها به اندازه کافی برای خودتان مسئله دارید به درگیری‌هایتان اضافه نکنید بر اعصابتان مسلط باشید.

 فال متولدین بهمن

امروز ذهن شما بسیار خوب عمل می کند و آگاهی روانی شما در سطح بالایی قرار گرفته است. از این فرصت بهره برده و از توانایی هایتان برای آغاز پروژه های جدیدی که پیشرو و متفاوت هستند استفاده کنید. اگر می خواهید با کسی در مورد موضوع مهمی صحبت کنید، وقت خود را با طفره رفتن و این دست و آن دست کردن هدر ندهید و یک راست به سراغ اصل مطلب بروید. شما می توانید به راحتی در بحث های جدی، بازی شطرنج و یا هر کاری که به قدرت ذهنی نیاز داشته باشد حریفان خود را شکست بدهید. امروز هیچ دلیلی برای این که نسبت به خودتان و توانایی هایتان تردیدی داشته باشید ندارید. برای یک تصمیم گیری ساده بر سر دو راهی عجیبی قرار خواهید گرفت. دلتان نگران شخصی‌ست که راه دور است. به دنبال شخصی که دهن بین است نروید، ارتباط با این شخص برایتان دردسر ساز است، سعی کنید با افرادی که همفکر خودتان هستند رفت و آمد کنید. نذرتان را عقب نیندازید و ادا کنید.

 فال روزانه متولدین اسفند

رویاهای شما هرگز به تحقق نخواهند پیوست، مگر اینکه خودتان آنها را باور کرده و بر اساس آنها عمل کنید. مطمئن باشید که هیچ کس دیگری این کار را برای شما انجام نخواهد داد. اگر یک غول چراغ جادو دست به سینه در مقابلتان نایستاده است خودتان باید آستین هایتان را بالا زده و زمام امور را در دست بگیرید. این نکته را به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به یک مقصد راه های بسیار زیادی وجود دارند. اولین قدمی که باید بردارید این است که به خودتان ایمان داشته باشید و باور کنید که هیچ چیز غیرممکن نیست. شاید بهتر باشد امروز کنترل اوضاع را به دست تخیلات خود بسپارید! به موضوعی فکر می کنید که فارغ شدن از آن براتان مشکل است، گویی تمامی فکر و اندیشه شما را تصاحب کرده. بدون رودربایستی حرف هایتان را بگویید تا از این بلاتکلیفی نجات پیدا کنید و وقتتان را بیهوده تلف نکنید. قناعت سرمایه ای تمام نشدنیست قانع باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان