آواتار در واتساپ / غوغایی جدید در این برنامه

واتساپ بار دیگر با خبر آپدیت جدیدش، کاربرانش را سورپرایز کرد. اینبار قرار است آواتار ها به واتساپ اضافه شوند.

آواتار در واتساپ / غوغایی جدید در این برنامه
کدخبر : 3280
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

واتساپ در چند ماه اخیر مشغول  توسعه دادن اپلیکیشن خود است و پیشرفت بسیار خوبی تا الان داشته است. واتساپ در جال حاضر اصلا با واتساپ 1 سال قبل قابل مقایسه نیست و ترفند ها و قابلیت های بسیار متنوعی به آن اضافه شده است و طرفداران بیشتری نیز پیدا کرده است. اکنون اخباری مبنی بر اضافه شدن آواتار به واتساپ به گوش می رسد.

واتساپ همیشه در حال انتخاب چیزهای جدید است و اکنون آخرین نسخه بتا 2.22.16.11 بخشی را با نام آواتار معرفی می کند که توسط WABetaInfo مشاهده شده است. در آنجا می‌توانیم ببینیم که به نظر می‌رسد چه نوع آواتارهایی هستند که کاربران در نهایت قادر به استفاده از آن خواهند بود، که به نظر می‌رسد شبیه‌سازی‌هایی از آواتارهای سه بعدی اولیه موجود در فیس‌بوک هستند. علاوه بر استفاده از آواتارها به‌عنوان ماسک در طول تماس‌های ویدیویی، مانند زوم، این برنامه همچنین می‌تواند مانند Bitmoji استیکرهایی از آواتار شما ایجاد کند.

زمانی که حدود یک ماه پیش برای اولین بار در مورد این ویژگی در حال توسعه شنیدیم، جزئیات مربوط به آن ناچیز بود و اصلاً مشخص نبود که اوضاع چگونه ممکن است به نظر برسد. به لطف این اسکرین شات جدید، مطمئناً به نظر می‌رسد که آواتارهای فیس‌بوک را با پشتیبانی از گزینه‌های سفارشی‌سازی دانه‌ای برای رنگ پوست، لباس، رنگ مو، مدل مو، حالت بدن و حالات چهره دریافت کنیم، اگرچه ممکن است تغییرات محدودی برای شروع ارائه شود.

از آنجایی که به نظر می رسد واتساپ در حال توسعه بخش کاملی است که به آواتارها اختصاص دارد، به نظر می رسد که می تواند در آینده به بخشی جدایی ناپذیر از برنامه تبدیل شود. در حال حاضر، به نظر می رسد این ویژگی در مراحل اولیه توسعه است و واتساپ هنوز به طور رسمی در مورد برنامه های خود صحبت نکرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان