تصادف زنجیره ای در بزرگراه بعثت

دو تصادف چند وسیله‌ای در بزرگراه‌های شیخ فضل الله و بعثت

تصادف زنجیره ای در بزرگراه بعثت
کدخبر : 3191
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع دو تصادف چند وسیله‌ای در مقاطع شمال به جنوب بزرگراه شیخ فضل الله روی پل ستارخان بین پراید و سمند و پژو و غرب به شرق بعثت قبل از تقاطع روغن نباتی بین سواری سمند با 4 وسیله دیگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: دیروز دو تصادف چند وسیله‌ای روی داد، که در هر دو مورد عدم توجه به جلو از سوی رانندگان مقصر باعث بروز این تصادفات شد.

وی گفت: تصادف اول در ساعت 11:50 ظهر دیروز و در مسیر غرب به شرق بعثت قبل از تقاطع روغن نباتی اتفاق افتاد، که سواری سمند بعلت عدم توجه به جلو با چهار وسیله دیگر برخورد کرد و بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 16 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حضور یافته و به بررسی صحنه تصادف پرداختند.

سرهنگ همه خانی افزود: تصادف دوم نیز، در ساعت 18:00 بعد از ظهر دیروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شیخ فضل الله روی پل ستارخان بین پراید و سمند و پژو روی داد که بعلت این تصادف خسارتی سه وسیله‌ای، شاهد بار ترافیکی پرحجم در این مقطع بودیم که در این تصادف نیز عوامل منطقه 23 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل به بررسی صحنه تصادف پرداختند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست، همواره در حین رانندگی تمام توجه و حواس خود را به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه اقدام و رفتاری که تمرکز آنان را پرت کند جدا خودداری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان