تست خودشناسی | شخصیت شناسی

با این تست جذاب روحتو پیدا کن | تست خودشناسی

هر فردی محرک های خاص خود را دارد که باعث آسیب و آزار به خود می شود و باعث ایجاد احساسات ناخوشایند می شود. برخی ممکن است اگر دوستانشان تولد خود را فراموش کنند ناراحت شوند، در حالی که برخی دیگر ممکن است صداقت را هم در روابط دوستانه و هم در روابط عاشقانه ارزش قائل شوند.

با این تست جذاب روحتو پیدا کن | تست خودشناسی
کدخبر : 18669
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

تست آزار روح | ما از شما دعوت می کنیم که کارهای افراد دیگر را که معمولاً بیشترین آسیب را به شما وارد می کند و می تواند بر وضعیت عاطفی شما تأثیر جدی بگذارد، بشناسید . برای انجام این کار، باید انتخاب کنید.

تصویر 1.

ظلم به حیوانات. شما نمی توانید به سادگی ویدیوهایی از مجروح شدن یا بیرون راندن حیوانات از خانه هایشان را به سادگی تماشا کنید. قلب شما به معنای واقعی کلمه از درد می‌سوزد، بنابراین سعی می‌کنید به حیوانات کمک کنید، اما نمی‌توانید خود را مجبور کنید به این ظلم‌ها نگاه کنید.

تصویر 2

انتقاد بی اساس شما خیلی به خودتان اطمینان ندارید، بنابراین هرگونه اظهار نظر تند می تواند شما را ناراحت کند. از افراد بی تدبیر خوشتان نمی آید و پس از یک شوخی یا انتقاد شدید به شما می توانید خود را کنار بکشید و چند روز دیگر در حالت بدی باقی بمانید.

تصویر 3

دروغ گفتن. آنچه شما را در بین مردم بیشتر جذب می کند صداقت است. شما از آن دسته افرادی هستید که به دروغ های سفید اعتقادی ندارید (و این درست است). بنابراین، اگر کسی را در حال دروغگویی دستگیر کنید، به شدت ناامید و دل شکسته می شوید.

 

تصویر 4

خیانت این برای شما در روابط، دوستی ها یا حتی در تیم کاری شما غیرقابل قبول است. که به اندازه کافی منصفانه است زیرا سطح خاصی از بی احترامی را نشان می دهد.

یک گل زیبای بهاری می تواند بیش از آنچه فکر می کنید در مورد وضعیت روانی شما بگوید. ما از شما دعوت می کنیم گل لاله را انتخاب کنید تا بدانید چه آسیب های دوران کودکی شما را از بال گشودن و زندگی کامل باز می دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان