طالع بینی | طالع بینی متولدین

متولدین این ماه شانس رسیدن به آرزوهایشان را دارند | طالع بینی جذاب از ماه ها

سه علامت زودیاک خوش شانس جرات دیدن رویاهای بزرگ را دارند. این علائم زودیاک به اندازه کافی جسور به نظر می رسند که مرزهای تعیین شده بر روی آنها را به چالش بکشند زیرا آنها واقعاً به ایده دیگران در مورد آنچه باید و نباید باشد وابسته نیستند.

متولدین این ماه شانس رسیدن به آرزوهایشان را دارند | طالع بینی جذاب از ماه ها
کدخبر : 18668
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

1.فروردین ماه

اگر یک علامت زودیاک وجود داشته باشد که بارها و بارها منفی ها را رد کند، آن شما هستید، برج فروردین. شما نه تنها با اراده و هدفمند هستید، بلکه کسی هستید که اجازه نمی دهید هیچ کس رویای او را به هم بزند، فقط به این دلیل که با شما موافق نیست. من با افراد زیادی ملاقات کرده ام که فکر می کنند شما عقل خود را از دست داده اید و شما همچنان اصرار دارید. خوش به حالت!

در طول گذر ماهچیزی را با شریک عاشقانه خود در میان می گذارید که به شما امکان می دهد بدانید که واقعاً در کنار شما هستند. شما رویای انجام کاری بسیار شنیع را در سر می پرورانید و فقط این شخص می تواند منظور شما را بفهمد که می گویید: “من این را محقق خواهم کرد.” آنها به دید شما اعتماد دارند و شما هم همینطور. شما زیاد رویا می بینید چون احساس می کنید راه دیگری برای رویاپردازی وجود ندارد. چرا وقتی این دنیای غول‌پیکر امیدوارکننده در انتظار شماست که همه‌ی آن را فتح کنید، وقت خود را به امید تحقق چشم‌اندازهای متواضعانه تلف کنید؟

این نحوه ارتباط شما با ماه عطارد یا بهتر است بگوییم ارتباط آن با شما است. از شما عقب نخواهید ماند، اما وقتی کسی را پیدا کردید که بتواند در کنار شما رویاپردازی کند، همانطور که با شریک زندگی خود لذت خواهید برد.

2. اردیبهشت ماه

شما از آن دسته افرادی هستید که در مورد رویاها به سیب زمینی های کوچک راضی نیستید. شما فقط به میلیون‌ها نفر متعهد نمی‌شوید، بلکه چیزهایی از این قبیل می‌گویید: “من میلیاردر خواهم شد.” شما به چیزهای بزرگ توجه دارید، و چه پول خود را در دهان خود قرار دهید یا نه، هیچ کدام از آن ها بر اندازه رویاهای شما تأثیر نمی گذارد. رویاهای بزرگ شما را خوشحال می کند و به شما امید می دهد. در حالی که ماه عطارد را آموزش می دهد، هیچ کس جرات دخالت در آن را نخواهد داشت.

اینجوری خودتو خوشحال میکنی تو دوپینگ نیستی، ثور. شما کاملاً از سختی این دنیا و اینکه شانس ها علیه شما انباشته شده آگاه هستید. آیا این باید دلیل کافی برای توقف رویاهای بزرگ باشد؟ نه، شما هرگز تسلیم نخواهید شد. به هر حال شما یک برج ثور هستید و اینجاست که می توانید به دنیا نشان دهید که سرسختی به خوبی برای شما مناسب است.

شما لحن را برای دیگران در زندگی خود تنظیم می کنید، مثلاً شریک عاشقانه خود. با داشتن بزرگترین و مثبت ترین تأثیر در زندگی آنها، به آنها نشان می دهید که آنها نیز می توانند رویاهای بزرگ داشته باشند و در نتیجه این نوع تفکر زندگی خود را دوست داشته باشند. شما یک نمونه زنده از تفکر مثبت هستید، و چه آن رویاها را آشکار کنید یا نه، حداقل آنها را مثبت نگه می دارید. این یک چیز بزرگ است که در مورد خودتان بدانید.و

3. مهر ماه

هرگز در زندگی خود با رویاهای بزرگ احساس تخلیه نکرده اید. در واقع، حتی زمانی که رویاهای شما تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسند، به خود اجازه می‌دهید که به آن‌ها ایمان داشته باشید. رویاهای شما متعلق به شماست که باید آنها را گسترش دهید و دقیقاً همان کاری را که می خواهید با زندگی خود انجام خواهید داد زیرا این زندگی شماست. اگر دیگران در زندگی شما احساسات منفی و منفی را انتخاب می کنند، این حق آنهاست. در مورد شما، او را خوشحال، مثبت و امیدوار نگه خواهید داشت.

این بر شریک عاشقانه شما تأثیر می گذارد و باعث می شود همه آنها برای رسیدن به رویاهای خود نیز انگیزه داشته باشند. در طول پیوند عطارد و ماه شما و شریک زندگیتان از اینکه خود منحصر به فرد خود هستید احساس خوبی خواهید داشت. خود را در معرض قضاوت دیگران قرار ندهید و به کسانی که به آنها اعتماد دارید بچسبید. شریک زندگی شما دقیقاً در کنار شماست و به اندازه شما این زندگی را دوست دارد. زمانی که شما و شریک زندگیتان تصمیم بگیرید دنیا را ببندید و خود را در این دنیای کوچک شاد و شاد از رویاها و نقشه ها بچسبانید، عشق را احساس خواهید کرد.

هر کاری که در این زمان انجام می دهید، مهر، به میل خودتان است، بنابراین نمی تواند نیمه بد باشد، درست است؟ همچنین خوب است بدانید که شریک زندگی شما از هر چیزی که در مورد آن آرزو دارید حمایت می کند. با هم، شما می توانید آن را تمام راه انجام دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان