فال تاروت | فال تاروت امروز | فال تاروت فردا

فال تاروت فردا ۶ خرداد ماه | اول نیت کن بعد فالتو بخون

در خبر زیر فال تاروت فردا یکشنبه 6 خرداد ماه 1403 را میتوانید بخوانید.

فال تاروت فردا ۶ خرداد ماه | اول نیت کن بعد فالتو بخون
کدخبر : 18633
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فروردین

کارت تاروت: خورشید

لبخند بزنید! این هفته شروع بسیار خوبی دارد. کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است، و مهم نیست که چقدر زمان یا منابع محدود به نظر می رسد، شما همه کارها را به خوبی مدیریت خواهید کرد.

 

اردیبهشت

کارت تاروت: جهان

امروز بسیار خوش شانس هستید. شانس چیزی نیست که داشته باشید یا نداشته باشید. شانس به طرز فکر شما، انتخاب هایی که در حال حاضر انجام می دهید، و تصمیم گیری در مورد کارهایتان است.

خرداد

کارت تاروت: برج

سختی های زندگی، بازتابی از شخصیت شما و نوع زندگی تان نیست. درونی سازی موقعیت های منفی کار آسانی است. اما چرا این کار را با خودتان بکنید؟

شاید آنقدر قدرتمند نباشید که بتوانید همه شرایط و موقعیت ها را تحت فرمان خود داشته باشید، اما می توانید از دل هر سختی، به فرصت برسید.

تیر

کارت تاروت: ماه

در این فصل از سال می‌توانید افرادی را که برایتان مهم هستند از دیدی کاملا متفاوت نگاه کنید. باید کسانی را که دوست شان دارید، غرق در مهر و محبت خود کنید. شخصیت واقعی شما همین است.

مرداد

کارت تاروت: ملکه

طبیعت نرم و لطیف شما از بسیاری جهات بسیار تاثیرگذار و دعوت کننده است. به همین دلیل است که ممکن است به انواع رویدادها دعوت شوید. دیگران از شما می خواهند که حضور داشته باشید، زیرا فقط با لبخندتان، فضا را روشن می کنید و گرما می بخشید.

شهریور

کارت تاروت: جادوگر

همه ما، از برخی مهارت هایمان در زندگی استفاده می کنیم، و برخی دیگر از مهارت هایمان خفته هستند. بروز مشکلات، فرصتی است برای بیدار شدن این مهارت های خفته. برخی مشکلات، به شما کمک می کنند تا بفهمید چه مهارت هایی دارید که از وجودشان بی اطلاع بوده اید.

«تکنولوژی جدید» درمان دیسک کمر و مشکلات ستون فقرات | + مشاوره رایگان

مهر

کارت تاروت: دو جام

امروز ممکن است با احساسات مختلف و متناقضی دست و پنجه نرم کنید. حتی ممکن است آماده به هم زدن رابطه با کسی باشید که عاشقش بودید.

اما باید در مورد تصمیم خود تجدید نظر کنید و سعی کنید رابطه را اصلاح کنید. خیلی زود، همه چیز برایتان روشن می شود.

آبان

کارت تاروت: ابله

امروز به سرعت و با عجله به سمت چیزی که حس می کنید درست است، می روید. مطمئن نیستید که این رابطه به کجا ختم می شود، اما می خواهید بی پروا و بدون احتیاط وارد آن شوید.

انگار فقط یک چیز را می دانید؛ آن هم احساس شما نسبت به آن فرد خاص است! شما عاشق شده اید!

آذر

کارت تاروت: ارابه

همه آدم ها روزهای بد را تجربه می کنند؛ اجازه ندهید یک فرد کل هفته شما را خراب کند. یک بی مهری کوچک می تواند تاثیر شدیدی بر شما بگذارد. اما چرا به چیزی که ناراحت تان می کند، بیشتر قدرت بدهید؟

دی

کارت تاروت: دو شمشیر

گاهی افراد نظرشان را تغییر می دهند. اسمش را سردرگمی یا ابهام بگذارید. شاید واقعا نمی دانند چه می خواهند! آن ها می خواهند حق خود را مبنی بر عدم انجام کاری، محفوظ نگه دارند.

شما نمی توانید زور و اجبار را بر آن ها تحمیل کنید. باید اجازه دهید کارشان را انجام دهند، و شما هم به کار خودتان برسید. با قهر و ترشرویی فقط وقت تان را تلف کرده اید!

بهمن

امروز، روز نبرد شما در مقابل جهان است. و خیلی زود احساس می کنید قهرمان این نبرد شده اید!

شما در زندگی تان فردی را دارید که به حرف های شما گوش دهد و در مواقع سختی و آسانی، دست تان را بگیرد و در کنارتان باشد.

اسفند

کارت تاروت: سه شمشیر

فردی تصمیم گرفته است کاری را انجام دهد که دوست دارد؛ فارغ از اینکه چه احساسی در او ایجاد می کند. این برای شما هم احساس سخت و دردآوری است. اما باید از آن عبور کنید.

آرام آرام از این ناامیدی در عشق، بهبود می یابید و متوجه می شوید که بدون حضور این فرد در زندگی تان، وضعیت بهتری دارید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان