فال شمع | فال شمع فردا

فال شمع 15 فروردین ماه | فال شمع 15 فروردین ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال شمع روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید و از آینده خود با خبر شوید.

فال شمع 15 فروردین ماه | فال شمع  15 فروردین ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 18491
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

فال شمع روزانه خود را در ادامه میخوانید:

فال شمع روزانه فردا متولدین فروردین

تازگی ها نسبت به فرصت هایی که برایتان پیش می آید بی توجه شده اید و عادت کرده اید که کارهایتان را به زمان های دیگری موکول کنید اما باید امروز حواستان راجمع کنید چون یک موقعیت بسیار عالی به شما پیشنهاد داده میشود. قصد انجام کاری را دارید ولی باید دست نگهدارید چون هنوز شرایط برای شما محیا نیست. ممکن است در محیط بیرون از منزل مثلا سر کار یا هر جای دیگری مشکلی برایتان پیش آید پس سعی کنید احترام و آداب اجتماعی را رعایت کنید تا به آسانی از آن بگذرید. امروز خبر خوبی از رابطه احساسیتون دریافت میکنید که در پایان روز شما را شگفت زده میکند.

فال شمع روزانه فردا متولدین اردیبهشت

امروز خبر خوشحال کننده ای را دریافت میکنید و همه این آشفتگی های چند وقت اخیر را فراموش میکنید و از طرف یکی از نزدیکانتان یا یک دوست هدیه با ارزشی را دریافت میکنید. شخصی نگران کار و آینده شماست و برای همین شما را حمایت میکند از کمک او نهایت استفاده را ببرید. امروز ممکن هست یک بی حوصلگی یا بیماری برای شما پیش آید اما ناراحت نشوید چون خیلی زود رفع میشود وبه حالت عادی بر میگردید. ممکن است شریک احساسیتان مثل قبل با شما رفتار نکند چون مشکلی برایش پیش آمده است سعی کنید به او کمک کنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین خرداد

در زمینه کاری یا مالی به یک موقعیت مهم دست پیدا میکنید که در آینده منفعت زیادی برای شما به ارمغان می آورد ، امروز روز جبران اشتباهات گذشتتان هست از آن غافل نشوید واین فرصت را هدر ندهید. خبربارداری کسی را دریافت میکنید که شما را بسیار غافلگیر میکند و سود بزرگی را از طریق معامله یک خودرو یا منزل بدست می آورید بطوری که حتی فکرش را هم نمی کردید. امروز یک تماس تلفنی دریافت میکنید که مدتهاست انتظارش را میکشیدید. فعالیت های فیزیکی خود را تا جایی که امکان دارد بیشتر کنید چون باعث آرامش ذهن شما میشود و ممکن هست ایده های مهم ومفیدی را در خودتان ببینید.

فال شمع روزانه فردا متولدین تیر

درگیر مشکلات مالی و مسائل زندگی هستید اما امروز راه بسیار روشنی برایتان باز میشود. برای آینده خود قصد انجام کاری مهم دارید،با اراده و تلاشی که در خودتان وجود دارد به طور حتمی در این راه موفقیت های بزرگی را بدست می آورید و همه را شگفت زده میکنید. افراد نزدیکتان شمارا بسیار دوست دارند ودر زمینه های کاری و احساسی سعی میکنند شما را همراهی کنند. شریک عاطفیتان عاشق شماست وبه شما وفادار هست وامروز قولی را که مدتها قبل به شما داده است عملی میکند وشمارا غافلگیر میکند. کسی برای شما دعا میکند که آثار آن را میبیند،حتما اگر میشناسید از او تشکر کنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین مرداد

پولی بدستتان میرسد که ممکن هست مقدارش کم باشد ولی خیر و برکت های زیادی را به زندگی شما هدیه میدهد. امروز احتمال این هست که وارد یک بحث تند و تیز شوید ولی سعی کنید خیلی زود خود را از این ماجرا دور کنید که بگو و مگو به نفع شما نیست. فرصتی شبیه یک معجزه برای شما پیش می آید که زندگیتان را از این رو به آن رو تبدیل میکند پس قدرشو بدانید و بهترین استفاده را کنید. درسته بسیار احساس تنهایی می کند ولی یک پیشنهاد عشقی از کسی که قبلا اورا دیده اید دریافت میکنید. تلاش شما برای از بین رفتن مشکلاتتان به بار نشسته وخیلی زود از شر همه ی آنها خلاص میشوید.

فال شمع روزانه فردا متولدین شهریور

امروز اتفاقات خاص و مهمی پیش رو دارید که تمام وجودتان را شور و هیجان در بر میگیرد. مشکلاتی دارید که به آنها فکر میکنید که این مشکلات میتواند کاری یا مالی باشد باید صبور باشید چون اتفاقات خوب و خوشایندی در راه دارید. منتظر برطرف شدن مشکلی یا درست شدن کاری هستید که تا ماه آبان حاصل میشود. از طرف کسی که زیاد نمیشناسید به یک دورهمی دوستانه دعوت میشوید ولی دچار دودلی میشوید با فردی آگاه مشورت کنید وبعد تصمیم بگیرید.

فال شمع روزانه فردا متولدین مهر

یک پیشنهاد جدید کاری خواهید داشت که خیلی به اوضاع مالیتان کمک میکند و اتفاقات خوب و غیر منتظره ای هم برایتان در راه است جوری که همه بهت زده میشوند. از لحاظ جسمی کمی خسته و آزرده میشوید، باید بفکر سلامتیتان هم باشید و به آن توجه کنید، انشالله که خیلی زود رفع میشود. در رابطه عاطفیتان دچار سردی شدید و فکر میکنید که یک رقیب احساسی در این وسط وجود دارد،اما باید با سیاست مفید و مهربانی همه چیز را بدست بگیرید. پول نسبتا زیادی را دریافت میکنید اگر کسی که مشکل مالی دارد و ازشما درخواست کمک کرد ، جواب مثبت بدهید.

فال شمع روزانه فردا متولدین آبان

امکان رفتن به سفری که جنبه مالی دارد برای شما هست،کسی قصد دارد به شما ضربه ای بزند و سدی مقابل پیشرفت شما باشد اما چون شما فرد دست بخیری هستید بسلامت از آن عبور میکنید. درست هست که تنهایی به شما احساس آرامش میدهد اما به پیشنهاد احساسی که دریافت میکنید پاسخ مثبت دهید چون داشتن یک شریک و همدم میتواند باعث انگیزه و پیشرفت شما شود. در ساعت های پایانی روز خبر تولد یک نوزاد دختر را میشنوید که شمارا بسیار هیجان زده میکند. کسی که مدتها قبل به او قولی داده اید بسراغتان می آید حتما به قول خود وفا کنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین آذر

امروز خبر خوشحال کننده ای میشنوید ، چیزی شبیه یک پیشنهاد خواستگاری یا معین شدن تاریخ عروسیتان. ممکن است در اواسط روز عصبی شوید اما با آمدن یک مهمان سرزده دوباره شاد وسرحال میشوید. شاهد یک اتفاق غیر منتظره مثل رفع گرفتاری یک عزیز یا بهبودی شخص بیماری خواهید بود. به یک مهمانی یا دورهمی دوستانه برای آخر هفته دعوت میشوید. از طرف کسی شبیه پدرتان مورد حمایت مالی قرار میگیرید وشما بسیار بهت زده میشوید،از این موقعیت پیش آمده بدرستی استفاده کنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین دی

در خانواده شما بحث ازدواج وسر وسامان گرفتن گرم هست.یا قرار است خواستگاری بیاید یا به خواستگاری کسی میروید. در ساعاتی از روز کسل و افسرده میشوید بهتر است خودتان را به دیدن یک فیلم یا خوردن یک نوشیدنی دعوت کنید. در طی یک تماس از احوال دوستی قدیمی که خیلی وقت است ندیده اید باخبر میشوید. از طرف مرد جوانی ناراحت میشوید ولی خیلی زود سرگرم کاری که داریدمیشوید و ماجرا را فراموش میکنید. کسی قصد بدنام کردن شما را داشته است اما بازهم قلب مهربانتان نجاتتان داده است و اورا مجذوب خود کرده اید. بین شما وکسی که دوستش دارید دلخوری پیش آمده که امروز پیش قدم میشود وآشتی میکنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین بهمن

امکان دارد امروز برای موضوعی ناراحت شوید یا درمورد مسئله عاطفیتون دچار شک و دودلی شوید اما همه چیز را به قلبتان بسپارید که راه درست را میرود باید مراقب حرف زدنتان در منزل باشید چون امکان دارد بایکی از افراد خانواده وارد بحث و مشاجره شوید. برای رفتن به یک مسافرت لذتبخش تصمیمی میگیرید،دیداری در پیش دارید.

فال شمع روزانه فردا متولدین اسفند

بر اثر موضوعات مالی ممکن است با همسر یا شریکتان وارد بحث شوید،اما اگر تلاش وهمفکری خودتان را به کارببرید وضع مالیتان از قبل هم بهتر میشود. چون امکان دارد از سادگی شما استفاده شود و فرصت جبران نداشته باشید. حاجت و خواسته ای را که از خدا خواسته اید به بدست می آورید وحتما به مادرتان خبر میدهید. امروز در رابطه احساسیتان عشق و دوست داشتن شکل زیباتری پیدا میکند و شما بسیار شادوخوشحال میشوید و کسی شما را به صرف شام دعوت میکند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان