فال ابجد | فال ابجد امروز

فال ابجد روزانه و طالع بینی از روی حروف ابجد 24 اسفندماه | فال ابجد روزانه 24 اسفندماه

فال ابجد خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ابجد روزانه و طالع بینی از روی حروف ابجد 24 اسفندماه | فال ابجد روزانه 24 اسفندماه
کدخبر : 18405
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار علی پارسا:

فال ابجد یکی از فال های  محبوب است که برای پیش بینی طالع از آن استفاده می شود. فال ابجد یکی از فال هایی است که  طرفدار زیادی دارد. فال ابجد به زمان دانیال نبی و بعد ها به دوره ی امام جعفر صادق برمیگردد. فال ابجد نیز مانند تمام فال ها بیشتر جنبه سرگرمی دارد و سرنوشت همه دست خدای متعال است. فال ابجد روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

احتمالاً الهامات روشنی در مورد شیوه‌های جدید برقراری ارتباط با دیگران به شما می‌رسد. قوانین قدیمی‌شما درمورد روابط اکنون دستخوش بازنگری هستند. همانطور که متوجه شده‌اید راه‌های بسیاری نسبت به آنچه قبلاً می‌دانستید، وجود دارند. شما گویی در جایگاه یک راننده قرار دارید و قادر به تعریف آنچه می‌خواهید هستید بدون اینکه خواسته‌های دیگران را کورکورانه بپذیرید. این کار را با درمیان گذاشتن نظرات خود با یک شخص مطمئن انجام دهید.

فال ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

شما نباید فکر کنید که فردا هم مثل دیروز روز آرامی ‌خواهد بود، برای اینکه ماه در حال حاضر به اورانوس نزدیک می‌شود، و شما را غرق در افکار ناراحت کننده می‌کند. بعضی از ایده‌های جدید شما مهم هستند، اما تا موقعی که آنها را پرورش نداده‌اید، تبدیل به واقعیت نمی‌شوند. قبل از اینکه روزهای آرامی‌که در پیش رو دارید فرا برسند باید کاملاً نسبت به کارهای کوچکی که باید به اتمام برسانید آگاهی پیدا کنید.

فال ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

شما از مسیری که انتظار داشتید طی شود کمی فاصله گرفتید و دور شده اید، اما به زودی زنگ خطری برای شما به صدا در خواهد آمد و شما متوجه خواهید شد اگر هوشیار باشید و صدای زنگ را بشنوید به مسیر درست و صحیح باز حواهید گشت. متاسفانه شما انعطاف پذیری خود را از دست داده‌اید و به همین علت از لحاظ روحی ضعیف شده‌اید اما باید بدانید که سورپرایز بزرگی در انتظار شما می‌باشد.~

فال ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

شاید فردا تلاش کنید که خودتان رانگه دارید! اما قبل از اینکه به طور کامل ناامید شوید از تنهایی و خلوت خود بیرون خواهید آمد. وقتی که در طول روز امکان گفتگوهای فریبنده بر سر مسائل جذاب با آدم‌های متفاوت وجود دارد، تمرکز کردن بر روی کار برای انسان تبدیل به چالش می‌شود. شما باید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تا بتوانید ترکیب وسیعی از موضوعات متنوع را در بربگیرید. عجیب تر از همه اینکه وقتی بیشتر در دنیای اطرافتان درگیر می‌شوید، بهتر از قبل به همه کارهایتان می‌رسید.

فال ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

شما گاهی اوقات قبل از اینکه مسیر خود را بررسی کنید به طور غریزی در مسیر مستقیم قرار می گیرید. اما دلیل این کار فقط می تواند این باشد که شما به مسیری که برگزیده اید کاملاً ایمان دارید و این لزوماً به این معنا نیست که شما تحت آروزی قلبی خود آن را دنبال می کنید. اکنون زمان آن فرا رسیده که دقیقتر به جهان نگاه کرده تا بتوانید به مفاهیمی ظریف دست پیدا کنید.~

فال ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

شما به دوستی احتیاج دارید که با او صحبت کنید و کمی‌آرام بگیرید، زیرا دچار تشویش‌های بسیاری هستید. در زندگی تان حساسیت‌های زیادی را به خرج می‌دهید و این حساسیت‌های باعث می‌شوند که شما گاهی صورت اخمویی را داشته باشید. اگر حساسیت‌تان را کنار بگذارید زندگی چهره جدید و بهتری را به شما نشان خواهد داد.

فال ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

فردا وابستگی‌هایتان شما را به سمت ارتباط برقرار کردن با فرد دیگری می‌کشاند، اما ممکن است شما مطمئن نباشید که چگونه می‌توانید به این رابطه ادامه دهید. طبیعتاً شما درحالی که به جلو می‌روید مصمم هستید که این رابطه را کامل کنید، اما حالا بیشتر دودل شده‌اید. عجیب اینکه نیازی نیست روشی را برگزینید که با آنچه قبلاً انجام داده‌اید متفاوت باشد. هم اکنون عشقی که شما بدان احتیاج دارید به هیچ تعریف و توضیح دیگری نیاز ندارد.

فال ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

شما به دوستی احتیاج دارید که با او صحبت کنید و کمی‌آرام بگیرید، زیرا دچار تشویش‌های بسیاری هستید. در زندگی تان حساسیت‌های زیادی را به خرج می‌دهید و این حساسیت‌های باعث می‌شوند که شما گاهی صورت اخمویی را داشته باشید. اگر حساسیت‌تان را کنار بگذارید زندگی چهره جدید و بهتری را به شما نشان خواهد داد.~

فال ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

بی ثباتی که این روزها آن را احساس میکنید آنقدر ادامه می‌یابد که زندگی شما را به چالش خواهد کشید. شما هنوز زیر فشار شدید تغییرات هستید، اما کاملا آماده نیستید. حتی اگر فردا دیگران شما را مجبور می‌کنند تا مقاصد و اهداف خود را آشکار کنید،‌ اما ایده خوبی نیست که بیش از آنچه که می‌دانید درست است چیزی بگویید. برای اینکه حس کنجکاوی دیگران را ارضا کرده باشید لازم نیست داستان سرهم کنید. به رویاهایتان توجه کنید و روی آنها متمرکز شوید، به خاطر اینکه آنها هیچ وقت شما را گمراه نمی‌کنند.

فال ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

شما زیاد به تغییرات ناگهانی علاقه ندارید چرا که باعث می‌شوند روز و یا حتی زندگی تان متحول شود. بنابراین باورکردنی نیست که وقتی اتفاقی در طول روز برایتان افتاد وهمچنین اگر برنامه های تان به مانعی برخورد کرد بتوانید بسادگی با آنها کناربیایید. حتی ممکن است نیاز باشد که اهداف بلند مدت خود را ارزیابی کنید به خاطر اینکه آنها دیگر با موقعیت‌های کنونی شما جور در نمی‌آیند. خوب است فکر کنید و ببینید که آیا لازم است اهداف جدیدی برای خود ایجاد کنید یا نه؛ اما تا زمانیکه تعادل خود را بدست نیاورده‌اید هیچ تصمیمی نگیرید. حتی اگر این کار چند روزی طول بکشد.~

فال ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

فردا سرشار از انرژی های جسمانی و احساسی هستید. هارمونی و هماهنگی های بسیار خوبی با اطرافیان دارید و این به بهبود روابطتان نیز کمک بسیاری می کند. بهترین فرصت برای حرف زدن و مشورت گرفتن از دیگران، فردا است. نوعی جاذبه درونی در شما هست که فردا به شدت مورد توجه اطرافیان قرار می گیرد. شما خیلی خوب می توانید مسایل موجود در زندگی را با نگاهی متفاوت ببینید و راهکار مناسب برای آنها بیابید. از همه انرژی خود استفاده کنید شاید دیگر چنین فرصتی وجود نداشته باشد.

فال ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

فردا شانس با شما یار است و در برخی موارد درست در زمان و مکانی که به آن نیاز دارید با شما همراه خواهد بود. فرصت های بسیاری در انتظار شما هستند، آنها را از دست ندهید. دلتان می خواهد توجه همه را به خود جلب کنید و دیده شوید، این میل به جلب توجه می تواند شما را به افراد جدیدی جذب کند. فردا ممکن است بین شما و عشقتان به دلیل عصبانیت غیر عادی یکی از دو طرف درگیری به وجود بیاید، در حدی که شاید حتی نتوانید در مورد مشکلتان با هم حرف بزنید. بهتر است تا جای ممکن از چنین موقعیتی دوری کنید و در صورت بروز این وضعیت خودتان را کنار بکشید تا بعدا در مورد این مسئله صحبت کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان