فال تاروت | فال تاروت روز

فال تاروت کبیر 23 اسفند | فال تاروت کبیر 23 اسفند شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال تاروت کبیر روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال تاروت کبیر 23 اسفند | فال تاروت کبیر 23 اسفند شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 18395
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: علی پارسا

از گذشته فال تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی قلمداد می‌کنند. فال تاروت  دارای ۲۱ خال حکم متمایز ویک کارت به نام «دلقک» نیز می‌باشد.فال تاروت از ۴ دسته خال که هر کدام شامل ۱۰ کارت شماره دار (از آس تا ۱۰) و ۴ کارت تصویر دار است، تشکیل می‌شود. کارت‌های خال فال تاروت  در واقع معادل کارت‌های شاه، بی بی و سرباز  پاسور است. در ادامه میتوانید فال تاروت روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال تاروت فردا متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت شوالیه جام

فروردینی ماهی جان، سفر نشان داده شده است، به احتمال زیاد برای دیدار با عزیزان خود و نه حرفه ای، و این به شما شور و اشتیاق و تعادل را در ذهن می دهد. امروز ممکن است پیام یا خبر مثبتی از جانب عزیزانتان دریافت کنید. ممکن است در مورد تولد فرزند، نامزدی یا ازدواج، بارداری، رابطه جدید، برنامه های سفر و غیره بشنوید. این روز بسیار خوبی برای شماست تا از آن فرد خاص خواستگاری کنید.

فال تاروت فردا برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت ملکه چوبدست

اردیبهشت ماهی، شما این توانایی را دارید که برای خود دنیایی بسازید و از خود نشان دهید. ممکن است انگیزه خود را برای برتری در عرصه دانشگاهی پیدا کنید. امروز به طرز شگفت انگیزی خلاق هستید و روی کار تمرکز می کنید. خبرهای خوبی از ارتقاء یا ارزیابی وجود دارد. اعتماد به نفس روحیه شما را بالا نگه می دارد. شما در موقعیت قدرت و اقتدار هستید. شما با هوش خود می توانید از پس هر موقعیتی برآیید. رویاهای شما و اعمال شما بزرگ هستند.

فال تاروت فردا برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت راهبه اعظم (پاپ بانو)

خرداد ماهی عزیز، حس شهودی شما در حال حاضر اطلاعات مفید و مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد. روز خوبی برای ماموریت مخفی است. صبر کلید امروز است، به دنبال بخش هایی در زندگی خود باشید که ممکن است از تعادل خارج شده باشند یا به آینده نگری و خرد بیشتری نیاز دارند. زمانی که می توانید مدیتیشن کنید و به صدای درونی خود گوش دهید، وقت بگذارید. منطق یا عقل مفید نیست. شما پاسخ را از طریق شهود و درون نگری خود دریافت می کنید.

فال تاروت فردا برای متولدین تیر

کارت تاروت: کارت دو چوبدست

تیرماهی جان، ممکن است قصد سفر به خارج از کشور را داشته باشید، یا خبرهای خوبی از خارج از کشور محتمل است. امروز رابطه خوبی با شریک زندگی خود دارید. شغل و حرفه نیز دغدغه اصلی خواهد بود. تحصیلات بیشتر یا تغییر شغلی بزرگ در این مرحله به منظور گسترش یادگیری و پیشرفت و رشد افق های خود فراتر از محیط نزدیک شما در کارت است. با برنامه ریزی دقیق و رویکردی معتدل، خود را برای موفقیت در آینده آماده خواهید کرد.

 فال تاروت فردا برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت چهار شمشیر

مرداد ماهی، امروز احساس بی حالی و پشیمانی خواهید کرد. شما نیاز به استراحت دارید و این به نفع شما برای تجدید قوا و تجدید انرژی خواهد بود. فضایی برای خود داشته باشید و در خلوت وضعیت فعلی را تحلیل کنید. چه ورودی هایی می تواند کار شما را منظم تر و سازنده تر کند. غریزه تحلیلی و استدلالی شما شما را برای یافتن راه حل راهنمایی می کند. مسائل بهداشتی باید با دقت مورد توجه قرار گیرد.

فال تاروت فردا برای متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت پنج شمشیر

شهریور ماهی، وقت آن است که نگاهی عمیق تر به روابط خود بیندازید. شریک تجاری ممکن است ترک کند یا مجبور شوید در شرایط عجیبی ترک کنید. استرس و تنش با شرکا پیش بینی می شود. ممکن است یک فرد خیانتکار یا حسود در زندگی شما وجود داشته باشد که پشت سر شما خرابکاری کند. اگر به دنبال عشق هستید، استعلام لازم را پیدا کنید. برنامه های کاری خود را برای کسی فاش نکنید.

فال تاروت فردا برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت تک شمشیر

مهرماهی عزیز، شما خودتان در این زمان بسیار رقابتی و حرفه ای هستید، مطمئن شوید که وارد بحث های احمقانه نمی شوید. شما تمایل دارید خود را در مشاجره شدید قرار دهید. مشکلات زیادی پیش روی شما خواهد بود، اما می توانید با کمک کسی هم روی آن حساب کنید. راه حلی برای نزاع اخیر پیدا خواهید کرد، اما اجازه ندهید غرورتان مانع از شفاف سازی فوری شما شود. روز خوبی برای حضور در مصاحبه و امتحانات رقابتی است.

 فال تاروت فردا برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارت سه سکه

آبان ماهی ها، پتانسیل خلاق بهترین است. این روز عالی برای برقراری ارتباط با دوستان سخت کوشی است که به شما در توسعه رویا کمک می کنند. پول دریافتی امروز خوب است. کسانی که به عنوان کارمند بانک مشغول به کار هستند، سود خواهند برد. ممکن است در خانواده تمدید شود یا مهمانی بیاید که ممکن است حجم کاری شما را افزایش دهد. مدیریت زمان و پول ضروری است. اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری درستی از زمان و انرژی خود برای بهره وری بیشتر در کار انجام می دهید

فال تاروت فردا برای متولدین آذر

کارت تاروت: کارت ده سکه

آذر ماهی جان، شما می خواهید یک نفس عمیق بکشید و از ثبات یک چیز مطمئن لذت ببرید. خانواده دور هم جمع می شوند، بحث در مورد مسائل ملکی با روحیه سبک تر روی کارت است. امروز جای شکرگزاری زیادی دارید. روابط از هر نوع، مالی، سلامتی، همه باید خوب پیش برود. در نظر بگیرید که چگونه به این وضعیت خوشحال رسیدید. وقتی صحبت از خانه و محیط اطرافتان می شود، محیطی که در اطراف خود می سازید، بسیار اصیل هستید.

فال تاروت فردا برای متولدین دی

کارت تاروت: کارت شوالیه سکه

دی ماهی عزیز، سرمایه گذاری های خود را با استفاده از زمان بندی خوب و مدیریت ماهرانه پرورش دهید. کل تلاش با منابعی که برای آن به ارمغان می آورید به طور قابل توجهی افزایش می یابد و ده برابر برکت خواهید داشت. انتظار نظارت و هدایت پروژه و همچنین تأثیرگذاری بر نتیجه رویدادها را داشته باشید. بدون حضور شما، این تلاش فقط یک ایده خوب دیگر است.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت امپراطور

بهمن ماهی عزیز، شما عقل و قدرت لازم برای رسیدن به اهداف خود را دارید. شما توانایی های لازم را دارید تا مرجع نهایی باشید. این موقعیت فرصتی است برای نشان دادن شایستگی و مهارت خود. با اعتماد به نفس کسی که می داند چگونه از تجارت مراقبت کند، عمل کنید.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت پادشاه جام

اسفند ماهی ها، افراد ماهی برای کنترل احساسات خود مشکل دارند، طغیان احساسات محتمل است. روابط از هر نوع محبت، دوستی، با اقوام و والدین دغدغه اصلی شما خواهد بود. اگر بیش از حد مطالبه گر یا خون گرم هستید؛ رفتار خود را بررسی کنید !!! نسبت به نیازهای دیگران حساس باشید. ممکن است با شخص جدیدی آشنا شوید. کسانی که به دنبال عشق هستند، فردی را که انتخاب می کنند پیدا می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان