فال ابجد | فال ابجد فردا

فال ابجد روزانه و طالع بینی از روی حروف ابجد 23 اسفندماه | فال ابجد روزانه 23 اسفندماه

فال ابجد خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ابجد روزانه و طالع بینی از روی حروف ابجد 23 اسفندماه | فال ابجد روزانه 23 اسفندماه
کدخبر : 18382
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار علی پارسا:

فال ابجد یکی از فال های  محبوب است که برای پیش بینی طالع از آن استفاده می شود. فال ابجد یکی از فال هایی است که  طرفدار زیادی دارد. فال ابجد به زمان دانیال نبی و بعد ها به دوره ی امام جعفر صادق برمیگردد. فال ابجد نیز مانند تمام فال ها بیشتر جنبه سرگرمی دارد و سرنوشت همه دست خدای متعال است. فال ابجد روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

 

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

شما فردی کمال گرا هستید و دوست دارید در هر کاری بهترین باشید اما بهتر است واقع بینی را چاشنی زندگی تان کنید و سطح توقع خود را کمی پایین بیاورید. گاهی بیش از حد سخت گیر هستید و همین مسئله باعث شده است دیگران به راحتی با شما ارتباط برقرار نکنند و با شما احساس راحتی نداشته باشند.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

ممکن امروز در بین حرف های دیگران متوجه موضوعی شوید که تاکنون از آن بی اطلاع بوده اید پس بهتر است امروز را بیش تر به سکوت بگذرانید و به حرف های دیگران با دقت گوش کنید. شما فردی رویاپرداز هستید پس اگر شخصی در زندگی تان سعی دارد شما را از رویاهایتان دور کند را باید کم کم از زندگی تان حذف کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

احساس می کنید این روزها هر چه قدر تلاش می کنید باز هم نمی توانید به خواسته هایتان برسید و همین مسئله شما را به شدت بی انگیزه کرده است. سعی کنید با افراد موفق در حیطه ی کاری خود صحبت کنید و سعی کنید از نصایح وپ یشنهادات آن ها استفاده کنید همچنین دیدن تلاش ها و موفقیت های دیگران می تواند به شما انگیزه بدهد تا تلاش کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

مدتی است احساس می کنید با وجود آن که تمام تلاش خود را می کنید و در کارتان منظم هستید باز هم دیگران موفقیت ها و تلاش های شما را نمی بینند و پشتکار شما برای آن ها اهمیتی ندارد. اما بهتر است منفی بافی را کنار بگذارید و سعی کنید فقط به اهدافتان فکر کنید و مطمئن باشید دیر یا زود دیگران به توانایی های شما پی می برند.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

ممکن است امروز در یک جمع مورد قضاوت قرار بگیرید که حس می کنید در این زمینه بی عدالتی و بی رحمی صورت گرفته است و به همین دلیل به شدت عصبانی می شوید. اما غصباننیت و پرخاشگری می تواند همه چیز را پیچیده تر کند پس سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید و نسبت به حرف های دیگران بی اعتنا باشید.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

امروز با یکی از دوستانتان ملاقات می کنید یا در یکی از شبکه های اجتماعی باهم صحبت می کنید که باعث می شود حس خوبی به شما منتقل شود زیرا خاطرات خوبی در ذهنتان تداعی می شود. به تازگی وارد یک رابطه ی عاطفی شده اید که هنوز چندان جدی نیست اما حس می کنید این شخص همان نیمه ی گم شده ی شماست.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

امروز با یکی از رقبایتان ملاقاتم ی کنید و دوست دارید چالش جدیدی را تجربه کنید تا بتوانید استعداد و توانایی های خود را محک بزنید پس اعتماد به نفس داشته باشید و با قدرت پیش بروید. همسرتان این روزها کمی از دست شما عصبی است پس بهتر است بیش تر از گذشته به او اهمیت بدهید و با او وقت بگذرانید.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

امروز کمی  مضطرب هستید زیرا کارهای زیادی بر روی دوش شماست که شما را نگران کرده است زیراح س می کنید به تنهایی نمی توانید از پس آن بر بیایید. اما با برنامه ریزی دقیق و تعهد به آن می توانید به تمام کارهایتان برسید فقط کافی است اعتماد به نفس کافی داشته باشید و خودتان را دست کم نگیرید.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

صحبت کردن با یک دوست امروز حال و هوایتان را به کلی تغییر می دهد زیرا متوجه شرایط سخت یکی از آشنایانتان می شوید و به همین دلیل نگران شده اید. ممکن است امروز با یکی از اعضای خانواده کمی بگو مگو داشته باشید که دلیل آن طرز فکر متفاوت شما ست و اگر می خواهید با هم روز آرامی داشته باشید باید به این موضوع احترام بگذارید.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

امروز فردی با شما تندی می کن و حرف هایی می زند که شما را ناراحت می کند اما بهترین کار این است که در چنین لحظاتی خونسرد باشید و با آرامش از خودتان دفاع کنید. گاهی نسبت به خودتان بی توجه هستید و همین مسئله باعث می شود مشکلاتی برای شما پیش بیاید و یا درگیر بیماری شوید.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

امروز انتظاراتی که شما در محل کار یا خانه اتان دارید برآورده نمی شود و به همین دلیل عصبانی و پریشان هستید اما با عصبانیت مشکلی حل نمی شود و لازم است به خودتان مسلط باشید. امروز یکی از دوستانتان خبر خوبی را به شما می دهد که حسابی خوشحالتان می کند و دوست دارید هر چه سریع تر این خبر خوب را با دیگران در میان بگذارید.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

امروز پر حوصله و شاد هستید و دوست دارید از همین امروز برای شروع کار جدیدتان اقدام کنید و کسب و کارتان را توسعه دهید و یا در زمینه تحصیلی کار مفیدی انجام دهید. همچنین امروز شانس هم با شما همراه است و همه چیز برایتان به خوبی پیش می رود و می توانید کارهای مفیدی انجام دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان