بهمن موتور اتش به مالش زد | آخرین فرصت برای ثبت نام بزرگ ترین فروش فوری خودرو بهمن موتور

فروش اقساطی ( نقدی – اعتباری) ون اینرودز با قیمت قطعی، تا 14 اسفند ماه 1402 ادامه خواهد داشت. بنابر آخرین بخشنامه فروش بهمن موتور، به جهت استقبال مشتریان فروش اقساطی ( نقدی – اعتباری) ون اینرودز با قیمت قطعی، تا 14 اسفند ماه 1402 تمدید شد.

بهمن موتور اتش به مالش زد | آخرین فرصت برای ثبت نام بزرگ ترین فروش فوری خودرو بهمن موتور
کدخبر : 18263
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

فروش فوری خودرو با محصولات مدیران خودرو تعدادی محدود ون اینرودز مدل 1403 به صورت تحویل فوری از طریق عاملیت‌های مندرج در سایت رسمی گروه بهمن انجام می‌شود.

خبرنگار: عرفان پارسا

شرایط فروش فوری خودرو ویژه مدیران خودرو اعلام شد. فروش فوق العاده این خودروساز در شرایطی آغاز شد که بیشتر خودروسازان مشغول جمع و جور کردن حساب های خود و نهایی کردن تحویل محصولاتی است که بابد تا پایان امسال برای متقاضیان فاکتور کنند.

مدیران خودرو طرح فروش فوق العاده را برای یکی از محصولاتش آغاز کرد. X33 کراس به صورت نقد و اقساط از سوی مدیران خودرویی ها در دسترس متقاضیان قرار گرفت.

این خودرو که جز جدیدترین محصولات این خودروساز کرمانی محسوب می شود با قیمت ۸۹۷ میلیون تومان در این طرح فروش حاضر است.

مدیران خودرویی ها علاوه بر فروش نقدی، امکان خرید اقساطی را نیز برای متقاضیان فراهم کرده اند.

X33 کراس به صورت فروش فوق العاده عرضه شده بنابراین مدیرلن خودرو تعهد داده اند که در بازه ۹۰ روزه بعد از تکمیل پرونده و واریز وجه خودرو را به متقاضیان واگذار کنند.

 متقاضیانی که قصد خرید X33 کراس را دارند باید به صورت حضوری به نمایندگی های فروش مدیران خودرو مراجعه کنند.

بنابراین طرح فروش فوق العاده این خودرو در سامانه یکپارچه فروش برگزار نمی شود.

این خودروساز خصوصی به طور مشخص اعلام نکرده که قرار است X33 کراس را با چه رنگهایی عرضه کند. اما با نظر می رسد ایت خودر پو حداقل در دو رنگ سفید و مشکی در دسترس متقاضیان قرار داشته باشد.

نکته مهم دیگر درباره این طرح فروش فوق العاده ابن است که X33 کراس با دو گیربکس دستی و اتوماتیک در سبد محصولاتی مدیران خودرو حاضر است، حال اینکه قرار است این خودرو با چه گیربکسی به متقاضیان عرضه شود نیز جز سوال هایی است که متقاضیان بعد از مراجعه به نمایندگی متوجه آن می شوند.

مدل X33 کراس دل این طرح فروش فوق العاده ۱۴۰۳ خواهد بود.متقاضیانی که قصد خرید قسطی این خودرو را دارند توجه کنند نرخ بهره اعلامی از سوی مدیران خودرو ۲۳ درصد اعلام شده است.

فروش فوق العاده X33 کراس از اول اسفند امسال آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

متقاضیان ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲ میبایست از امکان فراهم نمودن مدارک مورد نیاز لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات در خرید اقساطی خودرو اطمینان حاصل کند. درصورت عدم توانایی مشتری در احراز مستندات مالی و عدم تخصیص تسهیلات توسط بانک،مسئولیتی بر عهده مدیران خودرو نیست.

 در صورت انتخاب روش فروش اقساطی مدیران خودرو تاریخ تحویل خودرو ۹۰ روزکاری بعد از تایید نهایی لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات خواهد بود.

حداقل میزان پیش پرداخت و نرخ کارمزد و تغییر دوره اقساط خودرو با توجه به محدودیت شرکت ها ارائه دهنده تسهیلات متغییر خواهد بود.

مشتریان خرید اقساطی ام وی ام می بایستی حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲، نسبت به تکمیل و تسلیم کلیه مستندات مورد نیاز شرکت اقدام کنند بدیهی است در پایان مدت مذکور شرکت هیچگونه تعهدی در خصوص اخذ مدارک و در نتیجه انعقاد قرارداد و تحویل خودرو به مشتری نخواهد داشت.

اعتبار سنجی مشتریان و ضامنین عدم وجود چک برگشتی و اقساط معوق مطابق با اطلاع رسانی ها پیشین انجام می گردد. تاریخ تایید پرونده‌های متقاضیان ثبت نام فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه توسط شرکت مالک اولویت تخصیص و ارسال خودروها می باشد.

مشتریان می‌توانند جهت مشاهده لیست نمایندگی مدیران خودرو در سراسر کشور و همچنین مشخصات خودروها اعم از آپشن، مشخصات فنی، ظاهری درونی و بیرونی، تو دوزی و رینگ، ابعاد و... به سایت ثبت نام مدیران خودرو به آدرس https://www.mvmco.ir/ مراجعه کنند.

شرایط اقساطی فروش فوری خودرو

طرح فروش فوری خودرو  ویژه محصول جدید کرمان موتور، بک ایکس 3 برای اولین بار آغاز می شود.

آغاز طرح فروش محصول جدید کرمان موتور برای اولین بار + مشخصات و قیمت

شرکت کرمان موتور در نظر دارد برای اولین بار فروش خودرو بک X3 را با قیمت قطعی ویژه اسفندماه 1402 آغاز نماید.

این شرایط از صبح امروز سه شنبه 1 اسفندماه 1402 تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود.

شرایط طرح فروش فوری خودرو بک X3 اسفند 1402

ثبت نام خودرو جدید BAC X3

مشخصات فنی:

موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور: 1498 سی سی

تنفس موتور: تنفس طبیعی

انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت: 102 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: 140 نیوتن متر در 4400 دور در دقیقه

جعبه دنده: CVT

شتاب 0 تا 100

11.4 ثانیه

فروش فوری خودرو

فروش فوری خودرو جک J4 با قیمت قطعی و تحویل ۱۵ روزه از صبح روز سه‌شنبه (۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۲) در نمایندگی‌های مجاز شرکت کرمان موتور آغاز شد.

حیدر مرادی؛ مدیرعامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) گفت: پس از دستور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر گسترش خدمات ارائه شده به هنرمندان بر روی هنرکارت از جمله تسهیلات خرید خودرو و تاکید مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، با شرکت‌های مختلف خودرویی وارد مذاکره شدیم و در مرحله اول با یکی از این خودروسازان به توافق رسیدیم و تلاش داریم طی مذاکره با سایر خودروسازان نیز ارائه تسهیلات ویژه برای هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و فعالان قرآن و عترت را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این طرح با همکاری کرمان موتور، تسهیلات ویژه‌ای برای هنرمندان در نظر گرفته شده، تصریح کرد: فروش خودرو JAC J۴ با اقساط ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه، ۳۶ ماهه و ۴۸ ماهه و با نرخ بهره بسیار کم، از صفر تا ۱۲ درصد، انجام خواهد شد.

ویبا تأکید بر اینکه تعداد خودروهای عرضه‌شده در این طرح بسیار محدود است، یادآور شد: افراد دارای هنرکارت» تنها تا روز جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ فرصت دارند تا درخواست خود را از طریق لینک https://honarcard.ir/jac-j۴/ ثبت کنند.

مدیرعامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) همچنین با اشاره به مزایای این طرح خاطرنشان کرد: در طرح استثنایی فروش اقساطی خودرو JAC J۴ ویژه اصحاب فرهنگ و هنر، سعی شده تا جای ممکن شرایط خرید خودرو برای این عزیزان تسهیل شود. برای مثال، پیش پرداخت خرید خودرو بسیار کمتر از خرید از نمایندگی‌ها در نظر گرفته شده و کسانی که خرید اقساطی ۱۲ ماهه را انتخاب کنند، از پرداخت سود معاف هستند. همچنین، قیمت تمام‌شده خرید این خودرو نیز کمتر از نرخ بازار است.

مرادی درباره شرایط افرادی که می‌توانند در این طرح شرکت کنند، توضیح داد: این تسهیلات برای اعضای صندوق اعتباری هنر که دارای «هنرکارت» هستند، درنظر گرفته شده تا بتوانند به این ترتیب از اعتبار خود بهره ببرند.

با این‌ وجود، خانواده‌های هنرمندان عزیز دارای «هنرکارت» نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. در این صورت، درخواست اولیه برای خرید اقساطی خودرو JAC J۴ باید با نام و کد ملی فرد دارای «هنرکارت» ثبت شود و در مراحل بعدی، فرد دارای «هنرکارت» می‌تواند در یک معرفی‌نامه‌، متقاضی اصلی را به نمایندگی کرمان موتور ارجاع دهد تا روند فروش خودرو به نام متقاضی اصلی ادامه یابد.

منبع:اقتصادنیوز

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    • جواد قزلسفلو
      0

      ام وی ام ایکس سی وسه

    • ناشناس
      0

      ماشین ام وی ام x33

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان