فال روزانه pmc و طالع بینی 15 اسفندماه | فال pmc روزانه 15 اسفندماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال pmc خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال روزانه  pmc  و طالع بینی 15 اسفندماه | فال pmc روزانه 15 اسفندماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 18255
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

در ادامه فال روزانه PMC خود را بخوانید:

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین ماهی عزیز... مروز ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند که کارهای شما پیش نرود. خودتان هم متوجه نمی‌شوید که چگونه تمامی این موانع به یکباره جلوی پایتان قرار می‌گیرند. اگر امروز قرار مهمی را ترتیب داده‌اید بهتر است به روز دیگری موکول نمایید چرا که نتیجه مذاکراتتان به شکست منتهی خواهد شد. خود را از درگیری و جدالی که بین اطرافیانتان رخ داده دور کنید. دخالت در این موضوع فقط اعصاب و روانتان را بهم می‌ریزد و روزتان را خراب خواهد کرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی عزیز... اگر می‌بینید که شریک زندگی شما برای مدتی غیر منطقی رفتار می‌کند، اولین اقدام شما باید ایجاد یک فضای آرام برای بحث و گفت و گو باشد. هیچ چیز با جر و بحث حل نمی‌شود. گره مشکلات زندگی شما به دست خودتان باز می‌شود. با کارهای کوچک شروع کنید و قدم به قدم شرایط را بهبهود بخشید. همین تغییرات کوچک می‌توانند پیشرفت‌های بزرگی را برای شما امکان پذیر کنند.

فال روزانه متولدین خرداد

خردادماهی عزیز... کارهای اداری امروز برایتان به خوبی پیش نمی‌رود و با سختی در این مسیر رو به رو می‌شوید و شاید حتی به فکر ترک کارتان بیفتید. توصیه ما این است که حتما با کسانی که آگاهی و اطلاعات زیادی در این زمینه دارند مشورت کنید. امروز راه دلتان را بروید و فکر و نگرانی راجب آن نداشته باشید. شاید دیگران به شما خرده بگیرند اما به آنان توجهی نکنید.

فال روزانه متولدین تیر

تیرماهی عزیز... امروز روزی است که باید وقت بیشتری برای انجام کارهای خانه گذارید. می‌توانید لیستی از کارهای روزمره مانند خرید کردن و یا تمیز کاری تهیه کرده و طبق برنامه پیش روید. امروز جوی آرامی هم در محل کار و هم در منزل برقرار است و این یک فرصت طلایی برای تمرکز در انجام کاری که مدت‌هاست در به نتیجه رساندن آن هستید. عجله نکنید نتیجه تلاشتان را تا شب خواهید دید. امروز زمان انجام کارهای مورد علاقه‌تان نیست بهتر است آن‌ها را به زمان دیگری موکول نمایید.

فال روزانه متولدین مرداد

مردادماهی عزیز... این روزها انرژی جسمانی و عاطفی شما در سطح بالایی قرار دارد. از  سطح بالای احساساتتان برای تقویت روابط عاطفی‌یتان استفاده کنید. اگر مجرد هستید این احساسات زیاد ممکن است در انتخاب‌ها و تصمیمات عاطفی‌یتان تاثیر بگذارد پس بیشتر مراقب باشید  تا خود را در شرایطی قرار ندهید که بعد پشیمان شوید. احساساتی بودن خوب است تا جایی که زندگی شما در اختیار احساساتتان قرار نگیرد. مدتی است خود را تحت فشار قرار داده‌‌اید تا تغییراتی در زندگی خصوصوی خود ایجاد کنید. شما فردی خوش بین و انعطاف پذیر هستید و همین امر به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با شرایط جدید به خوبی سازگار شوید.

فال روزانه متولدین شهریور

شهریورماهی عزیز... امروز بر سر یک دو راهی قرار می‌گیرد اما احساس می‌کنید که هیچکدام از آن دو انتخاب مناسب شما نیست. اگر دلتان رضایت نمی‌دهد، مجبور نیستید یکی از آن دو را انتخاب کنید اما تنبلی هم نکنید و به دنبال انتخاب های بهتری برای خود باشید. یکی از عزیزان زندگی تان از شما دوری کرده است، سعی نکنید با اصرار او را به سمت خودتان بکشانید. با کمی صبر او خودش به سمت شما باز خواهد گشت. اگر می‌خواهید زندگی شادتری داشته باشید افکار منفی را از خود دور کنید.

فال روزانه متولدین مهر

مهرماهی عزیز... شما عاشق انجام کارهایی هستید که با دیگر انسآن‌ها در ارتباط باشند و با انجام آنها به نحوی به دیگران کمک کنید. امروز فرصتی فوق العاده برای به کار گرفتن این حس درونیتان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و قادر خواهید بود تأثیری گرانبها روی زندگی اطرافیانتان داشته باشید، پس چشم و گوش هایتان را به خوبی باز کنید تا این فرصت را به سادگی از دست ندهید. قول هایی که در رابطه به امروز به دیگران داده بودید را فراموش نکنید. اتفاقات غیر منتظره ای که امروز برایتان پیش می‌آیند آنقدر برایتان عجیب هستند که بیشتر باعث خنده تان می شوند تا نگرانی! خوب چه اشکالی دارد؟ بخندید تا دنیا به رویتان بخندد.

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی عزیز... دقت کرده‌اید این اواخر چقدر همه کارها با تاخیر مواجه می شوند، امروز هم اوضاع همین طور خواهد بود و چیزی که در انتظارش بوده‌اید همچنان به تاخیر خواهد افتاد. با وجود تمام آرامشی که همیشه دارید ممکن است ناگهان اخلاقتان بهم بریزد و کمی عصبی شوید. خودتان را کنترل کنید، به زودی همه چیز روبراه خواهد شد. شما امروز با مقایسه میزان موفقیت‌ها و شکست‌هایتان دارید به شدت خودتان را مورد انتقاد قرار می‌دهید و ممکن است نواقص و کمبودهای خود را بزرگ نمایی کنید و بیرحمانه به اعتماد به نفس خود حمله کنید. انرژی خود را روی تکمیل کارهای نیمه تمامتان بگذارید تا با انجام آنها احساس خوبی پیدا کند و ببینید که می‌توانید موفق باشید.

فال روزانه متولدین آذر

آذرماهی عزیز... امروز شما اجتماعی تر از هر زمان دیگری هستید، پس برای ارتباط برقرار کردن با افرادی که طرز تفکری شبیه به شما دارند و مثل خودتان رفتاری صمیمانه دارند و حاضر هستید آنها را در دنیای خودتان راه بدهید به اندازه کافی وقت بگذارید. امروز در میانه های روز ممکن است اوضاع کمی بهم بریزد و وضعیت جدی شود، ولی خوشبختانه اگر بتوانید کنترل خواسته ها و امیالتان را در دست گرفته و منطقی باشید همه چیز همان طور که می‌خواهید پیش خواهد رفت. اگر کسی رویاهایتان را مورد تمسخر قرار داد با جسارت از آنها با تمام وجودتان دفاع کنید. شما آینده خود را بر اساس این رویاها برنامه ریزی کرده‌اید، نگذارید کسی آنها را زیر سوال ببرد.

فال روزانه متولدین دی

دی ماهی عزیز... امروز روز بسیار خوبی برای شروع کارهای تازه است ولی همچنین روزی خوب برای پرداختن به پرونده های نیمه تمام گذشته و بستن آنها برای همیشه می‌تواند باشد. تغییرات بزرگی پیش رویتان هستند و امروز نیرویی بسیار قدرتمند از درونتان شما را برای جهت بخشیدن موفقیت آمیز به این تغییرات یاری خواهد کرد. فقط باید حواستان باشد که به احساسات درونی خود توجه کرده و ندای قلبتان را نشنیده نگیرید. خودتان را باور داشته باشید و تسلیم تردیدهایتان نشوید. تحمل افرادی که فقط به فکر خودشان هستند امروز برای شما بسیار دشوار است، زیرا شما خودتان همه را در نظر می گیرید و رفتارتان اصلا خودخواهانه نیست.

فال روزانه متولدین بهمن

بهمن ماهی عزیز... امروز احساس می‌کنید در قلبتان یک خلأ ایجاد شده که برای شما بسیار دردناک است و نمی‌توانید به سادگی از آن رهایی پیدا کنید. یادتان باشد که شما فرد مسئول برای پر کردن این خلأ هستید و اگر منتظر بمانید تا یک نفر دیگر بیاید و زخم هایتان را درمان کند از نتیجه‌ای که به دست خواهد آمد خوشحال نخواهید شد. با خودتان مهربان باشید و کمی پول برای خودتان خرج کنید و به خودتان هدیه بدهید. امروز فکرتان مشغول یک سفر طولانی به نقاط دور دست است، حتی اگر امکان رفتن به این سفر را نداشته باشید هم، فکر کردن به آن باعث احساس آزادی و سرزندگی در شما خواهد شد و حالتان را بهتر خواهد کرد.

فال روزانه متولدین اسفند

اسفند ماهی عزیز... دیگران امروز از شما توقعات غیر عقلانی داشته‌اند. اینکه از شما بخواهند تمامی روز را برای انجام کاری از آن‌ها صرف کنید توقع بیجایی است. مسلماً هیچ کسی دوست ندارد که هرکس از راه رسید او را به هر جهتی که خودش می‌خواهد بکشاند و نگذارد روی خواسته‌ها و نیازهای خودش تمرکز کند. بایستی جوری رفتار کنید تا دیگران حد و مرز خود را در رابطه با شما بدانند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان