فال ابجد | فال ابجد فردا

فال ابجد روزانه و طالع بینی از روی حروف ابجد 6 اسفند | فال ابجد روزانه 6 اسفند

فال ابجد خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ابجد روزانه و طالع بینی از روی حروف ابجد 6 اسفند | فال ابجد روزانه 6 اسفند
کدخبر : 18073
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

فال ابجد روزانه خود را در ادامه بخوانید:

 

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

هیچ‌گاه وقت خود را صرف انتقام‌گیری نکن. بلکه مانند باران باش و به همه محبت کن. بهتر است بدی مردم را به خداوند بسپاری که دست او بالاترین دست‌هاست.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

دست به کار مهمی زده‌ای. صلاح نیست آن را رها سازی. تردید و دودلی را از دل بیرون کن و مصمم و پرتوان و استوار گام بردار که خداوند یار و یاورت است.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

سعی کن بر مرکب احساس سوار نشوی و از اسب پرتلاش عقل بهره بگیری و با نیروی خرد و با سرعت عمل به پیش برانی و از هیچ چیز هراس نداشته باشی. فعلا زمان خوشگذرانی نیست بلکه هنگام تدبیر و اندیشه است.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

اگر چه زندگی نسبتا مرفه داری ولی با بلندپروازی‌ها و چشم و همچشمی‌ها دیگران می‌خواهند تو را غرق کنند. پس مواظب باش. قلب پاک و روح لطیف و صفای درونی و مهربانی تو چنان اقبالی برایت رقم خواهد زد که همه را حیران خواهی کرد.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

ستاره بخت و اقبالت در آسمان زندگی‌ات به زودی طلوع می‌کند پس با خدای عالمیان راز و نیاز کن و از او کمک بخواه. فرزندان شایسته و همسری بسیار مهربان در طالع داری.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

تغییراتی کلی را شاهد خواهی بود که خودت از آن سود خواهی برد و خانواده‌ات خوشحال خواهند شد پس زندگی شیرین خود را با لجبازی خراب نکن و پذیرای تغییر باش.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

راز دل خود را با یکی از دوستانت در میان بگذار و همه چیز را در خودت نریز زیرا در درازمدت افسرده خواهی شد. از همین امروز فکرهایت را به عمل درآور. دست به فعالیت خوبی زده‌ای به شرط آن‌که ادامه بدهی و بین راه خسته نشوی. این استمرار موجب می‌شود که گرفتاری‌هایت از بین برود.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

زیاد به فکر همراه و شریک نباش و از سرزنش دیگران هم هراسی به دل راه نده. زیرا با دقت و اندیشه و سرعت عمل و توکل بر خدا کارت انجام خواهد شد و خداوند تو را یاری می‌کند.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

به دوستان بیشتر توجه کن و به پدر و مادر خود نیز لطف داشته باش. به زودی مژده‌ای دریافت می‌کنی. مدت زمان زیادی منتظر این خبر خوب بوده‌ای. دیگر زمانش فرا رسیده است.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

به زودی با شخصی ملاقات می‌کنی که او مسایل مهمی با تو در میان می‌گذارد. زندگی خود را دوست بدار و آن را دستخوش امیال و هوس‌های زودگذر دنیا نساز. از دیگران حمایت ‌کن تا آنها به راه راست و زندگی سالم برگردند.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

به چیزی دلبستگی پیدا کرده‌ای که ناپایدار است. باید بدانی که جمال و زیبایی و ثروت و مقام را دوام و بقایی نیست. بلکه اینها فقط وسیله هستند پس اگر می‌خواهی موفق شوی راه بهتری انتخاب کن.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

این نیت نیاز به تفکر و مقدمات دارد. از صمیم قلب میل داری گره از کارهای مردم بگشایی. به همین جهت است که خداوند تاکنون تو را تنها نگذاشته و در همه احوال به تو و خانواده‌ات کمک کرده است. پس با سرعت، پشتکار، دقت و علاقه تلاش کن که موفقیت در چند قدمی‌ات است و خانواده‌ات به زودی بسیار خوشحال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان