خبر خوش برای بازنشستگان | زمان واریز عیدی بازنشستگان اعلام شد

با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی سال، مجموعه‌های از جمله سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تهمیدات خود را برای پرداخت عیدی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان اعلام کردند.

خبر خوش برای بازنشستگان  | زمان واریز عیدی بازنشستگان اعلام شد
کدخبر : 17940
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: علی پارسا

با اعلام سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران روستایی واریز خواهد شد.

در همین ارتباط میرهاشم موسوی؛ مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی درباره میزان عیدی به بازنشستگان این سازمان گفت: به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به ازای همسر ۷۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل۳۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

یارانه دهک اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان ۲۵ هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود که یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۶ مربوط به بهمن ۱۴۰۲، چهارشنبه ۲۵ همین ماه واریز شد. واریزی یارانه سایر دهک‌ها ۳۰ بهمن انجام خواهد شد.

وی درباره زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی و تامین اعتبار صورت گرفته؛ عیدی دهم اسفندماه پرداخت می‌شود.

بیت‌الله برقراری؛ مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، از پرداخت عیدی یک میلیون تومانی به بازنشستگان این صندوق خبر داد و گفت: عیدی این گروه در اسفندماه پرداخت می‌شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تصریح کرد: ۱۹۲ هزار نفر از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مستمری بازنشستگی دریافت می‌کنند که همین تعداد نیز در آستانه سال جدید عیدی دریافت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان