فال pmc | فال pmc روزانه

فال روزانه pmc و طالع بینی 24 بهمن ماه | فال pmc روزانه 24 بهمن ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال pmc خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال روزانه  pmc  و طالع بینی 24 بهمن ماه | فال pmc روزانه 24 بهمن ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 17878
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

در ادامه فال روزانه PMC خود را بخوانید:

فروردین

هیچ کس به شما نگفته است که بزرگ شدن آسان خواهد بود. کارهایی برای تکمیل، فاکتورهایی برای پر کردن، صورتحساب هایی برای پرداخت و مسئولیت هایی برای انجام دادن وجود دارد.

بنابراین، مراسم مقدس خود مراقبتی چه می شود؟ امروز از شما خواسته می شود که اولویت بندی کنید و ببینید چه چیزی باعث شادی شما می شود؛ چه چیزی به شما امکان می دهد حس سبکی و روشنی را به ارمغان بیاورید.

و یک چیز دیگر! طبیعت واقعا بهترین دارو است. بنابراین، به یاد داشته باشید که بیرون بروید، تا باد را لای موهای خود و گرمای خورشید را روی پوست خود احساس کنید.

اردیبهشت

اگر باید بین آنچه درست است و آنچه آسان است، انتخاب کنید، همیشه اولی را انتخاب کنید.

ایده خوبی است که نگاهی به عقب بیاندازید تا متوجه شوید که چگونه حرکات رئیس مآبانه شما به رسیدن به جایی که امروز هستید کمک کرده است.

اعتماد کنید که به جایی می‌ رسید که «یکپارچگی» به عنوان ابرقدرت خواهد بود!

اطرافیان شما ممکن است با چشم انداز شما برای آینده موافق نباشند. اگر این در مورد شما صادق است، برای بیان خود و انجام کاری که می دانید درست است، لحظه ای تردید نکنید.

خرداد

به دوره ای از زندگی خود فکر کنید که متقاعد شده بودید همه چیز بر علیه شما کار می کند و هر زمان ممکن است به پایین ترین سطح برسید. چنین شرایطی چه چیزی به شما آموخت؟

معجزاتی که در طول زمان شاهد بودید چه بودند و خداوند به چه شکلی از شما حمایت کرد؟ اکنون زمان خوبی برای این است که با علم به اینکه برکت داده می شوید و از شما حمایت می شود، در زندگی پیش بروید.

مطمئن باشید پوشش خیلی از چیزها برداشته می شود، و طلای با ارزش زیر آن ها نمایان می گردد.

تیر

آیا می توانید به آن ها اعتماد کنید؟ آیا می‌ توانید در مورد پستی ها و بلندی های زندگی تان با آن ها به صورت باز و صادقانه صحبت کنید؟

امروز، تشویق می‌ شوید که نگاه دقیق‌ تری به دایره افراد زندگی خود بیاندازید و روابطی را که از شما در سفرتان به سوی تمامیت حمایت می‌ کنند، بشناسید.

فقط یک یادآوری: شما باید اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که واقع بین هستند و در عین حال به موفقیت شما افتخار می کنند. افرادی که فقط حس مثبت را در شما ایجاد می کنند، و نه انرژی منفی و حس رقابت!

مرداد

به تکامل به عنوان یک مسیر مارپیچ فکر کنید تا یک خط مستقیم. ما اغلب خود را بارها و بارها در یک نقطه و یک موقعیت مشابه می یابیم؛ زیرا در آن موقعیت، چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد.

اگر احساس می کنید که این موضوع در مورد شما صادق است، خود را به چالش بکشید تا از منظری بالاتر به وضعیت فعلی نگاه کنید. ببینید چه چیزی باید از این شرایط یاد بگیرید.

راهی برای تبدیل دانش خود به خرد پیدا کنید. این به شما کمک می‌ کند انتخابی داشته باشید که به خیر و صلاح شماست، و به شما کمک می‌ کند از بلاتکلیفی که در آن قرار گرفته‌ اید خارج شوید.

شهریور

اما ذهن‌آگاهی برای شما چه معنایی دارد، و چگونه آن را در طول زندگی تمرین می‌ کنید؟

این هفته، کارت ها شما را تشویق می کنند که نفس راحتی بکشید و خود را در لحظه حال قرار دهید.

حرکتی آهسته و عامدانه داشته باشید، و به هر کاری مانند یک مراقبه نگاه کنید. این راز موفقیت شماست. این راز گشودن درگاه آرامش و رضایت درونی است.

هم گذشته و هم آینده یک توهم هستند. خود را در اینجا و اکنون قرار دهید.

مهر

امروز برای بیرون آوردن کریستال های مورد علاقه خود (ما فیروزه و سنگ ماه را توصیه می کنیم)، شمع های معطر، دفترچه آرزوها و سایر ابزارهای جادویی است!

امروز، روزی است که باید با روح الهی وارد یک همکاری کیهانی شوید و نه تنها آنچه را که برای امسال تان می‌ خواهید، بلکه آنچه را که برای بقیه زندگی خود می خواهید، تجسم کنید.

به یاد داشته باشید که انجام ندادن هیچ کاری نیز، بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند تجلی است. بنابراین، زمانی را برای «گوش دادن» به زمزمه ها اختصاص دهید؛ به ایده ها و الهاماتی که به شما می رسد.

نیروهای اسرارآمیز با شما و از طریق شما کار می کنند تا شما را قادر سازند که بهترین زندگی را برای خود بسازید!

آبان

زیباست! دیدن رشد شما در کنار یکدیگر زیباست! دیدن شما در حال حمایت از سفر یکدیگر به سوی تمامیت زیباست. باشد که به شکوفایی خود ادامه دهید!

اما باید با شما روراست باشیم. اگرچه برخی از روابط منبع شادی و سعادت خالص هستند، اما برخی دیگر ممکن است شما را به روش‌ های مختلف مورد آزمایش قرار دهند.

هر کجا لازم است، حد و مرزهای خود را برای دیگری ترسیم کنید و بگذارید او هم سختی های عشق را بکشد.

آذر

در حالی که شما اینجا نشسته اید و به مهارت های خود شک می کنید و پتانسیل های خود را زیر سوال می برید، اطرافیان شما در بازی از شما جلوتر هستند.

ما نمی خواهیم شما را تهدید کنیم یا حس رقابت را در شما برانگیزیم. زیرا شما تنها رقیب خودتان هستید. بلکه به سادگی موهبت های ذاتی تان، و قدرت های فوق العاده تان را به شما یادآوری می کنیم.

آنچه که کارت‌ ها می‌ خواهند امروز بدانید، این است که شما با کم‌ کردن نور و درخشش ذاتی خود، دارید بی فایده و حیف می شوید. یادتان باشد کی هستید. رسالت مقدس خود را به خاطر بسپارید!

دی

شما در حالت جریان هستید. شما با آگاهی کیهانی در جریان هستید و با ریتم الهی می رقصید.

شما تشخیص می دهید که یک شاهرگ، یک رسانه، یک کانال هستید، وانرژی کیهان، اگر اجازه دهید در شما جریان خواهد داشت.

بنابراین، تمام تلاش خود را می کنید تا آنچه را که به شما و از طریق شما می آید به شیوه منحصر به فرد خود بیان کنید، و در عین حال، بایدها و نبایدها را کنار می گذارید.

فقط یک یادآوری: همیشه عیب و نقص ها، به روشی عجیب و غریب به داستان زندگی ما زیبایی و ظرافت اضافه می کنند! به رقصیدن با ریتم الهی ادامه دهید!

بهمن

ببینید! شروع برج دلو، فرصت های پرباری را به همراه دارد. فرصت‌ هایی که به شما کمک می‌ کنند تا سطح خود را بالا ببرید، و ذخیره مالی مورد نظر خود را ایجاد کنید.

بنابراین، به خودتان لطفی کنید و در حالی که شروع به انجام اقدامات الهام‌ بخش می‌ کنید، به چیزی که با آهنگ روح تان طنین‌ انداز می‌ شود، «بله» بگویید.

شما به اینجا آمده اید تا وحشی ترین، رام نشده ترین و جسورترین نسخه خودتان باشید. شما به اینجا آمدید تا بالاترین پتانسیل خود را آزاد کنید و بذرهای تغییر را در آگاهی جمعی بکارید. در جهت هدف خود اقدامی الهام بخش انجام دهید.

اسفند

در اینجا یک تئوری وجود دارد که باید با آن همراه شوید: زندگی «همیشه» به نفع شما کار می کند.

زندگی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که در زمانی که اینجا روی زمین هستید، یک تجربه عالی داشته باشید.

بنابراین، در حالی که دوباره به مسیر و هدف خود متعهد می شوید، پستی ها و بلندی ها را با عشق پشت سر بگذارید.

توانایی شما در تاباندن نورتان، و نشان دادن جسورترین و درخشان ترین نسخه خود در هر موقعیتی، یک ابرقدرت است.

و یک چیز دیگر! آن چیزی که فکرتان را مدتی است به خود مشغول کرده است، پتانسیل بالایی دارد. راهی برای سرمایه گذاری در آن پیدا کنید!

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان