فال ابجد | فال ابجد فردا

فال ابجد روزانه و طالع بینی از روی حروف ابجد 20 بهمن ماه | فال ابجد روزانه 20 بهمن ماه

فال ابجد خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ابجد روزانه  و طالع بینی از روی حروف ابجد 20 بهمن ماه | فال ابجد روزانه 20 بهمن ماه
کدخبر : 17803
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

فال ابجد روزانه خود را در ادامه بخوانید:

فال روزانه متولدین فروردین

امروز سعی کنید کمی وقت صرف کرده و به موقعیت مالی فعلی خود فکر کنید. آیا درآمد شما به اندازه ای هست که بتوانید بی آن که به خودتان بیش از اندازه فشار وارد کنید روزگار بگذرانید یا مجبور هستید خیلی از هزینه ها مانند هزینه ی تفریح، هدیه دادن و سفر را از برنامه ی خود حذف کنید؟ اگر بودجه تان به سختی برای گذران زندگی کفایت می کند وقت آن فرا رسیده است که در روش زندگی خود تجدید نظر کرده و کار و حرفه ی جدیدی را برای خود انتخاب کنید. یکی از دوستانتان از شما کمک مالی می خواهد، او را دریابید اما جوانب احتیاط را هم در نظر بگیرید، تا نه سیخ بسوزد نه کباب. سری را که درد نمی کند دستمال نبندید، وارد بحثی که به شما ارتباط ندارد نشوید، این روزها احساس می کنید که چیزی در زندگی‌تان کم است، اشتباه بزرگی است که اگر آن را در دیگران جستجو کنید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز برای رسیدگی به وضعیت سلامتی جسمی و روانی خود کمی وقت بگذارید. شما این اواخر آنقدر درگیر کارهایتان بوده اید که نسبت به این مسائل بی توجهی کرده اید و به این موضوع هیچ توجهی نداشته اید که سلامت جسمانی و روانی کاملا به هم وابسته هستند و اگر ذهن خود را بیش از اندازه با مسائل و مشکلات کاری درگیر کنید سلامتی جسم و بدن خود را نیز به خطر انداخته اید. چیزهایی مانند اضافه وزن، اعتیاد به هر چیزی و افسردگی همگی نشان دهنده ی این هستند که شما در زندگی خود به تعادل بیشتری نیاز دارید. از کسی که ترس آبرو ندارد تا جایی که می شود فاصله بگیرید و گرنه او آبروی شما را هم به بازی می گیرد. عزیزی را رنجانده‌اید و یک عذرخواهی به او بدهکار هستید، عذرخواهی کلام سحر آمیزی است که یک دنیا آزردگی را التیام می بخشد تا دیر نشده دست بکار شوید. در برخورد با موضوعی افراط کرده‌اید هر چه زودتر عقب نشینی کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز روز بسیار خوبی برای برنامه ریزی کردن خواهد بود، پس سر حوصله به کارهایی که می خواهید انجام دهید فکر کنید و ببینید چطور می توانید در این راه به موفقیت دست پیدا کنید. این کار باعث خواهد شد که احساس کنید کنترل امور زندگیتان در دست خودتان است و در نتیجه احساس آرامش کنید. اگر یک نقشه ی دقیق و حساب شده نداشته باشید رسیدن به اهدافتان می تواند حتی برایتان غیر ممکن شود. اهداف خوبی در سر دارید اما راه را اشتباه می روید، علت آن است که بیشتر اوقات پی بازیگوشی و شیطنت هستید، اگر به همین روال ادامه دهید آینده خوبتان را از دست می دهید. سرمایه قابل توجه به دستتان می رسد، مراقب باشید به درستی از آن استفاده کنید، همه تخم مرغ‌هایتان را در یک سبد نگذارید احتمالات و انتخاب های مختلف را بسنجید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز روز خوبی برای فکر کردن به اهداف بلندپروازانه تان می تواند باشد. فکر کردن به این که واقعا از زندگی چه می خواهید و چه انتظاراتی دارید می تواند در تعیین اهداف و به واقعیت تبدیل کردن رویاهایتان نقشی اساسی داشته باشد. وقتی اهداف خود را مشخص کنید دست یابی به آنها نیز بسیار ساده تر خواهد شد، کافی است تصمیم خود را گرفته و اولین قدم را بردارید. بقیه ی کارها خود به خود روبراه خواهند شد. ترس، نگرانی و نداشتن اعتماد به نفس چیزهایی هستند که تنها نقش بازدارنده می توانند داشته باشند و تا زمانی که خود را از بند آنها رها نکرده اید نمی توانید انتظار پیشرفت چندانی داشته باشید. خرید مورد نظرتان را به تعویق نیندازید، ممکن است دیگر فرصت خرید نداشته باشید. تا کی می خواهید گذشته رو مرور کنید از حال لذت ببرید و برای آینده بهتر برنامه ریزی کنید. بانی امر خیر خواهید شد و کسی به شما خبر می دهد که بسیار خوشحالتان می کند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز تصمیم گیری برای شما کمی سخت تر از همیشه شده است و نمی دانید چه انتخابی برای شما بهترین گزینه ی ممکن خواهد بود. شاید دیگران شما را به بدگمانی و وسواس محکوم کنند، اما خودتان می دانید که این احتیاطی که دارید به خرج می دهید شما را از پشیمانی های بعدی نجات خواهد داد. اگر شخصی یا موقعیتی باعث شده است که دچار شک و تردید شوید به احتمال زیاد شما هر چند ناخودآگاه، دلیل خوبی برای این تردید خود دارید. همه ی جوانب را به دقت در نظر بگیرید و هر چقدر که لازم می دانید احنیاط کنید. شادی های خودتان را منحصر به شادی یک شخص دیگر نکنید، خودتان را خوب بشناسید و برای خودتان ارزش بیشتری قایل شوید. پی آنچه خوشحالتان می کند بروید، امکان بازگشت زمان و تغییر آن وجود ندارد به آنچه به خودتان می گویید عمل هم بکنید. یک معامله انجام خواهید داد، خرید یا فروش برای شما هرچه که باشد برای شما خوب است.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز شما احساس می کنید که باید از اهداف و انگیزه های خود دفاع کنید و این اصلا برایتان خوشایند نیست چون نمی توانید درک کنید که چرا باید چنین کاری را انجام دهید. سعی کنید رفتارها و واکنش های ناخوشایند دیگران را به خود نگیرید و در مورد هیچ چیزی بیش از اندازه ی لازم به کسی توضیح ندهید. در واقع اگر ضروری نیست اصلا هیچ چیز را به هیچ کس توضیح ندهید. شما مجبور نیستید تک تک حرکات و رفتارهای خود را برای دیگران توجیه کنید. سعی کنید کمی با خودتان تنها بمانید و با گوش کردن به صدای احساسات و افکارتان به خودتان انرژی ببخشید. یک قول قدیمی بر شانه‌تان سنگینی می کند، حالا فرصت جبران است ادای دین کنید. نتیجه یک بحث به نفع شما تمام می شود و از جلسه یا دادگاه برنده بیرون می آیید. موضوعی شما را بسیار ناراحت کرده است که اگر در خصوص آن عاقلانه رفتار کنید مشکل حل خواهد شد. روزهای مهر و محبت هم بالاخره از راه می رسد.

فال روزانه متولدین مهر

آیا شخصی در زندگیتان وجود دارد که گاه و بیگاه ذهنتان را به خود مشغول می کند؟ اگر جوابتان مثبت است وقت آن فرا رسیده است که با این شخص صحبت کنید. خواه مشکلی بین شما وجود داشته باشد که باید حل شود، خواه احساس عاششقانه ای نسبت به این شخص داشته باشید که تا کنون از او مخفی نگه داشته اید، حالا دیگر وقت آن رسیده است که این موضوع مطرح شود. اگر نمی توانید به طور حضوری و مستقیم حرف هایتان رابا او در میان بگذارید با او تماس گرفته و یا برایش پیام بفرستید. دست به جیبتان ببرید و برای انجام یک کار خیرخواهانه داوطلب شوید. نسبت به رابطه عاطفی‌تان خوشبین باشید بدبینی و بد دلی فقط زندگی را برایتان سخت تر می کند. یک جابجایی مکانی در شغل یا سکونت برایتان پیش می آید که باید به فال نیک بگیرید. زندگی خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. شرایط زندگی افراد یک امر نسبی است.

فال روزانه متولدین آبان

با این که معمولا خیلی اجتماعی تر و تندروتر هستید امروز برخلاف همیشه محافظه کار شده اید. این وضعیت شما ممکن است ناشی از شرایط کیهانی موجود باشد، اما اگر از آن به خوبی استفاده کنید نه تنها بد نیستند بلکه می توانند به نفعتان نیز باشند. این حالت باعث می شود در انتخاب اهداف خود و برنامه ریزی برای آنها جدیت بیشتری از خود نشان دهید. شما در حال حاضر نسبت به مسائل اجتماعی و فعالیت های انسان دوستانه علاقه و توجه زیادی پیدا کرده اید و احساس می کنید که باید به آنهایی که به اندازه خودتان در زندگی خوش شانس نبوده اند کمک کنید. کسی که از این شاخه به آن شاخه می پرد به درد شما نمی خورد. از کسی که می خواهد به هر شکلی مرکز توجه همگان باشد فاصله بگیرید. تنها بودن همیشه بد نیست، شاید وقت آن رسیده که به خودتان بیشتر توجه کنید. امروز فکری بسیار جالب و مبتکرانه به ذهنتان خطور می کند، برای به حقیقت پیوستن آن راهی پیدا کنید از سود آن بهره‌مند خواهید شد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز روی خودتان تمرکز کنید. شما فردی بسیار سخاوتمند و گاهی میزان این سخاوت و بخشندگی شما تا حدی زیاد می شود که به اشتباه می افتید و بیش از حد توان خود برای کمک کردن به دیگران و حل مشکلات آنها وقت و انرژی می گذارید. در نتیجه انرژی و تمرکز کافی برای رسیدگی به کارهای خودتان و مشکلاتی که به توجه شما نیاز دارند برایتان باقی نمی ماند. حداقل امروز وقتتان را به خودتان اختصاص دهید و روی مسائل و مشکلات شخصیتان تمرکز کنید. وقتی امید هست چرا ناامیدی. هنوز فرصت و زمان زیادی دارید تا به خواسته های به حق خودتان برسید، شما ظرفیت و توانایی تغییر را دارید و می توانید آینده را تغییر دهید. در مورد مشکل اخیر درایت و کاردانی شما به دادتان می رسد و مشکل را برایتان برطرف می کند. اگر چیزی را می خواهید باید بهای آن را بدهید.

فال روزانه متولدین دی

امروز روز بسیار خوبی است تا برای خودتان برخی اهداف جدید تعیین کنید. آخرین باری که این کار را کردید چه زمانی بود؟ خیلی از ما فکر می کنیم که روز سال نو و روز تولدمان تنها روزهایی هستند که باید تصمیم های بزرگ و اساسی بگیریم و برای تحول زندگی خود برنامه ریزی کنیم، اما در واقع این کار را می توانید در هر روزی که بخواهید انجام دهید. در واقع عاقلانه ترین کار ممکن این است که به طور مرتب اهداف و برنامه های خود را بازبینی کرده و تغییرات لازم را در آنها ایجاد کنید. اگر بد لجی نکنید گره از کارهایتان باز می شود. برای انجام یک وصلت پیش قدم می شوید. شما سفره‌تان همیشه پهن است برای همین درهای برکت در زندگی‌تان همیشه باز است. از فشارهای مالی این چند وقت نترسید، این دوران می گذرد اندکی صبور باشید و به خودتان ایمان داشته باشید. منتظر یک تماس تلفنی مهم باشید

فال روزانه متولدین بهمن

امروز یک نفر از اطرافیانتان باعث آرامش و راحتی خیال شما خواهد شد. این شخص ممکن است فردی باشد که برای شما آشناست، اما به احتمال زیاد اصلا فکرش را هم نمی کرده اید که در چنین موقعیتی در کنارتان باشد. شما معمولا ترجیح می دهید که زیاد حرف نزنید و سکوت خود را حفظ کنید و به همین دلیل هم نمی توانید اشخاصی که سعی دارند به شما نزدیک شوند را ببینید، اما این بدان معنا نیست که آنها هم شما را نمی بینند. عشق در راه است اگر درها را نبندید، خودتان را دست کم نگیرید و به کم هم راضی نشوید. سفری پیش رو دارید و بعد از سالها چشمتان به دیدن عزیزانتان روشن می شود. از خودتان بپرسید در برابر توقعی که دارید چه کرده‌اید؟ این سوال را از منظر خودتان جواب ندهید، از کسی که درست می شناسیدش بپرسید و بخواهید تا واقعیت را به شما بگوید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز رفتار شما نسبت به همیشه تهاجمی تر و عصبی تر شده است. این رفتار شما ممکن است در به دست آوردن آنچه می خواهید به شما کمک کند، اما اگر احتیاط کافی نداشته باشید افرادی که برایتان خیلی عزیز هم هستند از دست شما ناراحت و دلخور خواهند شد. شما از آن دسته آدم هایی نیستید که حاضر هستند برای بالا رفتن از پله های ترقی روی دیگران و حقوقشان پا بگذارند، پس بهتر است قبل از برداشتن یک قدم اشتباه تمام راه های ممکن برای دست یابی به اهداف خود را مورد بررسی قرار دهید. با شخص عزیزی که راه دور دارید تماسی بگیرید و احوالش را بپرسید شما می دانید راه حل چیست و می دانید که از پس آن به تنهایی بر نمی آیید، به جای آنکه کاسه چه کنم چه کنم به دست بگیرید بنشینید برنامه ریزی کنید و از کسانی که می توانند کمکتان کنند کمک بخواهید، خواهید دید همه چیز با سرعت فوق‌العاده ای پیش خواهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان