تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | جرات داری با شیطان درونت روبروشی؟ یک حیوان انتحان کن تا بگم جنبه تاریکت چیه

نگران نباشید، این تست پیشگویی نیست؛ بلکه از روی معیارهای روانشناسی درون شما را تجزیه و تحلیل خواهد کرد. آماده رویارویی با ترس‌های خود هستید؟ آیا می‌خواهید شیاطین درونی تان را کشف کنید. با ما همراه باشید تا سفری هیجان‌انگیز در قسمت تاریک شخصیتتان داشته باشیم.

 تست شخصیت شناسی | جرات داری با شیطان درونت روبروشی؟ یک حیوان انتحان کن تا بگم جنبه تاریکت چیه
کدخبر : 17694
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

شیطان درونی‌ات را کشف کن :

تست شخصیت شناسی: یک حیوان را انتخاب کن تا جنبه تاریک شخصیتت را آشکار کند

اگر گربه سیاه را انتخاب کردید

گربه ها در فرهنگ ها با هنرهای تاریک ارتباط دارند. در فرهنگ‌های متنوع، گربه‌ها موجوداتی بین دنیای مردگان و زنده‌ها هستند. برخی معتقدند که اگر گربه سیاه از مسیر شما عبور کند، بدشانسی خواهید آورد.

با وجود این بارهای منفی، گربه‌های سیاه نشان دهنده رمز ، ظرافت، نیرو، بی‌نهایت و سکوت هستند. اگر گربه سیاه شما را جذب کرده، شخصیت شما دو طرفه است. از یک طرف شما شخصی آرام، شیرین، مودب و بازیگوش هستید و از طرف دیگر می‌توانید وحشی و سرکش شوید.

اگر خرس را انتخاب کردید

شخصیت خرس نشان‌دهنده مبارزه و قدرت است. خرس نشان دهنده رهبری، شجاعت، خوش بینی و بزرگی است.

اگر خرس را انتخاب کردید، پس قدرت و موقعیت از نظر شما اولویت است و گاهی گرسنگی برای قدرت ممکن است شما را تحریک کند. شما انعطاف پذیر هستید، اما راه های شما برای رسیدن به هدفتان همیشه مشروع نیستند. ممکن است از قدرت و موقعیت خود سوء استفاده کنید.

اگر کلاغ را انتخاب کردید

کلاغ در برخی فرهنگ ها به عنوان پیام آور اخبار بد است؛ با اینحال کلاغ ها موجودات باهوشی و سازگار هستند.

اگر جذب کلاغ شدید، به این معنا است که تاریکی درونتان را می‌توانید پنهان کنید. شما با شرایط اطراف خود سازگار هستید. تا زمانی که شخصی شما را تحریک نکنند یا صدمه نزنند، به مردم آسیب نمی‌رسانید.

اگر گرگ را انتخاب کردید

گرگ حیوانی تاریک و مرموز است. برخلاف تصور گرگ ها موجوداتی بسیار دوستانه هستند. این حیوانات با گروه خود وابستگی های عاطفی دارند و همیشه دسته جمعی حرکت می‌کنند.

واقعیت دیگر در مورد گرگ این است که این حیوانات صلح طلب هستند و از جنگیدن فراری‌اند. آنها زمانی پرخاشگر می‌شوند که تحریک شوند. اگر گرگ شما را جذب کرده، شما بی آزار هستید. اما اگر تحریک یا تهدید شوید، می توانید بسیار وحشی شوید. دوستی و وفاداری شاخصه شما است؛ اما اگر تحریک شوید، خشم شما غیرقابل کنترل است.

اگر کرکس را انتخاب کردید

کرکس یک پرنده لاشخور است که قربانیان را بی رحمانه شکار می‌کند. اگر این حیوان شما را جذب کرده، شما در زیر لایه های شخصیت خود یک جنبه تاریک و ترسناک دارید.

شما در برخورد با دنیا زیرکانه عمل می‌کنید و اگر کسی شما را تحریک کند؛ واقعاً وحشی می‌شوید اما فقط برای کسی که سزوار آن است.

اگر خفاش را انتخاب کردید

خفاش در طول روز ناپدید شده و در شب ظاهر می‌شود و به صورت وارونه از پشت بام ها آویزان می‌شود.

اگر خفاش حیوان مورد علاقه شما است، پس شخصیتی چند لایه‌ای هستید. شما به هنجارهای اجتماعی محدود نیستید. جنبه تاریکی دارید و دیدگاه ها، رفتار و حتی حس شوخ طبعی شما این را نشان می‌دهد. شما شکاک هستید و به کسی اعتماد ندارید.

اگر پلنگ سیاه را انتخاب کردید

در فرهنگ های مختلف پلنگ سیاه بسیار مورد احترام است. اگر پلنگ سیاه حیوان انتخابی شما بود، شما فردی اسرارآمیز و قدرتمند هستید. شما شخصیتی وحشی و فوق العاده ماهر دارید و همیشه از عزیزان خود محافظت می‌کنید. اگر کسی شما را تحریک کند، بسیار وحشیانه رفتار خواهید کرد.

اگر عنکبوت بیوه سیاه را انتخاب کردید

بیوه های سیاه زهر خطرناکی دارند و به خاطر خوردن جفت خود معروف هستند. آنها قربانیان خود را به دام می اندازند و نیش می‌زنند و منتظر می‌مانند تا بمیرند.

اگر یک بیوه سیاه‌ شما را جذب کرده؛ شما واقعاً شخصیت تاریکی دارید. اگر تحریک شوید؛ بسیار خطرناک و کشنده هستید.

شما بسیار زیرکانه برنامه ریزی می‌کنید. اول، احساس امنیت کاذب به دیگران می‌دهید و هنگامی که او گاردش را رها کرد، به آرامی شروع تار خود را می‌بافید و او را اسیر می‌کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان