تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک ماندلا انتخاب کنید تا بگم بزرگترین اولویت شما برای زندگی چیه

شناخت ویژگی های شخصیتی افراد از جمله دغدغه هایی بوده است که همواره بشر به آن فکر کرده است. روان شناسان و جامعه شناسان همواره تلاش کرده اند تا نسخه ای در این زمینه ارائه دهند. بوجود آمدن ابزارهای مختلف سنجش شخصیت و رفتارها و … از جمله فعالیت هایی بوده است که در این زمینه داشته اند. روان شناسان معتقدند که تست های شخصیت شناسی تصویری قادرند برخی از ابعاد شخصیتی آدمها را افشا کنند.

 تست شخصیت شناسی | یک ماندلا انتخاب کنید تا بگم بزرگترین اولویت شما برای زندگی چیه
کدخبر : 17691
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

تست شخصیت مبتنی به انتخاب ماندالا:

بنا به گفته ایشان، این تصاویر براساس یک رویکرد مطالعه ای بوجود آمده است. رویکردی که در آن، هر فردی ممکن است واکنشی یکسان از خود نشان دهد. بر همین اساس می شود ویژگی شخصیتی آدمها را تا اندازه ای شناخت و تعریف نمود. در تست شخصیت مبتنی به انتخاب ماندالا می توانید خود و الویت های زندگی تان را شناسایی کنید.

ماندالاها دایره‌هایی نمادین برای تمرکز بر خویشتن و جستجو در درون انسان هستند. مرکز دایره جدول ماندالا برای تمرکز در حین مراقبه دینی بکار می‌رود. اشکال متقارن هندسی ماندالا خودبخود توجه شخص را به مرکز دایره جذب می‌کنند.

تست شخصیت مبتنی به انتخاب ماندالا

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

تفسیر تست شخصیت مبتنی به انتخاب ماندالا

تست امروز، تستی خاص با نتایج شگفت انگیز است که حتما باید آن را امتحان کنید. تصویری که از نظر شما جذاب تر است را انتخاب کرده و سپس تفسیرها را مطالعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

تصویر شماره 1

در صورتی که تصویر ماندالای شماره 1 را انتخاب کردید: اولویت شما کار و حرفه ای است که انتخاب کردید و رسیدن به موفقیت برایتان اهمیت زیادی دارد. داشتن موقعیت خوب در جامعه برای شما بسیار مهم است. شما اهداف خاصی دارید و می دانید چگونه به آنها برسید.

تصویر شماره 2

در صورتی که تصویر ماندالای شماره 2 را انتخاب کردید: اولویت شما عشق است. شما بیشتر روی خانواده و دوستان خود متمرکز هستید. افرادی مانند شما به دلیل توانایی شما در یافتن زبان مشترک با دیگران در جامعه بسیار مورد احترام هستند.

تصویر شماره 3

در صورتی که تصویر ماندالای شماره 3 را انتخاب کردید : شما روی خودسازی متمرکز هستید. این می تواند ظاهر و روح را همزمان در بر بگیرد. شما سعی می کنید به قلب خود گوش دهید و آنچه را که می گوید دنبال کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان