چیستان | اون چیه هم تو آشپزخونه هست هم تو دریا؟

به نظر شما جواب این چیستان چی میتونه باشه؟ اصلا چنین چیزی وجود خارجی دارد یا خیر؟

چیستان | اون چیه هم تو آشپزخونه هست هم تو دریا؟
کدخبر : 17612
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

چیستان‌ها سوالات جذابی هستند که ذهن خواننده را به چالش می‌کشند. دقیقا هدف طراح چیستان از مطرح کردن چنین سوالی همین است که خواننده از همه حواس خود برای حل سوال استفاده کند. ذهن درگیر پاسخگویی شده و بدین ترتیب فعال و پویا باقی خواهد ماند.

به همین دلیل است که حل روزانه چیستان یا معماهای هوش به افراد در سنین بالا توصیه می‌شود. این کار می‌تواند با فعال نگه داشتن مغز بروز بیماری‌های زوال عقل همچون آلزایمر را به تعویص بیندازد. در این بخش از مجموعه چیستان‌های ستاره سوالی را برای کاربران عزیز مطرح کردیم که شاید بتواند چند دقیقه‌ای آن‌ها را به فکر فرو برد. به نظر شما پاسخ سوال چیست؟

چیستان آشپزخانه و دریا

آن چیست که هم در آشپزخانه وجود دارد و هم درون دریا؟

.

.

.

.

.

.

.

.

کاربر عزیز ستاره هنوز به جواب درست نرسیده‌اید؟ بیشتر فکر کنید و عجله نکنید. برای دیدن پاسخ کمی پایین بروید.پاسخ چیستان آشپزخانه و دریا

بله کاملا درست حدس زدید. آن چه که مشترک بین دریا و آشپزخانه است اسفنج است. اسفنج دریایی یکی از جانوران بی مهره‌ای است که در اعماق دریاها زندگی می‌کند.

چیستان‌ها به عنوان یک فعالیت سرگرم‌کننده و آموزشی محسوب می‌شوند. آن‌ها مهارت‌های مختلفی را تقویت می‌کنند، از جمله تفکر منطقی، استدلال، حل مسئله، خلاقیت و همکاری در گروه. علاوه بر این، چیستان‌ها باعث تحریک ذهن و افزایش تمرکز و توجه می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان