فال شمع | فال شمع فردا

فال شمع 11 بهمن ماه | فال شمع 11 بهمن ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال شمع روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید و از آینده خود با خبر شوید.

فال شمع 11 بهمن ماه | فال شمع  11 بهمن ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 17600
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

فال شمع روزانه خود را در ادامه میخوانید:

فال شمع روزانه فردا متولدین فروردین

امروز روز نسبتا آرام و خوشایندی برای شما خواهد بود، حتی ممکن است از دوستان و یا اعضای خانواده تان هدایایی دریافت کنید که نشان دهنده ی عشق و محبت آنها نسبت به شماست. این کار آنها باعث خوشحالی و اطمینان خاطر شما خواهد شد. امروز تقریبا جای هیچ گونه نگرانی نیست و کمی ریسک کردن ارزش آنچه در مقابل به دست خواهید آورد را دارد.

فال شمع روزانه فردا متولدین اردیبهشت

خیلی مهم است که بدانید هنوز هم باید در یک زمینه هایی پیشرفت کنید و دست از تنبلی کردن بردارید اگر امروز جایی مجبور به عذرخواهی شدید، حتما عذرخواهی کنید تاکسی از رفتار شما برداشت بدی را نداشته باشد. شخص مقابل شما در یک وضعیت خوب احساساتش را بیان میکند باید لحظه ای صبر کنید و پیام های ظریفی را که پشت کلمات بی پایان نهفته است بشنوید وبعد تصمیم بگیرید.

فال شمع روزانه فردا متولدین خرداد

امروز این طور به نظرتان می رسد که روند فعالیت هایتان در محل کار به چرخه ای تکراری و خسته کننده تبدیل شده است. واقعیت این است که شما به دنبال چیز جدیدی هستید که یک بار دیگر باعث شود زحماتتان هم روحتان و هم حساب بانکیتان را به وضعی برسانند که انتظارش را دارید. خوشبختانه برای رسیدن به این وضعیت شما مجبور نیستید شغل خودتان را تغییر بدهیدامروز یک تغییر کوچک می تواند اثراتی بزرگ روی فرداهای شما بگذارد و به خواسته هایتان نزدیک میشوید.

فال شمع روزانه فردا متولدین تیر

شما آدمی هستید که دائما در حال مقایسه خود با دیگران هستید و همش به این فکر می کنید که چرا دیگری از من بهتر است، این کار شما به مرور زمان باعث وسواس فکری شده و نمی گذارد مسیر موفقیت خود را پیدا کنیدشما باید اینگونه آدم های موفق را الگوی خود قرار دهید نه اینکه آن ها را با خود مقایسه کنید. در زمینه عاطفی فراموش نکنید که با خواهش و التماس و زور نمی توانید دل کسی را بدست بیاورید، پافشاری بی مورد شما وقت تلف کردن و از دست دادن فرصت های دیگر است به زودی به شخص بهتری برخورد میکنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین مرداد

اگر برای مدتی طولانی به فکر نقل مکان به شهر، استان و یا حتی کشور دیگری بوده اید امروز روز خیلی خوبی برای فکر کردن به این موضوع خواهد بود ببینید این کار چه تأثیراتی روی زندگی حرفه ای، خصوصی و خانوادگیتان خواهد داشت و آیا اصلا بقیه ی اعضای خانواده دلشان می خواهد با شما همراه شوندیا نه. یادتان باشد فرصت های بزرگ وقتی به سراغ ما می آیند آنقدر محکم در نمی زنند که ما فکر کنیم فرقی با بقیه دارند و همین باعث می شود که بیشتر اوقات آنها را به راحتی از دست بدهیم.

فال شمع روزانه فردا متولدین شهریور

شما امروز خوشبختانه با چنان اشتیاقی در انتظار آینده هستید که هیچ هراس و تردیدی در خود احساس نمی کنید با این حال ممکن است کمی در شرایط فعلی حس غریبی داشته باشید، ولی خیلی زود خواهید توانست خودتان را با تغییرات به وجود آمده تطبیق دهید و رفتار درستی داشته باشید. اگر موفقیت برایتان اهمیت دارد باید خودتان را برای شکست نیز آماده کنید اگر با یک بار و دو بار به نتیجه دلخواهتان نرسیدید نا امید نشوید و باز هم تلاش کنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین مهر

امروز روزی فوق العاده برای سر و کله زدن با مشکلات کوچکی که در زندگی روزمره تان دارید خواهد بود از تعمیرات لوازم خانگیتان گرفته، تا مشکلات پیش افتاده ای که در وضعیت جسمانیتان دارید و یا خرده حساب هایی که باید به آنها رسیدگی کنید. همه و همه خیلی راحت تر و سریع تر از آنچه خودتان انتظارش را دارید خواهند شد، اما به شرط آنکه همین امروز برای حل آنها دست به کار شوید و کار امروز را به فردا نیندازید.

فال شمع روزانه فردا متولدین آبان

امروز با افراد جدیدی ملاقات میکنید و با شخصیت های جدید آشنا میشوید ملاقات های جدید می تواند شما را با انسان های جالب آشنا کند و معاشرت با آنها دید شما را نسبت به خیلی از مسائل عوض میکنند. اما حواستان باشد که اعتقادات و ارزش های خود را برای رسیدن به چیزهایی کم ارزش تر از دست ندهید و راه درستی را درپی تصمیمات درستی بروید.

فال شمع روزانه فردا متولدین آذر

ممکن است موضوعی باعث عصبانیت شما شود عصبانی شدن به خاطر دلایل واهی فقط تلف کردن انرژی است، اما شما قادر نیستید با پنهان کردن فشارها و سختی‌های زندگی احساسات خود را بروز ندهید. بهتر است برای خالی کردن دلتان از روش دیگری که لطمه ای بسلامتی شما نزند استفاده کنید ، موفقیت خوب مالی در انتظارتان هست که شادی حاصل از آن حالتان را خیلی بهتر میکند.

فال شمع روزانه فردا متولدین دی

حتی اگر دیگران به شما بگویند که دارید کار درست را انجام می دهید، باز هم این گفته ی آن ها شما را قانع نخواهد کرد یکی از مشکلات امروزتان این است که در هر تصمیمی دچار تردید می شوید و خرابی به بار می آورید از یک دید شخصی به این قضیه نگاه نکنید، بهتر است همه چیز را بی طرف بررسی کنید تا مشکل را بفهمید وآن را حل کنید. بهتره که برای مدتی از محیط های پرتنش دور بمانید و اوقاتی را در محیطی آرام سپری کنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین بهمن

شاید روزتان را با خیال راحت شروع کنید، اما ممکن است یک نفر کاری کند که باعث واکنش شدید شما شود بهتر است اگر اذیت می شوید این احساس خود را پنهان نکنید، زیرا با پنهان کردن فقط به تشدید آن کمک کرده اید. نباید احساسات تان را سرکوب کنید چیزی را که اذیت تان می کند با ملایمت توضیح دهید، به این ترتیب طرف مقابل تان هم می فهمد و آرامش برقرار خواهد شد.

فال شمع روزانه فردا متولدین اسفند

در محیط خانواده درگیر مشکلات و بحث های جدی خواهید شد مجبور به تصمیم گیری مهم یا حل و فصل اختلاف خواهید بودفراموش نکنید که از همسرتان نظر بخواهید زیرا همه اینها به او نیز مربوط می شود. ایده آل های بسیاری در سر دارید و می خواهید که همه چیز عالی باشد، اما باید بدانید که رویاهای رنگارنگ شما حد و حدودی دارند این قدر تخیلی نباشید، سعی کنید همین زیبایی هایی را که پیش پای تان وجود دارد ببینید باید یاد بگیرید تا دیر نشده حقیقت را درک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان