فال ابجد | فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه و طالع بینی از روی حروف ابجد 28 دیماه | فال ابجد روزانه 28 دیماه

فال ابجد خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ابجد روزانه  و طالع بینی از روی حروف ابجد 28 دیماه | فال ابجد روزانه 28 دیماه
کدخبر : 17321
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

فال ابجد روزانه خود را در ادامه بخوانید:

 

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

محبتتان به شخصی را دست کم نگیرید. دوستی با حرف یل رفتارش شما را چنان عصبانی می کند که از کوره در می روید؛ آرام باشید و سعی کنید تا همه جوانب را نسنجیده اید دوباره وارد بحث با این شخص نشوید. انجام یک معامله به نفع شما تمام می شود. به یک سفر کوتاه می روید.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

شخصی برای کمکی که به او کرده اید از شما قدردانی می کند. پیشرفت در یک کار دلگرمتان می کند. تا می توانید حواستان به تصمیم های کوچکی که می گیرید باشد. هنگامی که پای عشق و عاشقی وسط بیاید بهتر است در تصمیم گیری های مهم به جای عقل قلبتان را راهنما قرار دهید.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

در رابطه با درگیری های کاری اخیر اگر تمرکز بیشتری به کار نبرید و مسئولیت هر روز را همان روز به پایان نرسانید و وقتتان را به جای کار در تفریح بگذرانید گرفتاری طولانی مدتی برای خود ایجاد خواهید کرد. خرید یا فروش چیزی برای شما خیر و برکت خواهد داشت.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

از شخصی که حقیقت را از شما پنهان می کند همین امروز فاضله بگیرید. کمک به دیگران خوب است اما تا جایی که خودتان محتاج کمک گرفتن نشوید. در رابطه احساسی، طرف مقابلتان و شرایطش را بدون غرض نگاه کنید تا کمتر دچار بحث شوید. بحث رابطه تان را سرد می کند.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

خودتان را وادار کنید تا چیزی نو یاد بگیرید، فرقی نمی کند هنری یا فرهنگی یا علمی، مهم این است که ذهنتان را فعال نگه دارید و به جلو پیش بروید. یک جا ماندن و درجا زدن شما را افسرده می کند. لطفتان به شخصی بیش از آنچه که فکر می کنید او را خوشحال می کند.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

شنیدن خبری به همتان می ریزد. روی خود را برگردانید و این خبر را نشنیده بگیرید، در زندگی تان تاثیری ندارد. بحثی کاری پیش می آید، با حفظ خونسردی و آرامشتان این بحث را ادامه بدهید. حق با شماست. مراقب شخصی که امروز هست و فردا نیست باشید.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

یک حرف را صد بار نباید تکرار کرد. همین امروز رها کنید. خبر سلامتی شخصی بسیار خوشحال تان خواهد کرد. از یک پیشنهاد سفر استقبال کنید. شما در حال حاضر به شدت نیاز به تمدد اعصاب دارید. سعی کنید با هوشیاری دوست را از دشمن تشخیص دهید.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

از رفتار شخصی خوشتان نیامده، او را قضاوت نکنید. برای هر کسی ممکن است موقعیتی پیش بیاید که دست به کارهای عجیب یا نادرستی بزند، حتی خود شما. به جای قضاوت به او کمک کنید. شنیدن یک خبر به دلتان نور امید می اندازد. صبور باشید.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

بار دیگر آرامش خود را به دست آورده و می توانید قضاوت صحیح نموده و در تصمیم گیری هایتان از قلب و منطق یکسان استفاده کنید. همین امر باعث می شود که بتوانید در رابطه عاطفی تان روزهای شادتری را تجربه کنید. دوستی که بیمار است و نگرانش هستید، کسالتش برطرف می شود.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

یک میهمان عزیز خواهید داشت. برای آمدن این مهمان بسیار تدارک خواهید دید. به افراد خانواده بخصوص خانواده خودتان، اجازه دخالت بیش از حد در زندگی خصوصی تان را ندهید. برای انجام کاری که برای تان بسیار مهم است به سفری کوتاه خواهید رفت. احتیاط کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

هر حرفی را به خودتان نگیرید تا این همه با خودتان درگیر نباشید. برای خودتان وقت بگذارید و به پیاده روی بروید. مشغول انجام یک کار هنری بشوید. کتاب بخوانید یا گوش کنید. خودتان باشید و و از آنچه که هستید راضی و خوشحال باشید. خبرهای خوشی دریافت خواهید نمود.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

برای ساختن چیزی باید انگیزه داشته باشید و آستین خود را بالا بزنید. می توانید با همکاران تبادل نظر نموده و کارها را زودتر به پایان برسانید. اگر فرصت می کنید به کارهایی بپردازید که ارتباط مستقیم با بچه ها و تعلیم و تربیت آنها دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان