قیمت دلار | قیمت روز دلار

قیمت دلار افزایش یافت | قیمت روز دلار 26دی ماه

قیمت دلار در شروع چهارمین روز هفته افزایشی شد. این در حالی بود که طی روزهای اخیر، بانک مرکزی تلاش کرده بود قیمت دلار را کاهش داده و در کانال‌های پایینی تثبیت کند. با این حال سیگنال‌های سیاسی بامداد امروز، قیمت دلار را افزایشی کرد. معامله‌گران تصور می‌کنند تنش در منطقه بالا خواهد رفت و روند قیمت دلار صعودی است.

قیمت دلار افزایش یافت | قیمت روز دلار 26دی ماه
کدخبر : 17309
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

دلار در شروع معاملات امروز با افزایش قیمت بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش دلار با افزایش ۲۹۰ تومانی در حال پیشروی در کانال ۵۲ هزار تومانی است و با قیمت ۵۲ هزار و ۶۵۰ تومان معامله می‌شود.

امروز سه‌شنبه قیمت دلار در بازارهای مجاور نیز افزایش داشت. درهم امارات با رشد ۵۰ تومانی بازگشایی شد و روی قیمت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومانی در حال معامله است. قیمت دلار سلیمانیه با رشد ۴۰۰ تومانی وارد کانال ۵۳ هزار تومانی شد. این اسکناس با رقم ۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان در حال معامله است. دلار هرات نیز یک پله پیشروی دارد و با رشد ۳۵۰ تومانی در سطح قیمتی ۵۳ هزار و ۱۷۰ تومانی قرار دارد.

گفتنی است امروز قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۶ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۶ تومان است. قیمت این اسکناس همانند دو هفته اخیر همچنان بدون تغییر قیمت عرضه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان