فال تاروت | فال تاروت کبیر

فال تاروت کبیر 19 دی | فال تاروت کبیر 19 دی شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال تاروت کبیر روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال تاروت کبیر 19 دی | فال تاروت کبیر 19 دی شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 17105
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: علی پارسا

از گذشته فال تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی قلمداد می‌کنند. فال تاروت  دارای ۲۱ خال حکم متمایز ویک کارت به نام «دلقک» نیز می‌باشد.فال تاروت از ۴ دسته خال که هر کدام شامل ۱۰ کارت شماره دار (از آس تا ۱۰) و ۴ کارت تصویر دار است، تشکیل می‌شود. کارت‌های خال فال تاروت  در واقع معادل کارت‌های شاه، بی بی و سرباز  پاسور است. در ادامه میتوانید فال تاروت روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

 

فال تاروت 19 دی متولدین فروردین

در زندگی با ملایمت، با لطافت و با عشق حرکت کنید. درک کنید که توانایی شما برای نرم و ملایم بودن در این دنیای سخت، بزرگترین ابرقدرت شما در حال حاضر است.

به این ترتیب، کارت ها همچنین به شما یادآوری می کنند که حال و هوای شما، افرد اطراف تان را جذب می کند.

بنابراین، اعتماد داشته باشید که قرار گرفتن در فضای پذیرش، شما را قادر می‌ سازد تا افرادی که همدم تان هستند و عنصری از شادی و درخشش را وارد زندگی تان می کنند، جذب کنید.

فال تاروت 19 دی متولدین اردیبهشت

شما زمان زیادی را در ذهن خود صرف کرده اید. ناگفته نماند که باید احساسات تان نیز، روشنفکرانه باشد. این امر نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق چیزهایی دارد که به هیچ وجه برایتان مفید نیستند و دیگر به شما خدمت نمی کنند.

این پیام را به عنوان یادآوری برای سفر به اعماق قلب خود در نظر بگیرید، تا به خود اجازه دهید آسیب پذیر باشید، و مسیر خود را از طریق دردی که در این لحظه دوباره ظاهر می شود پیدا کنید.

اگر سعی کنید به جای سرزنش خود، از تمرینات بهتری جهت برقراری ارتباط با قلب تان کمک بگیرید.، قادر خواهید بود راه حل های بلندمدتی پیدا کنید.

فال تاروت 19 دی متولدین خرداد

اگر انتظار دارید که کل مسیر دیده شود، ممکن است ناامید شوید. چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که وقتی اوضاع کمی گیج کننده می شود، خودتان آن را انتخاب کرده اید.

شما این شرایط را در زندگی خود به عنوان راهی برای بهبودی، تغییر شکل یافتن و قدم گذاشتن به مجسم ترین نسخه خود جذب کرده اید.

بدین روش از شما خواسته می شود تا سطح خود را بالا ببرید و به طور کامل برای رویاهایتان ظاهر شوید. اطمینان داشته باشید که کمک و منابعی که در هر مرحله به آن نیاز دارید، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

فال تاروت 19 دی متولدین تیر

شما احساس می کنید در زندان هستید. احساس می کنید در حبس واقعیت خود، و زندگی ای که برای خود ساخته اید، قرار دارید.

وقتی همه چیز برایتان تیره و تار می شود، چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که در این زندگی مرگ و تولدهای زیادی را تجربه کرده اید. این که دیگر همان کسی نیستید که در شروع این سفر بودید.

اینکه انتظار داشته باشید رویاهایتان بدون تغییر باقی بمانند، کمی غیر واقعی خواهد بود.

بنابراین، مقاومت را کنار بگذارید و زندگی را با شرایط خوب و بدش بپذیرید. روح به شما این فرصت را می دهد که لایه دیگری را جدا کنید و به حقیقت خود نزدیک شوید.

فال تاروت 19 دی متولدین مرداد

کائنات هرگز چیزی را که آمادگی مقابله با آن را نداشته باشیم، بر سر راه مان قرار نمی دهد.

این یادآوری برای هدایت جنگجوی درونی تان و عبور از درهای طلایی فرصت هاست. شما برای این تغییر بزرگ آماده اید.

شما آماده اید که شفا یابید، تغییر کنید، شکوفا شوید و به عنوان تجسم یافته ترین نسخه خود ظاهر شوید. حتی یک لحظه هم به خودتان شک نکنید!

فال تاروت 19 دی  متولدین شهریور

شما همیشه قلب خانه هستید. هیچ چیزی نیست که بیشتر از وقت گذراندن در داخل خانه از آن لذت ببرید. بنابراین، اگر دوست دارید دستی به سر و گوش خانه بکشید یا تغییر و تحولی ایجاد کنید، اکنون فرصت خوبی است.

افرادی که مدتی است با کسی وارد رابطه شده اند، ممکن است در حال و هوای این باشند که همه چیز را به سطح بعدی ببرند یا رابطه را جدی تر کنند.

در خصوص اینکه کجا هستید و می خواهید چه چیزی را با او خلق کنید صادق باشید. نیاز است که در مورد همه چیز گفتگو کنید.

فال تاروت 19 دی متولدین مهر

می گویند حال و هوای شما، افراد اطراف تان را به سمت شما جذب می کند و این چیزی است که با تمام وجودتان به آن اعتقاد دارید. چیزی که در حال حاضر بیشتر از آن سپاسگزار هستید، قدرت ارتباط و اجتماعی بودن تان است.

احساس می کنید دایره افراد اطراف تان باید گسترش یابد و دوست دارید با کسانی احاطه شوید که باعث می شوند عمیقا احساس دیده شدن و شنیده شدن کنید.

به این ترتیب، ایجاد شبکه‌ ارتباطی با افراد مناسب نیز در هفته‌ های آینده برای شما دیده می شود. بگذارید قلب تان هدایت تان کند و دایره افراد زندگی تان را گسترش دهید.

فال تاروت 19 دی متولدین آبان

مهم نیست مردم چه می گویند یا نمی گویند. همه چیز به زندگی شما، و هدف شما مربوط می شود. بنابراین، افسار را به دست بگیرید و به چیزی که با اهداف بلندمدت شما همسو است، «بله» بگویید.

گسترش ذهن و آگاهی شما، موضوع اصلی در حرکت رو به جلو خواهد بود. برای برخی از شما، ممکن است فرصت های طلایی نیز پیش بیاید. از قبل چند هماهنگی انجام دهید. جنبه ماجراجوی خود را فعال کنید!

فال تاروت 19 دی متولدین آذر

یک بار دیگر کارت ها به شما یادآوری می کنند که برخی از رویاها ارزش جنگیدن را دارند. برخی رویاها ارزش این را دارند که همه چیز را به خاطرشان به خطر بیاندازیم.

پس با حرکت رو به جلو، درد خود را به قدرت تبدیل کنید. علیرغم آنچه واقعیت فعلی شما به شما نشان می دهد، شما با سبکی و سهولت به اوج خواهید رسید.

کاری که نباید انجام دهید، این است که سعی کنید همه چیز را به تنهایی انجام دهید. مهم است که هر جا که لازم است تفویض اختیار کنید و به مشارکت اعضای تیم خود احترام بگذارید.

فال تاروت 19 دی متولدین دی

با فردی که در زندگی تان است، حال و هوای خوبی دارید. نیازی ندارید که چنین چیز بدیهی را به شما یادآوری کنیم! اما به شما توصیه می شود که این آخر هفته، تا جایی که می‌ توانید باز و رسا باشید.

اجازه دهید احساسات بزرگ شما به روش منحصر به فرد خود شناخته شود. اکنون زمانی است که از استعدادهای هنری خود استفاده کنید.

در حالی که به آرامی کمال گرایی را کنار می گذارید، وسیله ای جدید برای بیان درونی ترین افکار خود بیابید.

فال تاروت 19 دی متولدین بهمن

شما می توانید اطرافیان و شرایط خود را تا جایی که دوست دارید سرزنش کنید، اما حقیقت این است که با این کار، هیچ چیز درست نمی شود و راه به جایی نمی برید!

این یادآوری برای شماست که قدرت خود را به سوی خود فراخوانید. به یاد بیاوری که چه کسی هستید، و ارزش خود را به خاطر بسپارید.

این به شما این امکان را می‌ دهد که از خود دفاع کنید و آنچه را که برای احساس امنیت در نیاز دارید، درخواست کنید.

کارت ها همچنین شما را ترغیب می کنند که از دوستی هایی که دائما ذخایر انرژی شما را تخلیه می کنند آگاه شوید. تعیین حد و مرزهای سالم نیاز امروز است.

فال تاروت 9 دی متولدین اسفند

گاهی اوقات، به خاطر ترس، با کسی یا چیزی موافقت می کنیم. ما از ناامید کردن افرادی که دوست شان داریم می ترسیم. ما از ایستادن پای اعتقادات خود می ترسیم.

اگر این در مورد شما صادق است، ببینید این الگوی خیانت به خود از کجا سرچشمه می گیرد. فریب و خیانت به خود، موضوعات اصلی امروز شماست که باید مورد بررسی قرار گیرد.

عینک خوش بینی خود را بردارید و واقعیت را همانطور که هست، ببینید. شما زندگی شاد را پیدا نمی کنید. شما درستش می کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان