وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه فوری

برای دریافت وام قرض الحسنه آنلاین کلیک کنید | وام قرض الحسنه 300 میلیونی با تحویل یک ساعته

سه نوع وام قرض الحسنه دارد. ۳۰۰ میلیون، ۱۵۰ میلیون و ۳۰ میلیون که در این ویدیو در سایت گشتنی نیوز شرایط دریافت آنها را بررسی خوهیم کرد.

برای دریافت وام قرض الحسنه آنلاین کلیک کنید | وام قرض الحسنه 300 میلیونی با تحویل یک ساعته
کدخبر : 16959
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: علی پارسا

وام قرض الحسنه یکی از کمک هزینه هایی است که بانک ها با سود بسیار کم با شرایط خاص به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است چون همانطور که از نام آن پیداست وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. معمولا نرخ کارمزد وام قرض الحسنه بین صفر تا 4 درصد می باشد. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

وارد موبایل بانک مهر ایران شوید، قسمت خدمات درخواست وام سه وام عمومی فوری ، امتیازی و کالاکارت را خواهید دید. اگر رتبه اعتباری a و b باشید تا سقف ۳۰ میلیون بدون ضامن وام فوری دریافت می کنید.بعدی وام امتیازی تا سقف ۳۰۰ میلیون است که معدل حساب، مدارک شغلی و درآمدی لازم است. بازه حداقل سه ماه یا بیشتر رو انتخاب کنید چند وام به شما معرفی خواهد شد با تعداد و میزان اقساط که میتوانید آنها را انتخاب کنید اگر بازه زمانی معدل حساب رو تغییر بدید ، این وام ها هم تغییر میکند. و سومی هم وام کالاکارت با سقف ۱۵۰ میلیون هست برای خرید اقساطی از فروشگاه های طرف قرارداد بانک.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان