تست روانشناسی | روانشناسی

تست روانشناسی | عشقت ادم خوبیه؟ یا ماسک ادم خوبارو زده به صورتش؟ با انجام این تست خودتو نجات بده

به عشقت بگو اول تو این تصویر چه چیزی دید؟ بعد مچشو بگیر

تست روانشناسی | عشقت ادم خوبیه؟ یا ماسک ادم خوبارو زده به صورتش؟ با انجام این تست خودتو نجات بده
کدخبر : 16929
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست روانشناسی صورت و دریا

سر یک مرد

کارشناسان می گویند اگر ابتدا سر یک مرد را دیدید، یعنی 80 درصد خوب و 20 درصد بد هستید. یک فرد کاملا متعادل هستید. شما شخصی خوشرو، مهربان و اجتماعی هستید و اطرافیان‌تان شما را بخاطر این ویژگی های اخلاقیتان دوست دارند. در شرایط شخت همگی روی شما حساب می کنند. بنابراین بهتر است آن‌ها را ناامید نکنید.

کشتی

تست روان شناسی با تصویر: به گفته کارشناسان اگر ابتدا کشتی را دیدید، شما 100 درصد شخص بدی هستید. «شما حتی دست شیطان را از پشت خواهید بست.»

شما عادت دارید ضعف مردم را به آن‌ها بگوید. خوب اغلب مردم دوست ندارند دیگران ضعف شان را بگوید، حتی اگر به قصد کمک باشد. اما شما معتقدید که انتقاد سالم به افراد کمک می کند تا شخص بهتری شوند. اما دوستانتان به خاطر همین ویژگی از شما متنفر می شوند.

جدا از این‌ها، شما فردی بسیار سرسخت هستید، دوست دارید به تنهایی زندگی را پیش ببرید. زیرا فکر می کنید با تنها زندگی کردن به نتایج بهتری می رسید. علاوه بر این، شما موفق و با اعتماد به نفس هستید، و این باعث می شود افراد حسود در اطرافتان بیشتر شود.

شخصیت شناسی با تصویر؛ دریا

اگر ابتدا متوجه دریا شدید، پس 100 درصد شخص مهربان هستید. شما شخصیت بسیار لطیفی دارید و تمام تلاش‌تان را می کنید تا از دعوا اجتناب کنید. شما از آن دسته افرادی هستید که اگر  کسی به صورت‌تان سیلی بزنند، آن طرف صورتتان را هم کج می کنید تا یک سیلی دیگر هم بزند. در واقع تمام این کار ها را انجام دهید تا از درگیری اجتناب کنید.

شما همیشه به نیازمندان کمک می کنید. اما فراموش نکنید که محبت بیش از حد باعث می شود تا دیگران از شما سو استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان