روانشناسی شخصیت | روانشناسی شخصیت ماه ها

روانشناسی شخصیت | بگو متولد چه ماهی هستی تا بگم کدوم ویزگی ظاهری و اخلاقیت جذابه

همانطور که میدانید خصوصیات متولدین هرماه با یکدیگر تفاوت دارد و جالب است بدانید خصوصیات فیزیکی و زیبایی نیز در متولدین هر ماه متفاوت است.

روانشناسی شخصیت | بگو متولد چه ماهی هستی تا بگم کدوم ویزگی ظاهری و اخلاقیت جذابه
کدخبر : 16857
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

زیباترین خصوصیات متولدین هر ماه

هر فردی جاذبه‌های خاص خود را دارد و هیچ کسی از مخلوقات خدا زشت نیست! برخی ویژگی های خاص و زیبایی فیزیکی متولدین ماه های مختلف آنها را از یکدیگر متمایز می کند.

فروردین:چشم، مو، تفکر

فروردین ماهی ها افراد جذابی بوده و دارای صورتی زیبا و متناسبند، متولدین این ماه ظاهری قدرتمند دارند و از چشمانی نافذ و برخوردارند و قدرتشان از روی چهره آنها مشخص است. یکی دیگر از جذابیت فروردین ماهی ها به موهایشان مربوط است، موهای زیبا و چشمان نافذ فروردینی ها و طرز تفکر نابشان آنها را از سایر متولدین ماه ها جدا ساخته است.

اردیبهشت:شخصیت،مو، فرم صورت

اردیبهشت ماهی‌ها اکثراً افرادی جذاب و ستودنی هستند، از خصوصیات بارز اخلاقی برخوردار بوده و حالت مو ها و فرم صورت آن ها کاملا زیبا و تماشایی است. آن‌ها به شدت برای شریک زندگی خود جذاب و دوست داشتنی هستند.

خرداد:صدا، لبخند، ذات

خرداد ماهی‌ها انسان‌های شاداب و سرزنده‌ای هستند و کنجکاوی زیادی برای کشف محیط اطرافشان دارند. آنها صورتی زیبا و ظریف و فرشته گونه بوده و حالت مو های پرچین و شکن شان به چهره جذابشان، جسوری خاصی می بخشد. صدا و لبخند جذاب خرداد ماهی ها را نیز نمی توان نادیده گرفت.

تیر:ابرو، صدا، قلب

متولدین تیرماه افرادی با احساس و دوست داشتنی هستند، آنها دارای قلبی صاف و زلال بوده و صدای خوبی دارند. حالت گردی صورت و گونه ها و ابروان متولدین این ماه آنها را از دیگران متمایز می سازد.

مرداد:مو، استایل، خنده

شیر سمبل شجاعت و زیبایی است، مرداد ماهی‌ها مهره مار ذاتی دارند و افراد مختلفی را به خودشان جذب می‌کنند و همیشه دور و بر آن‌ها شلوغ است، آنها دارای استایلی بی نظیر و لبخندی جذابند. متولدین این ماه به دلیل برخورداری ازمدل موهای زیبا، بینی کوچک و چشمانی خیره کننده و رنگ چهره ای بشاش و درخشان به شدت زیبا به نظر می رسند.

شهریور:حرکات،کلمات، لبخند

شهریور ماهی‌ها افراد خوش فکر هستند، تجزیه تحلیل خوبی دارند، با فکر و درایت عمل کرده و کلمات مناسب برای صحبت انتخاب می کنند و مهارت حل مسئله و مشکل در آن‌ها بسیار بالاست. آن ها از چشمانی غمناک و در عین حال حالتی فرشته وار برخوردارند و لب هایی ظریف و جذاب و نگاهی کنجکاوانه، لبخندی جذاب و استایل ظریف با حرکات جذاب دارند.

مهر:تفکر، کلمات، پوست

مهر ماهی‌ها به شدت مهربان بوده و همیشه عدالت دارند. تعادل را رعایت می‌کنند و از اینکه دیگران رفتار آن‌ها را نپسندند، نمی‌ترسند، فکر مثبتی داشته و از صورتی با حالت بیضی شکل و پوست زیبا، ابروانی وچشمانی باحالت جسورانه برخوردارند.

آبان:چشم، اخلاق، لبخند

آبان ماهی‌ها افراد دوست داشتنی بوده و با سیاست عمل می‌کنند و حتی ویژگی‌های منفی شان هم برای طرف مقابل جذاب است، متولدین این ماه چشمانی زیبا و نگاهی نافذ و باعظمت دارند. آنها اغلب خوش پوش و خوش استایل بوده و نگاه دیگران را با لبخندی گیرا و چشمانی نافذ به خود جلب می کنند.

آذر:چشم، ذات، خنده

آذر ماهی‌ها افرادی دارای انرژی مثبتند و همیشه نیمه پر لیوان را می‌بینند، آن‌ها عاشق کشف کردن و سفر کردن هستند و چشمان شان هیجان را فریاد می زند. این افراد چشمانی گیرا و لبخندی دلنشین دارند و دارای چهره ای زیبا و با نمک هستند.

دی:طرزتفکر، قلب، چشم

دی ماهی‌ها، افرادی با خصوصیات اخلاقی بسیار جذاب و قابل توجه هستند، متولدین این ماه همیشه خوبی‌های شما را می‌بینند و بسیار صبور، متین و متواضع هستند، آنها صورتی مستطیلی شکل، ابروهایی خوش حالت و چشمانی زیبا دارند.

بهمن:ایده ها، مو، حرکات

بهمن ماهی‌ها شنوای خوبی هستند و انرژی خود را صرف کمک کردن به دیگران می‌کنند و با ایده ها و اقداماتی که انجام می دهند، می کوشند تا دنیا را به جای بهتری تبدیل کنند. آن‌ها صورت چهارگوش و متناسب،چشمانی درشت و درخشان و موهایی زیبا دارند.

اسفند:دندان، لبخند، ذات

اسفند ماهی ها جزو زیباترین متولدین ماه ها هستند و همچنین رمانتیک‌ترین، به طوری که برای هر کسی هر کاری که از دست شان بربیاید را انجام می‌دهند. متولدین این ماه از پیشانی و ابروان و موهای زیبا برخوردارند و چشمانی نافذ و نگاهی گیرا دارند، همچنین دارای دندان ها و لبخند جذابی نیز هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان