وام قرض‌الحسنه | وام قرض‌الحسنه فوری

وام قرض الحسنه با اقساط بلند مدت و سود بسیار کم | وام قرض الحسنه 500 میلیونی دولتی برای همه

موسسه ملل اعلام کرد: اشخاص حقیقی واجد شرایط دریافت وام قرض الحسنه می‌توانند حداقل ۳۰ میلیون ریال و حداکثر ۵۰۰ میلیون ریال دریافت کنند.

وام قرض الحسنه با اقساط بلند مدت و سود بسیار کم | وام قرض الحسنه 500 میلیونی دولتی برای همه
کدخبر : 16709
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: علی پارسا

وام قرض الحسنه یکی از کمک هزینه هایی است که بانک ها با سود بسیار کم با شرایط خاص به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است چون همانطور که از نام آن پیداست وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. معمولا نرخ کارمزد وام قرض الحسنه بین صفر تا 4 درصد می باشد. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

این وام با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه بر اساس میانگین موجودی حساب از طریق افتتاح حساب در سامانه متا بانک پرداخت می شود.

 افتتاح حساب و دریافت وام قرض الحسنه به صورت غیر حضوری و بدون ضامن بوده و با مدارک شغلی و سفته الکترونیکی پرداخت می‌شود.

 متقاضیان تسهیلات بدون ضامن برای دریافت وام قرض الحسنه از طریق سامانه این موسسه تا پایان آذر ماه ۱۴۰۳ مهلت افتتاح حساب خواهند داشت.

وام گیرنده نباید چک برگشتی و وان معوق داشته باشد.

بخشنامه افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن روستایی به ۹ بانک عامل ملت، مسکن، تجارت، ملی، صادرات، سپه، رفاه کارگران، کشاورزی و پست‌بانک به منظور پرداخت تسهیلات جدید طرح بهسازی و نوسازی مسکن در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفری ابلاغ شد.

بر اساس تصمیمات متخذه در شورای پول و اعتبار مورخ ۲۸‌/۹‌/۱۴۰۲ سقف فردی تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از دو میلیارد ریال به سه و نیم میلیارد ریال با نرخ سود ۵ درصد افزایش پیدا کرد.

گفتنی است پیرو نامه شماره ۱۴۸۸۹۵‌‌‌‌/۰۱ مورخ ۱۴‌‌‌‌/۶‌‌‌‌/۱۴۰۱ درخصوص تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، تصویب‌نامه شماره ۱۴۰۶۰۹‌‌/ت ۶۱۶۱۷ هـ مورخ ۸‌‌/۸‌‌/۱۴۰۲ هیات وزیران در خصوص تسهیلات مزبور، حسب تصمیمات متخذه در شورای پول و اعتبار مورخ ۲۸‌/۹‌/۱۴۰۲ مقرر شده:

"سقف فردی تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت برای سیصد و پنجاه هزار واحد مسکونی، به مبلغ ۵‌/۳ میلیاردریال افزایش یابد. "

منبع: ایبنا

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان