فروش فوری سایپا | طرح فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی

ثبت نام بزرگترین فروش فوری سایپا فقط با 128 میلیون پول پیش | خرید 3 خودروی ویژه سایپا بدون قرعه کشی برای همه

دور جدید فروش فوری سایپا ویژه دی 1402 بدون قرعه کشی و محدودیت و قیمتی بسیار ارزان آغاز شد. در این طرح خریداران سود خوبی در یک ساعت دریافت خواهند کرد.

ثبت نام بزرگترین فروش فوری سایپا فقط با 128 میلیون پول پیش | خرید 3 خودروی ویژه سایپا بدون قرعه کشی برای همه
کدخبر : 16678
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: دور جدید فروش فوری سایپا آغاز شد. در این طرح 5 خودروی جذاب و پرفروش در لیست فروش فوری سایپا قرار گرفتند.فروش فوری سایپا ویژه آذر 1402 با شرایط جدید به مشتریان خود عرضه میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش فوری سایپا با ما همراه باشید.

شرایط فروش فوری سایپا ویژه شاهین اتومات و ساینا S

سایپا طی روزهای اخیر، دو محصول شاهین اتوماتیک و ساینا S تیپ DA‌ را در سامانه یکپارچه عرضه کرد. اکنون نیز بخشنامه فروش این دو خودرو منتشر شده است. سایپا در هفته گذشته نیز شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S را اعلام کرده بود.

 همانند گذشته، هر دو خودروی فوق تنها با رنگ سفید در اختیار کاربران قرار دارند. همچنین شرایط فروش سایپا از نوع فروش فوری با پرداخت کامل بهای خودرو است؛ بنابراین مشتریان بایستی تمامی بهای خودرو را در یک مرحله پرداخت کنند. موعد تحویل خودروها نیز 90 روز کاری عنوان شده است؛ بنابراین اتومبیل ثبت‌نامی مشتریان پس از تعطیلات نوروز 1403 به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

سایپا برای اطلاع‌رسانی به مشتریان پیامکی را برای آن‌ها ارسال کرده است. شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S تیپ DA از یکشنبه مورخ سوم دی‌ماه 1402 لغایت پنجشنبه، هفتم دی‌ماه و یا تا تکمیل ظرفیت (هرکدام که زودتر فرا برسد) برقرار خواهد بود.

براساس نظرات کاربران در فضای مجازی، به‌نظر می‌رسد که شرایط فروش سایپا طی مدت اخیر با عدم استقبال مواجه شده است. علت این مسئله، کاهش اختلاف قیمت خودروهای سایپا در بازار و کارخانه است. اختلاف قیمت ساینا S با بازار آزاد به حدود سی میلیون تومان رسیده، بنابراین مشتریان تمایلی به خرید خودرو از سایپا و طی‌کردن انتظار 90 روزه ندارند. آن‌ها می‌توانند هم‌اکنون برای خرید ساینا S به بازار آزاد مراجعه کنند و این خودرو را بلافاصله تحویل بگیرند.

فروش فوری سایپا

دیگر محصول این بخشنامه فروش، یعنی شاهین اتوماتیک نیز در جلب توجه مشتریان چندان موفق نبوده است. قیمت این خودرو در کارخانه و بازار آزاد حدود 50 میلیون تومان تفاوت دارد که هرگونه جذابیت برای خرید آن از سایپا را کمرنگ می‌کند. شاید اگر سایپا محصولات خود را با تنوع رنگ بیشتری عرضه می‌کرد، مشتریان به خرید آن از خودروساز علاقه نشان می‌دادند.

خرید پراید فقط با ۱۲۸ میلیون پول پیش در فروش فوری سایپا

شرکت سایپا اعلام کرد: پیش فروش نقدی سایپا 151 از ساعت 11 فردا از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت با پیش پرداخت ۱۲۸ و ۱۲۹ میلیون تومان و موعد تحویل خرداد سال آینده آغاز خواهد شد.

براساس این گزارش، قیمت نهایی این دو محصول هم طبق قیمت روز در زمان تحویل در هفته چهارم خرداد سال آینده تعیین شده است.

فروش فوری سایپا

فروش فوری سایپا / داخل شاهین اتوماتیک

در داخل کابین شاهین اتوماتیک، تغییرات بیشتری انتظار مشتری را می‌کشند. کابین این خودرو اکنون از تریم دو رنگ بهره‌مند شده است و قسمت‌هایی از داشبورد و روکش داخل درها کرم رنگ هستند. ترکیب رنگ کرم و مشکی به همراه قطعات دکوراتیو چوب، موجب شده است تا کابین این خودرو حس زیبایی و تجمل را به بیننده منتقل کند. مطابق ادعای سایپا، مواد بهتری در ساخت کابین شاهین اتوماتیک به کار گرفته شده‌اند.

فروش فوری سایپا

فروش فوری سایپا / داخل کابین شاهین اتوماتیک

بخش دیگری از افزایش زیبایی کابین سایپا شاهین اتوماتیک، به امکانات جدید آن مربوط می‌شود. صفحه نمایش سیستم سرگرمی اکنون از نوع 10 اینچی لمسی است و صندلی‌های عقب نیز دارای نمایشگر هستند. دکمه‌های کروز کنترل نیز در سمت راست فرمان مشاهده می‌شوند.

فروش فوری سایپا

فروش فوری سایپا / طراحی شاهین اتوماتیک

سایپا شاهین یکی از زیباترین و هماهنگ‌ترین خودروهای تولید داخل طی چند سال اخیر به حساب می‌آید. قطعات مختلف بدنه این خودرو از ابتدا تا انتها با یکدیگر همخوانی دارند و در مجموع با خودرویی زیبا روبرو هستیم. طراحی شاهین اتوماتیک تفاوت خاصی نسبت به شاهین دنده‌ای ندارد اما برخی اصلاحات ظاهری موجب شده‌اند تا ظاهر خودرو لوکس‌تر از گذشته به نظر برسد. برای مثال تزئینات کرومی اکنون به بدنه خودرو اضافه شده‌اند، رینگ‌ها طرح جدیدی دارند و شیشه‌های قسمت عقب نیز به صورت استاندارد دودی هستند. جلوپنجره خودرو نیز در نسخه اتوماتیک کروم کاری شده است و حسی شبیه به جلوپنجره خودروهای جدید چری دارد.

تمامی این تغییرات سبب شده‌اند تا شاهین اتوماتیک جلوه بهتری نسبت به نسخه دنده‌ای آن پیدا کند. به خصوص اگر این خودرو را در رنگ‌های تیره خریداری کنید، با یک خودرو اقتصادی زیبا مواجه خواهید بود که در مقایسه با اتومبیل‌های گران‌تر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

فروش فوری سایپا

فروش فوری سایپا / امکانات و تجهیزات شاهین اتوماتیک

در قسمت‌های قبل اشاره کردیم که سایپا شاهین اتوماتیک نسبت به نسخه دنده‌ای، امکانات و تجهیزات بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از جمله امکانات شاهین می‌توان به این موارد اشاره کرد: دوربین و سنسور پارک عقب، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع، سیستم صوتی به همراه نمایشگر 10 اینچی، سیستم تهویه دیجیتال، کروز کنترل، رینگ‌های آلومینیومی 16 اینچی و کیسه‌ های هوای جانبی.

فروش فوری سایپا

امکانات شاهین اتوماتیک

کیسه هوا

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو

سیستم صوتی

سیستم مولتی مدیا با نمایشگر 10 اینچی به همراه GPS و ورودی USB

ترمز و پایداری

ABS - EBD - BAS - TCS - ESC - HSA

فروش فوری سایپا

دیگر امکانات

رینگ های 15 اینچی، تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور پارک عقب، تنظیم صندلی راننده در 6 جهت، مه شکن جلو و عقب، چراغ روشنایی مخصوص روز، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت، سیستم ناوبری، دوربین عقب، روکش چرمی صندلی ها، سانروف، آنتن کوسه ای، کروز کنترل

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان