سردار آزمون | همسر سردار آزمون | زن سردار آزمون | دختر سردار آزمون

عکس خاص سردار آزمون و دخترش تو شب یلدا | تم یلدایی شیک و پیک سردار آزمون ترکوند

سردار آزمون فوتبالیست مشهور کشورمان عکسی بامزه از خودش و دخترش به بهانه شب یلدا منتشر کرده است که حسابی در بین هوادرانشون سر و صدا بپا کرده است.

عکس خاص سردار آزمون و دخترش تو شب یلدا | تم یلدایی شیک و پیک سردار آزمون ترکوند
کدخبر : 16538
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: سردار آزمون در ۱۱ دی ۱۳۷۳ در شهرستان گنبد کاووس دیده به جهان گشود.سردار آزمون با ۱۸۶ سانتی متر قد و ۷۹ کیلوگرم وزن بعنوان مهاجم ، گرانقیمت ترین بازیکن ایران در بوندس لیگا است. سردار آزمون بتازگی طعم شیرین پدر شدن را چشیده است. جدیدترین تصاویر و حواشی زندگی خصوصی سردار آزمون را با هم در سایت گشتنی میبینیم و می خوانیم.

عکس تم شب یلدا سردار آزمون و خانواده اش

سردار آزمون به بهانه شب یلدا عکس جذابی از خودش و پرنسس زندگیش دختر نوزادش منتشر کرده است که حسابی برای طرفداران این فوتبالیست محبوب کشورمان جالب بنظر آمده است.

سردار آزمون

سردار آزمون (Sardar Azmoun) در شهر «گنبد کاووس» استان گلستان بعنوان فرزند دوم در یک خانواده ترکمن و سنی مذهب به دنیا آمد 

تنها یک خواهر بنام «سولماز» دارد که متاهل است و پدرش «خلیل آزمون» از بازیکنان ملی پوش و مربیان بنام والیبال گلستان است و مادرش خانه دار می باشد

قرار بود اسمم را «پژمان» بگذارند اما پدربزرگم مخالفت کرد و اسمم را «سردار» گذاشت که به معنای مشتاق به ارتفاع و رهبر و حاکم می باشد

علاقه سردار آزمون به اسب

سوارکاری یکی از مهمترین علایق من در زندگی است، در حال حاضر سه تا اسب بنام های ژیوانا، سریک و راتیکا دارم که در مسابقات کورس گنبد شرکت می کنند

ناگفته نماند این بازیکن حرفه ای فوتبال در سال ۱۴۰۰ صاحب ۲۴ اسب مسابقه ای بود

سردار آزمون

مارک و لباس سردار آزمون

به شخصه علاقه به برند خاصی ندارم ، هر چه دم دستم بیاید می پوشم و برایم مهم نیست که لباسم مارک باشد یا نباشد

از خواب که بیدار می شوم اولین لباسی که می بینم به تنم می کند و وسواسی ندارم

سردار آزمون

ازدواج سردار آزمون

سردار آزمون که مدت‌هاست رابطه عاشقانه خود را با آناهیتا کریمی ۳۰ ساله در فضای مجازی علنی کرده است، این بار با خبر ازدواج رسمی تیتر اول رسانه‌ها شد.

ازدواج سردار آزمون و آناهیتا کریمی چندان غیر قابل تصور نبود به دلیل اینکه سردار آزمون چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که قصد ازدواج دارد و به زودی اقدام به ازدواج رسمی می‌کند، همچنین خود سردار آزمون هم در استوری اینستاگرام بار‌ها ابراز علاقه کرده بود.

سردار آزمون در سال ۱۳۹۸ وقتی ۲۵ ساله بود با دختر خانمی بنام «آناهیتا کریمی» نامزد کرده و همچنان کنار هم حضور دارند. آناهیتا کریمی متولد سال ۱۳۷۱ شمسی می باشد. بد نیست بدانید مادر آناهیتا کریمی، آرایشگر است و یک سالن زیبایی دارد!

سردار آزمون

همسر سردار آزمون آناهیتا کریمی کیست؟

آناهیتا کریمی متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۱ در تهران می‌باشد. او دانش آموخته رشته مدیریت در دانشگاه و دوران تحصیلش را در فرانسه در مدرسه بیوتی در رشته زیبایی گذارنده است و در حال حاضر در کنار مادرش در آرایشگاه و سالن زیبایی مشغول است. معروف شدن و شهرت این چهره به دلیل نامزدی با سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است.

آناهیتا کریمی در خانواده کم جمعیت به دنیا آمده و تک فرزند است و مادرش آرایشگر حرفه‌ای بوده و دارای سالن زیبایی بسیار مجهز و شیکی است که بیشتر با هنرمندان و بازیگران کار میکند و تصاویری نیز با آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی موجود است.

سردار آزمون

سردار آزمون و عمل بینی

چند سال پیش بخاطر «پلیپ» بینی مجبور شدم تن به جراحی بدهم، خیلی آزارم می داد و نمی توانستم راحت نفس بکشم

عمل بینی من زیبایی نبود و این کار اصلا در ترکمن ها رسم نیست ، دلیلی ندارد پسر ابرو بردار و دماغش را عمل زیبایی کند

غذای مورد علاقه سردار آزمون

در باشگاه بیشتر «ماکارونی» ، «برنج» و «ماهی» می خورم ، اما خودم عاشق غذای «چکدرمه» هستم که یک غذای ترکمنی است

چکدرمه مخلوطی از برنج و گوشت که ترکیب فوق العاده ای میشود، به ویژه اگر مادرم آنرا درست کند

سردار آزمون

جنجال فرزند سردار آزمون از دختر روس

روز ۸ آبان ۱۴۰۰ «ولادیسلاو زیماگولوف» خبرنگار اسپورت اکسپرس گزارش داده که دختری بنام «آلیا» در اردیبهشت ماه فرزندی بدنیا آورده و حالا مدعیست پدر این بچه سردار آزمون است، اما او آنرا گردن نمیگرد

بنابر گفته این خبرنگار، مادر این بچه دادخواستی علیه سردار آزمون در دادگاه تنظیم کرده تا بتواند از او نفقه هنگفتی دریافت کند (تصویری از دختر منتشر نشده است)

سردار آزمون

محکومیت سردار آزمون

۲۱ خرداد ۱۴۰۱ «آندری دمیتریف» وکیل «آلیا» اعلام کرد برای دادگاه محرز شده که مهاجم ایرانی پدر فرزند این زن است و او باید وظایف خود را در قبال وی برعهده بگیرد

آدرس اینستاگرام آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون

صفحات فیک زیادی با اسم ” آناهیتا کریمی ” در حال حاضر در شبکه اجتماعی اینستاگرام وجود دارد! اما صفحه اصلی اینستاگرام آناهیتا کریمی (صفحعه شخصی و صفحه کاری) به صورت private می باشد. بد نیست بدانید او در اینستاگرام خود، نام سردار را به عنوان همسر خود آورده است!

سردار آزمون

https://www.instagram.com/anaap71_/

https://www.instagram.com/anapp71/

منبع: گشتنی
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان