تست روانشناسی | تست شخصیت

با انتخاب یک تصویر بعد شیطانی خودتو کشف کن | تست روانشناسی

تست روانشناسی:کدوم یکی از این ۸ تصویر از نظر شما ترسناک تره؟

با انتخاب یک تصویر بعد شیطانی خودتو کشف کن | تست روانشناسی
| کد مطلب: ۲۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار:الهام کریمی

با این تست روانشناسی ترسناک و انتخاب یکی از این 8 تصویر؛ می‌توانید ابعاد پنهان و سرکوب شده درونی‌تان را کشف کنید.

تا به حال به رازهای ترسناک و ناخوداگاه خود فکر کرده‌اید ؟ خوب، این تست روانشناسی یک تست قدیمی است که شیاطین درونی شما را آشکار می‌کند.

این تست در سال ۱۹۳۵ توسط یک روانپزشک مجارستانی ساخته شد، این تست با هدف آشکارسازی ویژگی های سرکوب درونی با استفاده از تصاویر ناراحت کننده است. آیا آماده کشف رازهای وحشتناک درونی تان هستید؟

تصویر اول -سادیست یا دیگرآزار

اگر اولین تصویر را انتخاب کردید، نشان می‌دهد که با بدرفتاری اطرافیان مواجه شده‌اید که باعث شده میل شدید به کنترل داشته باشید. با اینکه ظاهری شاد دارید، در نهان همیشه نگران کنترل کردن اوضاع هستید.

تصویر دوم – غشی

با انتخاب تصویر ۲ شما مهربان ارزیابی می‌شوید و در کنترل انگیزه های خود مهارت دارید تا دیگران را ناراحت نکنید. توانایی شما در مخفی کردن احساسات منفی ممکن است شما را مهربان نشان دهد. با این حال، مراقب باشید در شرایط سخت مانند یک آتش فشان فوران نکنید.

تصویر سوم- جنون

انتخاب تصویر ۳ نشان دهنده افکار مزاحم و رویاپردازی شما است، شما دوست ندارید از منطقه راحتی خود بیرون بروید. شما شخصی باهوش با ذهن بیش فعال هستید که در برخی موارد باعث می‌شود که شما احساس گم شدن کنید. شما  از تغییر یا نوآوری گریزان هستید.

تصویر چهارم -اسکیتزوفرنیک

اگر تصویر ۴ شما را می ترساند، شما یک شخصیت برون گرا هستید که با ارتباطات معنادار زندگی می‌کند. در حالی که در ظاهر اجتماعی هستید، در اعماق وجودتان، ممکن است نسبت به دیگران بی تفاوت باشید.

تصویر پنجم -هیستری

اگر به سمت این عکس کشیده شده‌اید، تست شخصیت نشان می‌دهد که با وجود متواضع بودن، از مرکز توجه شدن لذت ببرید. شاید تجربیات کودکی تان باعث این خصلت شده است، اما در اعماق وجودتان، از کانون توجه بودن خوشتان می آید.

تصویر ششم-افسرده

انتخاب این تصویر به این معنی نیست که شما افسرده هستید، بلکه به مبارزه با احساسات درونی اشاره دارد. در حالی که روی کار و اطرافیان تمرکز می‌کنید، ممکن است از توجه مستقیم به احساسات دوری کنید. غوطه ور شدن در زندگی اجتماعی یا کاری می‌تواند راهی برای سرکوب احساسات شما باشد.

عکس هفتم-دیوانه

برخلاف معنا، این تصویر نماد تعادل و بلوغ است. اگر از این تصویر بیشتر وحشت دارید، احتمالاً از هرج و مرج و سر و صدا بیزار هستید. در اعماق وجودتان انرژی زیادی دارید، اما با توجه به گذشته ای که به شما می گوید «آرام باش» ، همه چیز را درون خود نگه می دارید. شما درون گرایی و خودبزرگ بینی دارید.

تصویر هشتم-اختلال تجزیه هویت

این تصویر ممکن است شما را به یاد قلدری یا آسیب گذشته بیاندازد.

شما ممکن است خیلی زیاد به مفاهیم مردانگی یا زنانگی پایبند باشید، حتی از کسانی که چنین نگرشی ندارند انتقاد کنید. تمایل شما به پذیرش ممکن است باعث شود که از اطرافیان تان پیروی کرده و خواسته های خود را سرکوب کنید.

این تست شخصیت یک روش سرگرم کننده برای کشف بیشتر خودتان است، اگرچه فاقد اعتبار علمی است. خوشحال می شویم نظراتتان را در مورد این تست با ما در میان بگذارید.

منبع : ستاره |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین