تست روانشناسی | تست روانشناسی شخصیت

تست روانشناسی | چقدر آدم پیچیده ای هستی؟ این تست رو انجام بده

آیا جرئت کشف حقایق وجودی شخصیت خود را دارید؟ این تست را انجام دهید و یک گام به سوی خودشناسی بردارید.

تست روانشناسی | چقدر آدم پیچیده ای هستی؟ این تست رو انجام بده
کدخبر : 16440
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

اگر فواره شماره یک را انتخاب کردید

شما احتمالا فردی هستید که قدردان سادگی هستید و ترجیح می‌دهید همه چیز را ساده و دور از پیچیدگی نگه دارید. این به این معنی نیست که شما قادر به درک مسائل پیچیده نیست، اتفاقا برعکس؛ اما نشان می‌دهد شما برای وضوح و شفافیت بیش از هرچیزی ارزش قائل هستید. شما معتقدید که چیزهای ساده اغلب دارای بیشترین زیبایی و معنا هستند. این ویژگی شخصیتی می‌تواند مثبت و منفی باشد. شما در حل مسئله عالی هستید چون به راحتی حواشی را نادیده گرفته و به اصل موضوع پی می‌برید. از سوی دیگر، ممکن است گاهی اوقات تفاوت‌های ظریف در موقعیت‌های خاص را نادیده بگیرید.

اگر فواره شماره دو را انتخاب کردید

شما احتمالا فردی هستید که عاشق پیچیدگی هستید و از عمیق شدن در مسائل و یافتن لایه‌های معنایی و درگیرشدن با ایده‌ها و افکار پیچیده لذت می‌برید. شما معتقدید که پیچیدگی غنا و تنوع را به زندگی می‌آورد. این ویژگی شخصیتی می‌تواند مثبت و منفی باشد. شما چشم دقیقی برای جزئیات و درک عمیق موضوعات مختلف دارید. با این حال، این عشق به پیچیدگی ممکن است گاهی شما را به فکر کردن بیش از حد در موقعیت‌ها یا غرق شدن در مشکلات سوق دهد.

اگر فواره شماره سه را انتخاب کردید

شما احتمالا ارزش را در پیچیدگی و سادگی تواما می‌بینید. شما می‌دانید که زندگی چندوجهی است – گاهی اوقات لازم است که چیزهای ساده را قدر بدانیم و گاهی اوقات پیچیدگی‌ها را بشناسیم. این رویکرد متعادل دارایی بزرگی به شمار می‌رود چون به شما این امکان را می‌دهد با موقعیت‌ها و افراد مختلف سازگار شوید. این ویژگی شخصیتی ممکن است چالش‌انگیز باشد و شما را گاهی اوقات هنگام تصمیم‌گیری بین عمیق شدن یا ساده نگه‌داشتن مسائل مردد کند.

در پایان این تست شخصیتی، چه سادگی، پیچیدگی یا ترکیبی از هر دو ویژگی را ترجیح می‌دهید، به یاد داشته‌باشید که هر اولویت  نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارد و همه ارزشمند هستند.

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان