وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه مهر ایران | وام قرض الحسنه رسالت

آغاز ثبت نام دو وام قرض الحسنه 82 تا 300 میلیونی دولت | با 50 هزارتومان از بانک سینا و رسالت وام میلیونی بگیرید

اگر خواهان وام قرض الحسنه بدون کارمزد هستید خبر زیر را از دست ندهید. شرایط آسان 2 وام قرض الحسنه 82 میلیونی تا 300 میلیون تومانی اعلام شد.

آغاز ثبت نام دو وام قرض الحسنه 82 تا 300 میلیونی دولت | با 50 هزارتومان از بانک سینا و رسالت وام میلیونی بگیرید
کدخبر : 16432
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: وام قرض الحسنه یکی از کمک هزینه هایی است که بانک ها با سود بسیار کم با شرایط خاص به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است چون همانطور که از نام آن پیداست وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. معمولا نرخ کارمزد وام قرض الحسنه بین صفر تا 4 درصد می باشد. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

طرح آفتاب یکی از طرح‌های خط بانکداری اجتماعی است که گروه مخاطب آن را در حال حاضر کارگران دارای بیمه تأمین اجتماعی، گروه مددجویان، روحانیون و فعالان حوزه مساجد، گروه رانندگان (کامیون، تاکسی، سواری و...)، عشایر، پیشه‌وران و دامپروران تشکیل می‌دهند.

شرایط وام قرض الحسنه بدون کارمزد 82 میلیون تومانی

برای دریافت وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد آفتاب، افتتاح یک حساب قرض‌الحسنه با حداقل موجودی 50 هزار تومان لازم است. افراد می‌توانند بر اساس میانگین یک ماهه تا 12 ماهه این حساب درخواست وام کنند. بسته به اینکه موجودی یا همان رسوب سپرده قرض‌الحسنه افراد چند ماه است، مبلغ وام می‌تواند به میزان 13.1 درصد این موجودی تا 147.2 درصد آن باشد. به عنوان مثال اگر فردی برای مدت شش ماه مبلغ یکصد میلیون تومان را در این حساب قرار دهد، می‌تواند با فرض بازپرداخت 12 ماهه، مبلغی حدود 82 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه دریافت کند و مجموع موجودی خود را به 182 میلیون تومان برساند.

مدت بازپرداخت این تسهیلات بین 6 تا 48 ماه متغیر است و بر اساس مدت زمان ایجاد میانگین حساب و بازپرداخت، ضریب تسهیلات یعنی نسبت وام دریافتی به میانگین سپرده، تعیین می‌شود.

سقف وام پرداختی به افراد در این طرح 300 میلیون تومان است، مشروط به آن‌که مانده اصل تسهیلات خرد اعطایی و کارت اعتباری فرد در بانک سینا از این مبلغ بالاتر نباشد.

وام قرض الحسنه

ثبت نام وام قرض الحسنه سینا با شرایط آسان

موضوع جذاب دیگر این طرح بانک سینا، امکان انتقال امتیاز این وام به سایر افراد است. یعنی پس از اینکه فرد سپرده‌گذاری کرده و موعد دریافت وام فرا رسیده، می‌تواند امتیاز دریافت وام را به پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر و برادر خود با تکمیل فرم انتقال امتیاز واگذار کند.

همچنین کارفرمایان حقیقی نیز می‌توانند امتیاز وام خود را با ارائه مدارک مربوط به سوابق بیمه‌ای که حداقل باید سه ماه باشد و تکمیل فرم انتقال امتیاز وام، به پرسنل زیرمجموعه منتقل کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی tarh.sinabank.ir/aftab مراجعه کنند.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی بانک رسالت

در این خبر به بررسی نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک رسالت پرداخته ایم.

این وام بر اساس مدت سپرده‌گذاری شما در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت است.

وام فوری بانک رسالت بدون سپرده و با سفته هم امکان‌پذیر است و برای همین درخواست وام بانک رسالت همیشه یکی از پرمتقاضی‌ترین تسهیلات بانکی شناخته می‌شود.

وام یا تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به رسالت بانک یا سایت بانک رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید.

پس از ثبت‌نام وام بانک رسالت در سایت این بانک، از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مامور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد.

وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک صادرات

افرادی که خواهان وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری با خواب حداقل سه ماهه یا حداکثر ۱۲ ماهه داشته باشند. در صورت داشتن شرایط مذکور، متقاضی باید به فکر ضامن برای دریافت این تسهیلات نیز باشند. ضمانت اصلی برای گرفتن این وام داشتن ضامن رسمی به همراه اعتبار شغلی است. سود این تسهیلات با توجه به مدت بازپرداخت، ماندگاری سپرده و ضریب برابری تعیین می‌شود و بین ۲ تا ۱۸ درصد متغیر است. زمان پرداخت اقساط این وام در بازه زمانی حداقل ۱۲ ماهه یا حداکثر ۳۶ ماهه خواهد بود.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ تسهیلات، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان هر قسط ۱۰ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۷۱۹ تومان اعلام شده است. کل سود وام به ۹۰ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۸۷۲ تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۳۹۰ میلیون و ۴۹۸ هزار و ۸۷۲ تومان خواهد بود.

بانک صادرات ایران به صورت رسمی در پانزدهم شهریورماه ۱۳۳۱ با سرمایه اولیه ۲ میلیون تومانی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در ابتدای کار خدمات محدود داشت اما اکنون در تمامی حوزه‌های بانکداری اعم از الکترونیک، تسهیلات و تعهدات، سپرده گذاری، کارت‌های بانکی و خدمات اینترنتی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. ضمنا این بانک برای خدمت رسانی به مشتریان خارج کشور در کشورهایی مانند آلمان و افغانستان شعبه‌هایی را راه اندازی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان